محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

یه شاخه نیلوفر با تآخیر

www.MOHSENCHAVOSHI.ws 

نظرات 149 + ارسال نظر
بی سنگ صبور یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ب.ظ http://bsangesabur.blogfa.com/

دست های خالی روزی از شاخه های رز پر خواهند شد....باران ملایم یقین روزی بر ای کویر تردیدخواهد بارید...چشمه های عشق خواهند جوشید

حسین یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ب.ظ

من همیشه زندگیم محسن چاوشی بوده هست - به یاد روزی که محسن باز هم از نزدیک ببینمت- سلام همه بچه های اصفهان را پذیرا باش ای سلطان صدای ایران

masoud908 یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.p30lords.com/forum

فقط امیدوارم این دفعه هم مثه قول صددرصدی شنبشون نباشه

سینا یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 ب.ظ

خدا را شکر که دوباره سایت راه افتاد.
واقعا خبر خوشحال کننده ای بود دیگه داریم به هدفمون می رسیم.
ممنون.

(سینا) یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ب.ظ

خدا را شکر که دوباره سایت راه افتاد.
واقعا خبر خوشحال کننده ای بود دیگه داریم به هدفمون می رسیم.
ممنون.

خاطره یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ب.ظ

خوشحالم دوباره سایت راه اندازی شد.آلبوم سه شنبه به شهرستانا هم میرسه یا ما دوباره باید کلی منتظر باشیم آخرش مجبور شیم با کیفیت پایین دانلود کنیممثل البوم یگانه کاش همزمان تو کل کشور پخش بشه

mcf یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:55 ب.ظ http://www.mohsenchavoshifans.blogfa.com

هزاران مرتبه شکر

محسن چاووشی عزیز همیشه حامی تو بوده ام وخواهم
شاید باورتون نشه تا حالا بیش از ۱۰۰ نفر رو هوادار ت کردو و کسانی که دید و تفکر خوبی از تو و آهنگات داشتند رو اصلاح کردم.

محسن خیلی دوست داشتنی هستی

فرزاد فرزین عزیز برای فروش اینترنتی آلبوم یه شاخه نیلوفر می تونید رو من حساب کنید
بنده با داشتن ۳ وبلاگ می تونم کمکی در حق محسن عزیز کنم

امیر یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ب.ظ http://rap661.blogfa.com

خدا رو شکر.....ان شاءالله پرفروشترین آلبوم تاریخ ایران باشه..........

گرچه یک شاخه گل است هدیهء دوست
از آن جهت زیباست که بوی دوست میدهد....


یک شاخه نیاوفر

امید یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ب.ظ

روز سشنبه انقلاب موزیک ایران.

طوفان محسن چاووشی در راه همه برین کنار....


خدایا شکرت...

بهزاد یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ http://www.bezi.ir

سلام
محسن جان من آمادگی دارم تا آلبوم تو را در سایت خودم تبلیغ کنم تنها کافی است به من اطلاع بدهی ضمناً قبلاً هم گفتم هر کمکی از دستم بر میاد به هر شکلی در خدمتم
ارادتمند شما یکی از طرفداران شما

محمد یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ب.ظ

با خودم می گفتم ای کاش همه روزای خدا ۳ شنبه بود

فقط ۴۸ ساعت تا انفجار! ۳ شنبه ۲۳ مهر روز انقلاب در موزیک ایران! صدها چشم منتظر به انتظارشان پایان می دهند! با دیدن یه شاخه نیلوفرت محسن عزیز!
تو پیامبر موزیک ایرانی باور کن!

mohammmad یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ب.ظ

با خودم می گفتم ای کاش همه روزای خدا ۳ شنبه بود

فقط ۴۸ ساعت تا انفجار! ۳ شنبه ۲۳ مهر روز انقلاب در موزیک ایران! صدها چشم منتظر به انتظارشان پایان می دهند! با دیدن یه شاخه نیلوفرت محسن عزیز!
تو پیامبر موزیک ایرانی باور کن!

reza یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:10 ب.ظ

خدا کنه

رضا (یه دوست) یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:28 ب.ظ

محسن جان شیر مادرت حلالت باشه...
امیدوارم همیشه موفق باشی.

در آینده ای نه چندان دور همدیگرو خواهیم دید.

محسن یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:03 ب.ظ

۲۳ مهر روز جهانی چاووشیست ها مبارک باد

امپراطور عشق یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:04 ب.ظ http://www.vahid-eshgh.blogfa.com

سلام
اگه شکسته پایه من گریه نکن عصایه من
هر چه شکست بنویس به پای گریه های من


برات آرزوی موفقیت میکنم

پرهام یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:17 ب.ظ

سلام !
دیروز (۲۰ مهر) برای یه شاخه نیلوفر رفتم میلاد نور . یه حسی بهم می گفت امروزم نمیشه ... وقتی سوار پله برقی شدم از ال سی دی هایی که تو پاساژ نصب بود دیدم که تبلیغ یه شاخه نیلوفر پخش می شه‌ !! تبلیغ اینطوری بود که یه شهر شلوغ رو نشون می داد از نمای بالا و بعد زوم می کرد پایین و بعد هم یه تصویر از پشت محسن رو نشون می داد که رو به روی آسمون آبی نشسته بود و ابرهای جلوش با سرعت حرکت می کردن ! بعد هم یه قطعه ی کوتاه از یه شاخه نیلوفر پخش شد و کاور و سی دی آلبوم رو نشون می داد که زمینه ی صفحه آبی بود ... دیگه مطمئن شدم که یه شاخه نیلوفر اومده ! با سرعت رفتم به سمت مغازه که ... به امید سه شنبه ...
راستی سایت طرفدار ها رو عربا هک کردن ؟! یه نگاهی به این صفحه بندازین لطفاْ :
http://www.mchavoshifans.com/main/forum/index.php

[ بدون نام ] یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:25 ب.ظ

خداروشکر

[ بدون نام ] یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:26 ب.ظ

نمیدونم با اومدن البوم مجازش چرا هنوز غمگینه

غریبه یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:02 ب.ظ

ای کاش زودتراین سه شنبه کذایی بیاد !!

اخه دوساله که منتظر این سه شنبه اییم

محسن جان تا پای جونمون باهاتیم !

دوستت داریم .

محمد یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:19 ب.ظ

محسن دوست دارم -همین

alireza یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:04 ب.ظ

خیلی خوشحالم که خبر قطعی ورود آلبوم را شنیدم محسن جان اگه آلبومت چند ماه دیگه هم بیاد ما باز هم منتظر میمانیم
همیشه بخوان

مهدی معزی یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:06 ب.ظ

با سلام خدمت دوستان و همه کسانی که در راه انداز مجدد این سایت زحمت کشیدن
خیل خوشحالم که بلاخره محسن جان توانست مجوز این آلبوم را بگیره من از قول خودم به محسن جان تبریک میگم و امیدوارم که بتونه مجوز آلبوم های بدی رو هم بگیره
با آرزوی موفقیت برای محسن چاوشی عزیز
محسن جان صدات تو دنیا تکه

محمد ف یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام
محسن جان اول از همه بهت تبریک می گم که تمامی سعیت را کردی تا مجوزت را بگیری و همچنان کنارمون باشی و از آهنگات لذت ببریم.این موفقیتت را تبریک میگم و برات آرزوی موفقیت بیشتر و بیشتر می کنم و اینو بدون که عاشقتم و با آهنگات خیلی خاطره دارم و دوسشون دارم

یک صحبتی هم با دوستانی دارم که میان کامنت می زارن و همگی دوستار محسن عزیزن و تمامی این سالها با اهنگاش حال کردن ازشون خاطره دارن با اهنگها زندگی کردن و کارای زیبای محسن را شنیدن می خوام بگم کهمحسن واسه ما می خونه واسه ما دنبال مجوز رفته و این دو سال افکارش را متمرکز کرده واسه ما تا کارش بهترین باشه این چند سال با ما بوده حالا زمان ماست اگه محسن را دوست داریم اگه ادعای دوست داشتن می کنیم حالا نوبت ماست که دین خودمون را ادا کنیم
باید نشون بدیم ما هم دوسش داریم
اینجوری نشون بدیم که دنبال خرید از سودجوها نریم واسه این البوم زحمت زیادی کشیده شده کار محسن را از طریق شرکت هایی که قانونی البوم را پخش می کنن بخریم ازش حمایت کنیم و تنهاش نذاریم ما تلافی البومای قبلی را هم در بیاریم هم خودمون حمایتش کنیم هم دیگران را هم تشویق کنیم تا محسن عزیز را حمایت کنیم البوم را از طریق شرکت هایی که با محسن کار می کنن تهیه کنیم به دوستانمون هم هدیه بدیم
باید نشون بدیم به همه به اونایی که مجوز نمی دادن بگیم که ما محسن را دوسش داریم خیلی هم دوسش داریم و میخوایمش به اونایی که اهنگهاش را بدون اجازه میکس می کنن بگیم که فرق بین محسن و اونا حمایت ماست. به همه نشون بدیم که محسن را دوسش داریم.

محسن جان خیلی دوست دارم اهنگهاتم خیلی دوست دارم و قول میدم این دوست داشتن را تا حد خودم ثابت کنم امیدوارم همه ی اونایی که این چند سال کارهات را گوش کردن اونا هم ثابت کنن.
قربانت محمد ف

محسن یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:02 ب.ظ

خوش به حاله اونهایی که تهران هستن .میتونن به محض بیرون اومدن آلبوم اونو تهیه کنن . ما شهرستانی ها چی کار کنیم؟؟
با عرض معذرت وقتی آلبوم بیرون اومد اونو دانلود میکنم ولی وقتی تو شهر ما هم اومد هم کاست میخرم هم سی دی.


فکر کنم این تنها راهه

محسن کاظم یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:20 ب.ظ

ما که مردیم از بس منتظر موندیم ، ولی خداییش آلبوم رو بخرید ، دانلود نکنید ، خواهش می کنم رفقا

حامد.خ یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ب.ظ http://www.iranws.persianblog.ir

عشق است محسن چاوشی
کاش قبل از این تغییر سایت یه اطلاعی میدادید تو این یکی دو روز هم سایت هوادارا هک شد هم اینکه این سایت تعطیل ما هم از همه جا بی خبر می رفتیم نمایندگی های آوای باربد
سه شنبه روزی که آلبوم بیرون می آید.
عزیزم یادت میاد سه شنبه ها ---- پا به پای هم میرفتیم تا کجا

مسعود یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ب.ظ

وای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی خدا
این عکس محسن دارم دیونه میشم آدمو میکشه این عکس
محسن جون ن ن ن ن ن ن دوست دارم
ان شاالله مه آلبومت با موفقیت میاد بیروون
booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooos bos yeh alame

حسین یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام تو رو خدا همه برین cd اورجینال بخرین. باید یه رکوردی ثبت بشه که تو تاریخ موسیقی ایران بی نظیر باشه.بزارین به همه ثابت بشه که حق محسن تو این جند ساله ضایع شده.
دم همتون گرم

غریبه یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ

رحمت خدا به این سه شنبه ها

[ بدون نام ] یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.ye-shakhe-nilofar.blogfa.com

شمارش معکوس برای انفجار دنیای موسیقی با انتشار آلبوم یه شاخه نیلوفر محسن چاوشی


www.ye-shakhe-nilofar.blogfa.com

[ بدون نام ] یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ب.ظ http://www.ye-shakhe-nilofar.blogfa.com

www.ye-shakhe-nilofar.blogfa.com

مزدک یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ

محسن جان ، من یکی از طرفداراتم ، ما رو هم قبول کن .....

منتظر تا 3 شنبه میمانیم ، اگر چه خیلی دیر است !!!!

آینه و شمدون نمیخوام من لب خندون نمیخوام

هرچی که خندست واسه تو هرچی غمه برای من ...

ممنون .. مزدک !

[ بدون نام ] یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.ye-shakhe-nilofar.blogfa.com

دموی یه شاخه نیلوفر در . . . . . .


www.ye-shakhe-nilofar.blogfa.com

جی اس ام! یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام....
یکی از خونه های سلطان محسن چاووشی هم در اولین سایت فارسی کننده برنامه های موبایل و کامپپوتر هست....
محسن جان...همه جا متعلق به شماست!
http://www.p30mob.com/forum/showthread.php?t=10042&page=9

www.p30mob.com

assa دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ق.ظ

نام شعر: هشداری برای باربد

محسن کجایی که ببینی انتظار داره بهم میخنده
آوای باربد واسه پخش البوم یه ریز خالی میبنده
مثل دیوونه ها شدم یه ریز دارم میخندم
آخرش من میرمو با ارپیچی باربد رو به توپ میبندم
بقیه خواننده ها پیش تو مثل یه چاقو کلن
با این دروغ باربد مطمئنم همشون خلن
من میدونم البوم نمیاد تا کاوراش بگنده
یکی جلو مسعود رو بگیره همش داره میخنده
دارم میمیرم از انتظار پر از سختیو دردم
اینقد البوم نمیاد تا خود محسن یه شاخه نیلوفر بزاره رو قبرم

ترانه سرا و اهنگساز و خواننده :assa
ارنجمنت بای مسعود 908.5

منصور دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ق.ظ http://ironic.ir

سلام محسن جان اگر باز قرار تاخیر بیوفته بگو
ما تحملش رو داریم اینهمه صبر کردیم اینم روش
من هرکسی رو ببینم میگم فقط اورجینال بخرن
خودمم تو فروش الکترونیکیش کمک میکنم.

مسعود دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:34 ق.ظ

ما کماکان منتظریم

هادی دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ق.ظ http://www.hadi.sub.ir

بالاخره به آرزوم رسیدم

نادر دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام به راوی عشق و انتظار
راستی عشق بدون انتظار معنی داره ؟
درود به تمامی عاشقان صدا . به تنهاترین صدا که عاشقانه خواند و خواند و مارو دیوانه و دیوانه تر کرد !
درود بر مثلث برمودای عشق . محسن - حسین و امیر عزیز که عاشقانه غرق شدند و غرق کردند ـ نقل به مضمون از حسین عزیز
از صمیم قلب به تمامی دوستدارای محسن تبریک میگم.
بامید اینکه محسن عزیز پنجاه سال دیگه بخونه و ۳ نسل از مردمان این سرزمین پاکو عاشق و عاسقتر کنه

منتظر... دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 ق.ظ

به امید سه شنبه با ابرای پاییزیش و یه شاخه نیلوفر در انتظار شکفتن

فاطمه دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام به تو که دور از منی بدون که هر لحظه در قلب منی

یعنی فردا آلبوم میاد بیرون من که از خدا فقط همین یه چیزو می خوام دیگه دارم می میرم از انتظار کاشکی فردا یه شاخه نیلوفر محسنم بیاد چه خوب می شد اگه توی آلبوم آهنگی مثل تنگ بلوری باشه آخه این ترانش همه ی زندگی منه
بازم عکس جدید از آقا محسن بذارید تو سایت من که دیوونه شدم به خدا بادیدن چشمای ناز وسیاهش

خیلی دوستت دارم به امید دیدن روی ماهت

مخفی (یک چاوشیست) دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:23 ق.ظ

به نام خدا

چون سختی ها به نهایت رسد ُ گشایش پدید آید و آن هنگام که حلقه های بلا تنگ گردد آسایش فرا رسد
نهج البلاغه حکمت۳۵۱

به امید فردا که شاخه های نیلوفر به دست عاشقان برسد و عاشقان عشق ابدی خود را به یاد آرند .

و به امید آن روز که در حضور تو و تمام عاشقان حقیقی نیلوفر هزار ساله بشکفد
الهم عجل لولیک الفرج

سروش دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:58 ب.ظ

سلام خدا حافظ

حامد دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:22 ب.ظ

محسن جان خیلی دوست دارم من تا مننتشر شدن آلبومت لحظه شماری می کنم بهت تبریک میگم که تونستی با زحمات خود مجوزش رو بگیری بی شک یکی از بهترین آلبوم سال ۸۷ آلبوم یه شاخه نیلوفر خواهد بود
محسن چاوشی بدون هیچ شکی بهترین خواننده ی داخلی در تاریخ موسیقی پاپ است و خواهد بود
فقط وفقط محسن چاوشی((یه شاخه نیلوفر))

مصطفی دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:53 ب.ظ http://alxalx.blogfa.com

هزاران مژده بی اسمت ـ شبیه سنگ می آید
که یاد غم به غیر از تو ـ به چشمم ننگ می آید
بخوان و غمزه رسوا کن ـ که دلها تنگ می آید
مرا در خلوت تلخم ـ شما صد رنگ می آید
تلسم آرزوی من ـ سکوتم جنگ می باید
تو را دیدن چه شرین ای ـ نگاهت برگ می بارد
دعای من به راه تو ـ تو آیا رحم گه آید
به هر حال از برای تو ـ دو چشمم اشک گه بارد

سید مهیار هزاوه دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 ب.ظ http://mahyar.hezaveh.mihanblog.com

سلام به محسن چاووشی عزیز و همه ی هواداران

آقا محسن به نظرتون هواداران امشب چه طور خوابشون می بره؟

اصلا خوابشون می بره؟


بالاخره یه شاخه نیلوفر رویید.

عزیزم یادت میاد سه شنبه ها؟

همه ی اتفاقات در سه شنبه ها رخ می ده.

تولد محسن جان -تولد من -و تولد یه شاخه نیلوفر

همه سه شنبه ست

دست همگی درد نکنه.

FARZAD=ASHEGHE MOHSEN دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ب.ظ

محسن جونم دارم لحظه شماری می کنم تا فردا برسه.

سید مهیار هزاوه دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ب.ظ http://mahyar.hezaveh.mihanblog.com

سلام آقا محسن

محسن جان امشب هوادارات خواب ندارن.این سایت هواداران هم که خرابه . دیگه دل تو دلمون نیست



مسعود سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.ye-shakhe-nilofar.blogfa.com

من که امشب تا صبح بیدار میمونم
وای خدا جون یعنی من فردارو میبینم دارم از خوشحالی میمیرم ای خدا
یه شاخه نیلوفر . . . . . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد