محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

مجوز محسن چاووشی آماده است اما

www.MOHSENCHAVOSHI.ws

نظرات 50 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام به سلامتی ایشالا که ما بتونیم همچین چیزیو ببینیم خوب اولین نظر شدم من d: محسن جون دوست دارم love me

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:18 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام، سلام به تنها همدم لحظه های زندگیم به کسی که صدایش ،حرفهایش ،ترانه هایش هم و یرانم می کند هم زندگی می بخشد
کاشکی می دونستم الان داری چکار می کنی ؟
ببین هوادارات چطوری عاشقت هستن کاشکی منم می تونستم عین همه ی اونا تو رو محسن چاوشی خواننده مورد علاقه ام می دونستم ولی نه تو برای همه یک رویا شده ای ولی برای من واقعیتی
آشنایی که با لنگه کفشت ،عشق دو حرفی ،تنگ بلوری ،غزل خونت .... تو خاطرات گذشته ام پیدات کردم
می خوام بگم دیگه دلواپس نباش یه لبخند بزنو بدون همه ی چشم انتظاریات تموم شد همونی که می خواستی شد

ای خوش آن لحظه ی دیدار
ای خوش آن لحظه ی دیدار

حبیب پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ق.ظ

سلام.
عاشقی شیوه رندان بلا کش باشد
دیدی محسن خان بالاخره صبرت جواب داد
اما این ارشاد هم شل کن سفت کن در آورده
یه دفعه بده تموم شه دیگه

میثم پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام عشق من محسن عزیز دلم نمی آید اول اسمت آقای بگذارم چون من تو را مثل برادر بزرگترم دوست دارم ولی حیف که همه قدر تو را نمی دانند..............حیف

میثم پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ق.ظ

راستی جریان این آهنگها که جدیدا در وب با عنوان آلبوم یه شاخه نیلوفر پخش شده چیه؟خدا نکنه واقعیت داشته باشه

حسین Hossein_singer Final_singer گذشته پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ق.ظ http://www.nadaram.com

حالا واقعا داش محسن مجوز نگرفته ???
اما میدونستم نشریات از خودشو در میارن مینویسن
چون توی یکی نوشته آخر مرداد میاد
یکی دیگه میگه اواسط مهر
یکی اویل مهر
‏(تازه داش محسن از طریق ایملیلش چیزی نگفته)

Michael پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ق.ظ http://www.Srm3Ven.TK

دروغ که زیاد میگن اما مهم حقیقته که تاثیر میذاره... به امید اومدن البوم ;)

یاسر پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:26 ق.ظ

سلام
من هیچی نمی تونم بگم
جز خوشحالی .....
تصور کنید پر طرفدار ترین خواننده ی ایرانی مجوز گرفته ......
فقط میتونم بگم باورم نمیشه خیلی خوشحالم .
محسن جان دوست داریم !!!!!!!

سعیده پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ق.ظ http://www.FaghatChavoshi.blogfa.com

سلام

همین که محسن عزیز ما مجوزش آماده شده خودش کلی جای خوشحالی داره تا الان که خدا به محسن کمک کرده و نیمی از کارا درست شده ان شاء الله خدا بازم به محسن کمک میکنه و بقیه کارا هم درست میشه . امیدوارم اون روز هرچه زودتر برسه و محسن بالاخره از این بلا تکلیفی در بیاد . من که براش دعا میکنم .

مرتضی پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ق.ظ

من متوجه نمی شوم که این پست با چه هدفی بود. آیا تنها هدف این بود که خبر گرفتن مجوز چاوشی تایید شود؟ چیزی که منابع معتبر دیگر هم در طول هفته گذشته بر آن صحه گذاشته بودند. آیا مسئله زنهار دادن به هواداران درباره ی لغزش مجوز مطرح بوده؟ لغزش به چه علت؟ تصور می کنم این پسن بیشنر به ابهامات دامن زده است تا بر طرف کردن شبهه ها.
اردتمند

سنگ صبور پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ق.ظ

محسن جان همچنان منتظریم
ممنون آقا فرزاد عزیز

تنها ترین پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ق.ظ

محسن جونم دیگه نگران نباش گلم همه چی درست می شه ...


طاقت بیار و مرد باش.................

حمیدرضا پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ب.ظ http://chavoshi-love.blogfa.com

سلام

آخه واسه چی ... ما باید تا کی منتظر بیرون اومدن آلومبومهای یه شاخه نیلوفر و من خود آن ۱۳ ام باشیم ؟

علیرضا پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام اقا این خبرها رو تو سایت لطفا نذارین .؟؟؟؟؟!!!! چون ممکنه ما طرفداراتون زمین گیر بشیم . هممون سکته....یا لال ... بشیم.عاشقتم محسن جان .

مهدی پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:14 ب.ظ

بسیار عالی .
امیدوارم باقی کار ها هم هر چه زود تر ردیف بشه ...
ممنون .

سید مهیار هزاوه پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:55 ب.ظ http://mahyar.hezaveh.myblog.ir

سلام
در ابتدا از آقا فرزاد تشکر می کنم.
ممنون.
همه ی ما منتظریم و برای موفقیت محسن جان دعا میکنیم.

به قول محسن جان اندکی صبر سحر نزدیک است.

محسن جان دوستت دارم
سید مهیار هزاوه

امیر پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:09 ب.ظ http://rap661.blogfa.com/

سلاااااام...من آخر یا خودمو میکشم یا این محسن چاوشیو.................................دیووووووونتم به خودم قسم

farshad پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:00 ب.ظ

salam.faghat ino begam javabe tarane mokaram chi shod?
mohsen khan nemikhay behesh javab bedi?
#be omide shekoftane yek shakhe niloofar#

غریبه پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 ب.ظ

محسن جون تنها کاری که از دستم برمیاد فقط دعا کردنه .
به خدا هروقت که میرم پیش امام رضا(ع) برات دعا میکنم .
.
. .
...
......
......... الان هم دارم به این فکر میکنم که خدای نکرده زبونم لال اگه این دفعه هم نشه و آلبوم لو بره چه جوری خود کشی کنم؟

یه دوست که میخواد همه چیز روشن بشه. پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ب.ظ

اقا محسن البومش نیمه اول مهر میاد.

مسعود درویشیان پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید و همچنین تبریک به آقای محسن چاوشی برای گرفتن مجوز .امید وارم که همیشه صحیح و سالم باشی. i love you

حمیدرضا جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ب.ظ http://chavoshi-love.blogfa.com/

سلام محسن جانم خسته نباشی .

من بالاخره تونستم اولین وبلاگ بین المللی رو به اسم خودت و با آثار خودت راه اندازی کنم .

هر چند اولای کارم ولی فعلا به زبانهای : ایتالیایی و اسپانیایی و انگلیسی و روسی و آلمانی و فارسی و عربی شروع به کار کردم .

میثم شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ق.ظ

سلام دوباره منم همون داداش کوچیمت.راستش کار خاصی نداشتم فقط می خواستم ارادتمو ثابت کنم.محسن جان راستشو بخوای لحظه شماری می کنم که گواهیناممو بگیرم بیام خوزستان برای یک بار هم که شده عشقمو از نزدیک ببینم.آدرستو که لطف میکنی ایشلا؟
فدات!!!!!!!!!!

مجی دو حرفی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ق.ظ

.
.
.
.
. . . . . . . غصه ما به سر رسید
. . . . . . . محسن به نیلوفر رسید.
.
.
.
تبریک به همه هواداران حقیقی محسن عزیز که انصافآ خیلی صبوری کردن.
وتبریک به خود محسن عزیز این مرد همیشه جاودان موسیقی ایران.
.
.
.

امیدوارم آلبوم همون دهه اول مهر بیاد که من جشن تولدمو با جشن تولد *یه شاخه نیلوفر* یکی کنم .
یهترین هدیه تولد من آلبوم *یه شاخه نیلوفر* انشاءالّله.

حامد شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ق.ظ

دیدمت در آشیان جاودان نیلی ات-من تو را ای پاک تر از پاکها-من تو را ای برتر از افلاکها-من تو را دیدم تو را آموختم -از کلامت واژه ها اندوختم....*
بعد این همه گوش کردن به آهنگهای محسن جان فهمیدم صداش خشهای ریزی هست که دست اتحاد به هم دادن و زره زره ی این خش ها به نحوی در وجود ما هم وجود داره اما مال محسن جان ترکیبی از این خش هاستُُ خش های دل ما-به امید موفقیتش دست به دعا می بریم-دوستت دارم محسن جان

تنگ بلوری شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ

عشق خودمی محسن.........................................!

علی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:39 ب.ظ http://alikarimi8.blogfa.com

سلام بر محسن عزیز

ما همچنان منتظر آلبومت هستیم

behranG یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ق.ظ http://www.PopFashion.Blogfa.Com

Mosighi yani chavoshi khanande yani chavoshi soltane seda chavoshi eshgham chavoshi ba chavoshi mikhabam bahash bidar misham salam mohsen jan kheily kheily dooset daram asheghane dooset daram hameye ahangato hefzam key mojavezeto kamel mighiri albumet ke miyad man bi sabrane montazere toam dooset daram doa mikonam barat fadat besham

وحید مقدادیان دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:02 ب.ظ

خواهشمندم ان دو تا شماره ی نظر بالایی من را پاک کنید

با تشکر

پیمان سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:31 ب.ظ http://natarsbia2.bloghaa.com

سلام نمیدونین وقتی این مطلبو دیدم چقد خوشحال شدم
آقای چاوشی! بیشک بهترینی ، محبوبترینی وایشالله روز به روز موفق ترم باشی .
منتظر سیلور یک شاخه نیلوفرم
خدانگهدارت
راستی با اجازت این مطلبو تو سایتم میذارم که بقیه هم با خبر شن

محمد پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام محسن جان عجله کن

مسعود جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ق.ظ

امیدوارم که محسن چاووشی هیچ وقت مجوز نگیره .
چون لایقش نیست.
چون مایه آبروریزی موسیقی پاپ هست .
و هزار دلیل دیگه .
البته میدونم وزارت محترم ارشاد هرگز به چنین یاغی مجوز نخواهد
داد.

عادل ارزو جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:46 ب.ظ http://www.mohsenchavoshi.ws

محسن خدایه من
میپرستمت.
ممنونم از کمکایی که تویه زندگی بهم کردی.مرسی فرزاد جان.یا حق

رفیقه لحظه هایه خوب
رفیقهخوبه روزها

عادل ارزو جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 ب.ظ

درجوابه این دوستمون اقا مسعود باید بگم که.تو تا حالا تویه زندگیت عاشق نشدی و فقط دنبال کارایه پوچو هرزه بودی.ارامش ازان ما و محسنه و شماها نمیتونید ارامشه مارو بهم بزنید.امیدوارم با گوش دادن به کارایه محسن ارامشو درک کنی.عاشق بشی. و خودتو پیدا کنی.درضمن خدا بزنه توو دهنت که این حرفارو میزنی.حالا شد

مجید-حمید-محسن-آرام-مرجان-مهدی و... سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ق.ظ http://qqtt.blogfa.com

سلام ...
من از طرف ده نفر عاشق به تو دارم اینو مینویسم...
>>>ما محسن چاووشی آلبوم لنگه کفش و خود کشی و کفتر چایی رو میخایم. نه ...

chavoshi fans سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ق.ظ

میخام به مسعود جون که از بچه های دستمال روزگاره بگم که تو از موسیقی پاپ چی میفهمی ... ((یابو- وزارت محترم ارشاد!!!))

وحید مقدادیان چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ق.ظ

زنده باد محسن چاوشی.خیلی خوشحالم که سرانجام مجوز گرفتی.امیدوارم هر چه زودتر البوم بیرون بیاد تا بوی خوش گل نیلوفر را از درون وجودم حس کنم.

چاوشی محبوب قلب ها

چه خوبه همیشه ما با هم باشیم چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ب.ظ

منتظر یه شاخه نیلوفر با مجوز هستیم حتی...

زهرا توتو یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ق.ظ

ما همیشه منتظر میمونیم تا بالاخره صدای قشنگ و آهنگای با معنی محسن عزیز با مجوز وارد بازار بشه. واقعاً باعث تاسفه که با وجود محسن چاوشی، به کسانی مجوز میدن که شعراشون آبروی هرچی ایرانیه میبره. معلوم نیست چی داره به سر موسیقی این مملکت میاد. اما هر چی که بشه ماهمه پشت محسن عزیزیم.

همیشه موفق باشین و همینطور سنگین و با وقار بخونین.

حجت یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ

be omide shekoftane yek shakhe niloofar

مسعود پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ق.ظ

امیدوارم که محسن چاووشی هیچ وقت مجوز نگیره .
چون لایقش نیست.
چون مایه آبروریزی موسیقی پاپ هست .
و هزار دلیل دیگه .
البته میدونم وزارت محترم ارشاد هرگز به چنین یاغی مجوز نخواهد
داد.

سامان پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ق.ظ

به کوری چشم هر چی بدخاهه...واقعا نمیتونم بگم چه حالی بهم ذست داد وقتی فهمیدم مجوزو بهتون دادن..فقط میتونم بگمموفق باشین و البته کار آخرتون هم نباشه

سروش پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ق.ظ

محسن جون به خدا هزار تا مثل معین و داریوش وبقیه رو به ناخنت نمیدم

حسین از اهواز چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام محسن جان اشگه محسن جان این تاپ را می خونی از من به تو نصیحت صدای تو تو دل تمام ما جا داره و این قدر دوست داشتنی هستی که هر جای دنیا باشی چه توی خوزستان عزیز چه تهران چه هر جای دیگه همیشه دوستت داریم . پس اینقدر به فکر مجوز و نباش چون این مملکت بیشتر از این ارزش نداره ولی واقعا حیفه که حنجرتو اینجا خرج کنی گلم. خلاصه من به عنوان یه برادر خوزستانی و عاشق صدات که از همن آلبوم اول مجذوب صدات شدم به تو نصیحت میکنم . اگر هم دیده باشی می بینی که به ما خوزستانی ها همیشه ظلم شده و میشه پس زیاد خودت رو ناراحت نکن . چاکرتوم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ق.ظ

آقا مسعود شما که مامانت مورد منکراتی داره به چه حقی راجع به محسن چاوشی نظر میدی .

محمد پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ

خوشبختانه هویت واقعی هواداران محسن چاوشی هم فاش شد .
تا دیروز نظرم در مورد چاوشی این بود که تو این مملکت جایی واسش نیست .
امروز متوجه شدم که هوادارانش هم مانند خودش یه مشت بی سرو پای بی فرهنگ هستند.
به قول خودتون : متاسفم برات

فرهاد آسمانی پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:35 ق.ظ

سلام محسن جون. خیلی دوست داریم عزیز. ما دوستان همه داریم برای امدن البومت لحظه شماری میکنیم. امیدوارم مثل همیشه موفق و موئید باشی.

شاهرخ کلانتری سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:58 ق.ظ http://360.yahoo.com/shahrokh_kalantary

سلام رفیق خوب سالهای تنهایی من
ای همواره شب زنده دار من
و همیشه در کنار من
تبریک صمیمانه ی من کمترین
به خاطر از راه رسیدنت
ای مسافر غریب راه ِ دشوار
ای افتخار بچه های اهواز و خرمشهر
به دل خسته ات سوگند
با تو گریه ها کرده ام
مثل ابرهای پائیزی
با پرنده ات
با نفس ِ بریده ات
به پای صدای گرفته ات
و در کنار بغض در گلو شکسته ات
وقتی با نوای ساز سنتور هم آوا شدی
خاطره های مرده ی من جان تازه گرفتند
و تویی که سنگ صبور بودی
و با تمام زخم زبون ها رفیق
برای خیانت کسانی که سخت متاسفم به حالشون
با اینکه میدونستی من با تو خوشم
گفتی میخوام دیگه نخونم
دلم گرفت
من رو ببخش
با خود گفتم تو ناز میکنی
ولی می دانستم امید
همان چیزی که تو را تا اینجا کشاند
و من و تمام عاشقان را به تو رساند
از بین نخواهد رفت
و فردا روز موعود قلب های امیدوار است
سه شنبه بیست و سوم مهر ماه هشتاد و هفت
یکی از زیباترین روزهای زندگی من خواهد شد
هنگامی که تو با یه شاخه نیلوفر از راه می رسی
و من کم تحمل رو از صندلی انتظار بلند می کنی
ای تویی که با صبوری خود فاصله ها را از بین بردی
برایم از پشت صحنه ی تئاتر زندگی سخن بگو
می خواهم با صدایت شط تمام رودخانه ها را برقصم
امروز آهنگ سه شنبه هاتو بارها گوش کردم
(توی هفته های بی نام و نشون
روز دیوونگیا سه شنبه بود
با خودم میگفتم ای کاش ، ای کاش
همه روزای خدا سه شنبه بود)
به خدا راست گفته ای
فردا روز دیوونگی من است
سالیانی است سادیسم محسن چاووشی گرفته ام
و فردا روز که می آیی
من دیوانه تر از همیشه ام
خوش اومدی
به قلب من
و به قلب همه ی عاشقات
********************
تقدیم به محسن چاووشی عزیزم
شاهرخ کلانتری
دوشنبه 22 مهر ماه 1387
اصفهان زمین جاوید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ق.ظ

صدای خوشکلتو عشقه دوست داریم.
از طرف ۳تا از هواداران دندانپزشک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد