محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

رفع مشکل فنی


www.MOHSENCHAVOSHI.ws

نظرات 52 + ارسال نظر
ُُSHiMA جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ب.ظ

من اولین نفرم!! :D
1. خوشحالم که بالاخره (!) سایت درست شد.
2. آقای محسن خان چاوشی عزیز ، هر چند دیر ولی 29 سالگی ات مبارک !

ُُُُSHiMA جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ب.ظ

یادم رفت بپرسم : ان شاءالله فروم کی درست میشه؟

برهان جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 ب.ظ http://www.kovei.com

ممنون عزیز

نیما شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ق.ظ http://mobilebazi.persianblog.ir

سلام
وبلاگ جالب و زیبایی دارید
حاضر به تبادل لینک هستید؟

غریبه شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ق.ظ

محسن جان تولدت مبارک اینو بدون که ما هوادار همیشه باهات میمونیم .
.
.
ایشاللاه صدساله شی .
(غریبه:عضوی از خانواده بزرگ هوادارن محسن چاوشی)

مصطفی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ق.ظ

سلام.ممنون که این زحمتو کشیدید.راسته البوم مجوز گرفته مهر ما هم نوبت پخش داره............................عشق از ان شماست محسن چاووشی

مهدی شجاع شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ق.ظ

سلام.یکم دیر شد ولی تولد سلطان صدای ایران مبارک.همیشه زنده باشی محسن

amin شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ب.ظ http://picasaweb.google.com/aminbritney

salam omid varam ke site kheili kheili behtar az ghablan beshe ba news haaye jadid ahangaha ye moh3n joon site kheili behtar beshe HAPPY BIRTH DAY MOH3N .CH

مصطفی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ب.ظ

خیلی مخلصیم. آقا این آهنگ هایی که تو سایت ها برای دانلود گذاشتن از کجا می آد؟ ما که دانلود نمیکنیم. به امید گرفتن مجوز آلبومت. یا علی

علیرضا شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام محسن جان اگه ۱۰۰ سال دیگه هم اجازه ندن ما هنوز هواداراتم. تولود جاودانگیت مبارک

[ بدون نام ] شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ب.ظ

عیبی نداره این چند روزم تحمل میکنیم (عزیزم این اهنگا تبلیقات البومه)

تنگ بلوری شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:01 ب.ظ

تولدت مبارک محسن جونم ...


دوست دارم عزیزم... موفق و پیروز باشی

[ بدون نام ] شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ب.ظ

اگه محسن واقعا مجوز گرفته چرا خبرش توی این سایت نیست؟

بهادر شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ب.ظ

تمام کسانی که حاضر به امضا کردن طومار اینترنتی اعتراض به بخش غیر مجاز اثار محسن چاووشی و ندادن مجوز به او هستند به ایمیل من پیغام خصوصی بذارند.بیای ید هوادار بودن را در عمل اثبات کنیم

اشکان شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:16 ب.ظ http://mchavoshitanz.blogfa.com/

وبلاگ طرفداران شوخ چاوشی، هاکان و یگانه افتتاح شد
Www.MchavoshiTanz.Blogfa.Com

اشکان شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:19 ب.ظ http://mchavoshitanz.blogfa.com/

وبلاگ طرفداران شوخ چاوشی ، هاکان و یگانه افتتاح شد
Www.MchavoshiTanz.Blogfa.Com

اشکان شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:20 ب.ظ http://mchavoshitanz.blogfa.com/

وبلاگ طرفداران شوخ چاوشی، هاکان و یگانه افتتاح شد
Www.MchavoshiTanz.Blogfa.Com

سنگ صبور شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:31 ب.ظ

سلام به محسن عزیز و هواداران گرامیش
یه کمی دیر شده ولی باز تولدت رو محسن جان بهت تبریک می گم و ایشالله که تولد ۱۰۰ سالگیت رو جشن بگیریم
و اما کاش خبر مجوز گرفتنت رو خودت رسما تایید کنی ..... تا از این سایت یا سایت رسمی هوادارا خبر عنوان نشه من هنوز کاملا نمی تونم باور کنم .... الارقم اینکه از روزنامه های معتبر هم عنوان شده باشه ............ ممنون ..... منتظر خبرای خوش از طرف محسن و آقا فرزاد عزیز هستیم

برهان شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.kovei.com

سلام ... نمیدونم هراسان کیه ولی وقتی باهاش حرف زدم اینها رو بهم گفت :

harasan : اگه با آقا فرزاد در تماسید harasan : بهشون بگید harasan : که بزودی یه مصاحبه با محسن چاوشی دارم harasan : که در این مصاحبه یه پخشی harasan : به صورت صوتی هست harasan : که محسن چاوشی اعلام مکیکنه که ایا سایت رسمی داره یا نه harasan : و به زودی دستشون رو میشه harasan : دیگه حرفی نیست harasan : یاعلی

حمید یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ق.ظ

محسن چاوشی رفت خارج 5 تا روزنامه نوشته بود

هادی یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.hadi.sub.ir

با تقدیم هزاران عشق به محضر مبارک محسن چاوشی
...............................................................
===============================
...............................................................
محسن جان تولدت مبارک
می دونم خیلی سختی کشیدی ولی مطمئنم یه روزی از همین سایت خبر گرفتن مجوز رو می بینیم

یا عشق

[ بدون نام ] یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ق.ظ

محسن جون سلام خیلی خوشحالم که دوباره سایت راه اندازی شد ولی میدونم یه غصه دیگه تو دلت نشست. چون بازم یه عده بی خدای نامرد یه آهنگ جدید ازت تو اینترنت گذاشتن. تورو خدا درمورد این تک آهنگ دلگیرم از او توضیحی بدین؟ یه جا نوشته بود تو آلبومه؟ تورو خدا بگو ان شاء الله به خیر میگذره و دیگه نمیخوان گیر دیگه ای بدن؟

آرش یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ق.ظ

فرزاد درباره این خبر مجوز گرفتن که تو روزنامه هم چاپ شده توضیح بدین ! باور کنیم ؟
آهنگ دلگیرم هم توی آلبوم نیست .

hO3EiN یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:20 ق.ظ

agha jaryane in ahange delgiram az ou chie??inam az mohsen dozdidan??mishe dar moredesh khabar bedin??

Balen Chavoshi یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:00 ق.ظ http://www.Balen-Chavoshi.BloGfa.com

سلام من Balen هستم دوستان من الان در ایران هستم دوستان عزیز من از ( کردستان - عراق - سلیمانیه ) امدم به
ایران به خاطر که به (محسن چاووشی) دیدار کنم
اگر کسی ادرس (محسن چاووشی) دارد به من بداد
من خیلی خیلی ممنونتون میشه م .

Balen_Chavoshi_B@Yahoo.Co.Uk

میثم یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ب.ظ http://zolaledez.wordpress.com

سلام به چاووشی عزیز و علاقه مندانش...
آخر ما همین سایت را برای ارتباط با چاووشی داریم حالا فکرش را بکن بسته بشود...
خب می ترکم من یکی
در به در آلبوم جدیدتم محسن...
به امید گرد هم آمدن همه ی دوستان در بزرگ ترین کنسرت پاپ موزیک ایران با هنرمندی محسن چاووشی

[ بدون نام ] یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ب.ظ


خوب اهنگ روزهای بی اغاز نیمه کاملشم اومد به صورت دمو

مسعود یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.niu-mas.blogfa.com

برای پر پر شدن اقاقی
برای بوسه های اتفاقی
تو این روزا که مثل شب سیاه ٍ
منتظر نور کدوم چراغی
برای لحظه های بی قراری
ساعت های کشنده ی خماری
نعشه می کردی دلمو یه روزی
آلان خزونیه کدوم بهاری


محسن جونم دوشت دارم ........................................

مسعود یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.niu-mas.blogfa.com

یار و همسر نگرفتم که گرو بود سرم
تو شدی مادر و من با همه پیری پسرم
تو جگر گوشه هم از شیر بریدی
و هنوزمن بیچاره همان عاشق خونین جگرم
خون دل میخورم و چشم نظر بازم جام
جرمم این است که صاحبدل و صاحب نظرم
منکه با عشق نراندم به جوانی هوسی
هوس عشق و جوانی است به پیرانه سرم
پدرت گوهر خود تا به زر و سیم فروخت
پدر عشق بسوزد که درآمد پدرم
عشق و آزادگی و حسن و جوانی و هنر
عجبا هیچ نیارزید که بی سیم و زرم
هنرم کاش گره بند زر و سیم بود
که به بازار تو کاری نگشود از هنرم
سیزده را همه عالم به در امروز از شهر
من خود آن سیزدهم کز همه عالم بدرم
تا به در و دیوارش تازه کنم عهد قدیم
گاهی از کوچه معشوقه خود می گذرم
تو از آن دگری رو مرا یاد تو بس
خود تو دانی که من از کان جهانی دگرم
از شکار دگران چشم و دلی دارم سیر
شیرم و جوی شغالان نبود آبخورم
خون دل موج زند در جگرم چون یاقوت
شهریارا چکنم لعلم و والا گهرم

محسن جونم دوست دارم......


[ بدون نام ] یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام بر صدای بی صدا/عشقم/عمرم/تمام وجود و زندگیم/و هر چه که شما اسمشو دوست دارید بذارید.محسن چاووشی

در آغاز کلامم میگم**در این جهان هیچ حادثه ای بر حسب تصادف نداریم و در همه ی وقایعی که روی می دهند لطف و رحمت الهی نهفته است**پس اینقدر بی تابی نکنیدو نگید البوم کی میاد!حتما خیری تو کارست.

شمارش معکوسم شروع شده /محسن چاووشی می خواد مجاز باشه.

آهای رفیق چرا دلت واسه محسن چاووشی می سوزه؟

آهای بی انصافها کجا محسن چاووشی بدشانس ترین خواننده پاپ هست؟

آهای ارشادیها دلتان میاد با احساس میلیونها هوادار بازی کنید؟

آهای ارشادیها اینقدر که به محسن چاووشی گیر دادید.خسته نشدید؟

آهای خواننده.اهنگ خیانت رو فقط یک نفر خوانده.محسن چاووشی.اینو توگوشتان فرو کن!

آهای دلالان چیه از کاسبی افتادید منتظرید که البوم محسن چاووشی تو اینترنت پخش بشه تا اینطوری یک نانی بی زحمت بدست بیارید؟

ولی اینو بگم که همگییتان کور خوندید.این دفعه فرق میکنه...

ساعتها با خودم تنها مینشینم به این فکر میکنم که راز موفقیت محسن چاووشی چیه؟

من تو البومم همون اهنگی رو خوندم که محسن خونده بود.الهی سقف ارزوت...

در حالی که من مجوز خودمو گرفتم ولی او نتونست/من موزیک ویدئو از اهنگام ساختم ولی او اجازه نداشت/من مجوز کنسرت گرفتم ولی او اجازه نداشت/حتی اینقدر تمرین کردم که صدام شبیه خواننده سیاوش قمیشی شد.ولی اون تو مصاحبه اش از محسن چاووشی تعریف کرد/من مجوز داشتم چرا به محسن چاووشی پیشنهاد ساخت اهنگ تو فیلم رو دادند؟...

بذارید منم یه اعتراف کنم!

حالا که البوم عشق پوشالی ام از فروش خوبی برخوردار شد.حداقل با تو ای وجدانم صادق باشم.آره میدونم این همه فروش همش به خاطر محسن چاووشی بود.

چرا خوابید!محسن چاووشی داره مجوز می گیره یه کاری کنید اگه بگیره کارمون کساد میشه!

آها.حالا که این چند آهنگشو دارم. بذار تو اینترنت پخش کنم اون وقت ببینم می تونه مجوز بگیر یا نه؟

چی شده این همه امار بازدید! یهو چه خبر شده!مگه محسن به ما قول نداده بود که دیگه غیر مجاز آهنگ پخش نمیکنه!یعنی این همه صبر کردیم تا مجاز بیاد چی شد...

محسن چاووشی <<من از تمامی دوستان و هواداران خواهانم تا با آگاهی کامل از دامن زدن به این وضعیت جلوگیری کنند.اگر به عشق و خداوند ایمان دارید از تکثیر و ارائه این قطعات پرهیز کنید چرا که این اتفاقات شرایط خوبی را برای من و همکارانم همراه نخواهد داشت وتلاش دو ساله ما را برای شما دوستان هموطن و همزبان را مخدوش و کدر خواهد کرد.

عشق از آن شماست

محسن چاووشی>>

باشه محسن جان کور خوندن این دشمنات/هیچ جوری نمی تونند جلوی پیشرفتتان رو بگیرند ما با تو هستیم...در پایان کلامم:

من از طرف تمام هنرمندان و دوستداران و هواداران و عاشقان محسن چاووشی به اقای سیاوش قمیشی اعلام میکنم بهتره از این لطفها در حق محسن ما نکنند چون اگه محسن می خواست بیاد لس انجلس مطمئن باشید که کار و کاسبی شماها از رونق می افتاد.

<<<حالا خودتان قضاوت کنید

بیا که من هنوزم عاشق اون صداتم

هنوز مثل همیشه دنبال اون چشاتم

بیا که باز دوباره دلم هواتو داره

هنوز عکس قشنگت تو قاب رو دیواره

مسعود یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:33 ب.ظ http://www.niu-mas.blogfa.com

سلام بر صدای بی صدا/عشقم/عمرم/تمام وجود و زندگیم/و هر چه که شما اسمشو دوست دارید بذارید.محسن چاووشی

در آغاز کلامم میگم**در این جهان هیچ حادثه ای بر حسب تصادف نداریم و در همه ی وقایعی که روی می دهند لطف و رحمت الهی نهفته است**پس اینقدر بی تابی نکنیدو نگید البوم کی میاد!حتما خیری تو کارست.

شمارش معکوسم شروع شده /محسن چاووشی می خواد مجاز باشه.

آهای رفیق چرا دلت واسه محسن چاووشی می سوزه؟

آهای بی انصافها کجا محسن چاووشی بدشانس ترین خواننده پاپ هست؟

آهای ارشادیها دلتان میاد با احساس میلیونها هوادار بازی کنید؟

آهای ارشادیها اینقدر که به محسن چاووشی گیر دادید.خسته نشدید؟

آهای خواننده.اهنگ خیانت رو فقط یک نفر خوانده.محسن چاووشی.اینو توگوشتان فرو کن!

آهای دلالان چیه از کاسبی افتادید منتظرید که البوم محسن چاووشی تو اینترنت پخش بشه تا اینطوری یک نانی بی زحمت بدست بیارید؟

ولی اینو بگم که همگییتان کور خوندید.این دفعه فرق میکنه...

ساعتها با خودم تنها مینشینم به این فکر میکنم که راز موفقیت محسن چاووشی چیه؟

من تو البومم همون اهنگی رو خوندم که محسن خونده بود.الهی سقف ارزوت...

در حالی که من مجوز خودمو گرفتم ولی او نتونست/من موزیک ویدئو از اهنگام ساختم ولی او اجازه نداشت/من مجوز کنسرت گرفتم ولی او اجازه نداشت/حتی اینقدر تمرین کردم که صدام شبیه خواننده سیاوش قمیشی شد.ولی اون تو مصاحبه اش از محسن چاووشی تعریف کرد/من مجوز داشتم چرا به محسن چاووشی پیشنهاد ساخت اهنگ تو فیلم رو دادند؟...

بذارید منم یه اعتراف کنم!

حالا که البوم عشق پوشالی ام از فروش خوبی برخوردار شد.حداقل با تو ای وجدانم صادق باشم.آره میدونم این همه فروش همش به خاطر محسن چاووشی بود.

چرا خوابید!محسن چاووشی داره مجوز می گیره یه کاری کنید اگه بگیره کارمون کساد میشه!

آها.حالا که این چند آهنگشو دارم. بذار تو اینترنت پخش کنم اون وقت ببینم می تونه مجوز بگیر یا نه؟

چی شده این همه امار بازدید! یهو چه خبر شده!مگه محسن به ما قول نداده بود که دیگه غیر مجاز آهنگ پخش نمیکنه!یعنی این همه صبر کردیم تا مجاز بیاد چی شد...

محسن چاووشی <<من از تمامی دوستان و هواداران خواهانم تا با آگاهی کامل از دامن زدن به این وضعیت جلوگیری کنند.اگر به عشق و خداوند ایمان دارید از تکثیر و ارائه این قطعات پرهیز کنید چرا که این اتفاقات شرایط خوبی را برای من و همکارانم همراه نخواهد داشت وتلاش دو ساله ما را برای شما دوستان هموطن و همزبان را مخدوش و کدر خواهد کرد.

عشق از آن شماست

محسن چاووشی>>

باشه محسن جان کور خوندن این دشمنات/هیچ جوری نمی تونند جلوی پیشرفتتان رو بگیرند ما با تو هستیم...در پایان کلامم:

من از طرف تمام هنرمندان و دوستداران و هواداران و عاشقان محسن چاووشی به اقای سیاوش قمیشی اعلام میکنم بهتره از این لطفها در حق محسن ما نکنند چون اگه محسن می خواست بیاد لس انجلس مطمئن باشید که کار و کاسبی شماها از رونق می افتاد.

<<<حالا خودتان قضاوت کنید

بیا که من هنوزم عاشق اون صداتم

هنوز مثل همیشه دنبال اون چشاتم

بیا که باز دوباره دلم هواتو داره

هنوز عکس قشنگت تو قاب رو دیواره

محمد یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:08 ب.ظ

این آهنگ هایی که داره از محسن جون در سایت ها پخش می شه خود محسن چاوشی اجازه داده یا اینکه این آهنگ ها لو رفته ؟

مثلا آهنگ های دلگیرم از او ، صندلی انتظار و پایان بی آغاز

ممنون می شم جوابم رو به ایمیلم بفرستید که اگه محسن جون راضی هستن من این آهنگ ها رو دانلود کنم و گوش بدم

hossein یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:30 ب.ظ

آقا در مورد این 3 اهنگ که در سایت قرار گرفته توضیح بدهید؟ برای محسن بد نیست ؟ یه خبر دقیق از پخش آلبوم بدهید؟ ما همه نگران و سردرگم هستیم؟ راستی واقعیت داره که محسن تیتراژ اخراجی های 2 را می خواند

زهرا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ب.ظ

واقعا حرف نداری.امیدت به خدا باشه من می دونم که تو حتما مجوزآهنگاتو می گیری.

حمیدرضا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:47 ق.ظ http://chavoshi-love.blogfa.com

سلام محسن جان

خسته نباشی

اگه وقت کردی به وبلاگم یه سری بزن و ببین کجاش اشکال داره
می ترسم خدای ناکرده ناخواسته به جای حمایت از شما برعکس کار کرده باشم .

من هنوز از وبلاگم درآمدی کسب نکردم ولی اگر هم چیزی بدست بیارم برای خودم نمی خواهم ...

بهر حال خوشحال می شم منو بی جواب نزاری هر چند اعتقاد دارم سکوت علامت رضاست .

با تشکر از شما .

یاقون چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ب.ظ

به زودی شاهد پخش 3 آلبوم از محسن چاوشی خواهیم بود




خبری بسیار خوشحال کننده البته برای کسایی که الحق هوادار محسن چاوشی هستن:
حوزه هنری همونطور که برای من خود آن سیزدهم محسن چاوشی سرمایه گذاری کرده قراره برای یک شاخه نیلوفر هم سرمایه گذاری کنه و آلبوم یک شاخه نیلوفر از دو کمپانی آوای باربد و حوزه هنری مجوز پخش بگیره. البته به صورت قطعی هنوز این عمل انجام نشده ولی ما که امیدمون از قبل خیلی بیشتر شده.
نسخه های آلبوم یک شاخه نیلوفر در خرداد ماه تکثیر شده ولی به دلیل تعطیلی کمپانی مورد نظر پخش نشد .پس این قول رو به تمام هوادارهای محسن چاوشی میدهیم که آلبوم از زمانی که اعلام شده زود تر پخش بشه.
منتظر آلبوم ریمیکس محسن چاوشی باشید:
بعد از یک شاخه نیلوفر و من خود آن سیزدهم منتظر آلبوم ریمیکس محسن چاوشی باشید این آلبوم شامل ده قطعست که از کارهای قبلی محسن چاوشی می باشد که به صورت ترنس روانه بازار میشه .

سید مهیار هزاوه چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.mahyar.hezaveh.myblog.ir

ستاره ای بدرخشیدو ماه مجلس شد

دل رمیده ی مارا انیس و مونس شد

من هم تولد محسن جان رو به ایشون تبریک میگیم و براشون موفقیت و سربلندی
در تمام مراحل زندگی رو آرزو می کنم

محسن جان واسه ی تولدتون نقاشی ازتون کشیدم امیدوارم خوشتون بیاد لینکش رو میزارم پایین.زیزم.یه نامه هم هست که واسه ی تولد نوشتم.

http://i38.tinypic.com/2d8251y.jpg

http://i36.tinypic.com/35k8hmx.jpg

Hamed پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:40 ب.ظ

آقا یکی از سایتای معروف پخش موزیک زده "آلبوم جدید محسن چاوشی تا ساعاتی دیگر"
یعنی چی ؟

رضا.ب پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ

واقعا باعث تاسفه . آلبوم محسن 6 تراکش لو رفته.

اشکان پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ب.ظ http://ashkanpam.blogfa.com

من دیر اومدم ولی فرزاد عزیز اگر تا همینجا هم سایت راه افتاد لطف شما بود نمی خواد جبران کنی فقط لطف کن یه خبری از آلبوم بهمون بده که این لحظات آخر خیلی سخت می گذره برای من و همه هوادارا

رسول جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ب.ظ http://www.salamgolam2007.blogfa.com

سلام
من عاشق سیاوش قمیشی هستم
تو این چند سال هم بد جوری عاشق صدای محسن چاووشی شدم واقعا بی نظیر و باور نکردنی هستش
لطفا در مورد آلبوم جدید خبری به من بدید خوشحال میشم
منتظره شما هستم

وحید شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.vahid-eshgh.blogfa.com

سلام
ممون از این که با خبرمون کردی اون آهنگا رو اصلا دانلود نمیکنم
انشا ا... هرچه زودتر مجوز آلبومتو میگیری
خیلی دوستت دارم
فعلا بای بازم میام

میثم شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ http://zolaledez.wordpress.com

از مسولین سایت و آقای چاووشی در خواست می کنم در مورد گفته های اخیر خانم ترانه مکرم توضیحی در سایت بدهند و نسبت به قضیه بی تفاوت نباشند...
سپاس

مصطفی التجائی شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:02 ب.ظ http://alxalx.blogfa.com

این آقا محسن هم کارهاش معلوم نیست که کی آلبوم میده بیرون خوب مردم هم حق دارنددلشون رو به آلبومای الکی خوش کنند دیگه!!!

یه دوست که میخواد به همه یه چیزو بگه دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ق.ظ http://httpmohsenchavoshi.ws?

فرزاد گفتی از محسن خبری داری چرا پس نمیگی؟راستی ثابت کن با محسن ارتباط دار؟دوستان الان حدود چند هفته هست که فرزاد محسنو ندیده فقط یه شماره ازش داره که اونم الان.............سایت رسمی محسن چاووشی افتتاح میشه خبرشم خود محسن اعلا م میکنه.

امیر دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:59 ب.ظ http://rap661.blogfa.com/

پس کی خبر آلبومو میدین دیگهههههههههههههههههه ....اه.....دیگه عشقم داره تنفر میشه ها

farshad دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام
یه مدت نظر ندادم.میومدم ولی نظر نمیدادم.شاید نظر من مهم نباشه ولی اندازه یه هوادار فک کنم حق داشته باشم.اقای مدیر سایت که ادعا میکنی این وبسایت رسمی محسن چاووشی چرا عمل نمیکنی.فقط حرف.فقط ادعا.کو عمل.شما این سایتو تشکیل دادی که شایعه دورو برو از بین ببری چرا جوابی به زیاده گویی های ترانه مکرم نمیدی.
اما شما محسن چاوشی عزیز من کسی هستم که بخاطر تعریف از تو حنجرم گرفت.با صدای تو گریه کردم.خوشحال شدم.شما بخاطر من و خیلی های دیگه مثل من حق نداری سکوت کنی.در سایت روزنامه کارگران مینویسه محسن یگانه گفته محسن چاوشی شهرتش بخاطر اهنگ نشکن دلموی منه.علی جفری اون کارهارو کرد و خیلیهای دیگه...
اما الان میرسیم به ترانه مکرم.ایا این همه توهین به تو و تمام هوادارت جواب نداره؟اون هرچی خاست به منو تو و همه ی هوادارات گفت این حرفا جواب نداره؟
در اخر اقای چاوشی شما بخاطر خودت و ما هوادارات نباید سکوت کنی.امیدوارم این چند جمله من رو بخونی.
# به امید شکفتن یک شاخه نیلوفر#
(در اخر اگه غلط املایی داشتم ببخشید چون تایپ فارسیم اصلا خوب نیست)

iman_hichkas چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:33 ب.ظ

وااااااااااااااااااووووووووو!!!!!!! بزنم به تخته چقدر نظر اینجاست.

نغمه پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ق.ظ http://cardia.blogfa.com/

سلام

نمی دونم چی بگم

حیفم اومدلااقل سلام نکرده برم

جزاینکه براتون آرزوی سلامتی وتندرستی می کنم

وامیدوارم مث همیشه موفق باشین

دوستون دارم

درپناه حق

یاعلی

خدانگهدارتان

ATASH جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:11 ق.ظ

Dorud bar Shoma..,
Tabrik migam
Be marde Ghodratmandi
Ke..tamame Sakhtia ro be Jun kharid ta..
Baz ham sabet
Kone..ke baraye
Movaghiat ,
Sakht tarin rah
Ro entekhab
Mikone..ta..
Piruzish javdan
Bashe va..esme
MOHSEN CHAVOSHI
Hamishe bederakhshe..
Man..eftekhar
Mikonam be in
Honarmande
Asil..va besyar
Dust dashtani..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد