محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

صحبتهایی قبل از ورود آلبوم

www.MOHSENCHAVOSHI.ws 

نظرات 21 + ارسال نظر
غریبه چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:17 ب.ظ

این شادی بر همه عاشقان مبارک .

محسن جون همیشه عاشقتت میمونیم .

به امید روزهای طلایی ما

سینا چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام خدمت محسن چاوشی , مدیران سایت و همه ی هواداران صبور.
من به خودم هیچ وقت چنین اجازه ای رو نمی دم که آلبومی که چند سال روش خون و دل خوردیم رو اریجینال نخرم و تا جایی که توان دارم مانع ازین می شم که کسه دیگه ای هم بخواد آلبوم رو دانلود کنه یا از روش کپی کنه.
در مورد این که محسن گفتن انفجاری رخ نمیده ایشون بزرگی خودشون رو رسوندن و شکسته نفسی فرمودن و حتما با ورود آلبوم انفجار بزرگ همراه باحرفهای جدید برای همه ی هواداران هنر و موسیقی همراه است.

ارمان چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ب.ظ

با سلام خدمت محسن چاووشی
خیلی خوشحای شدم
متشکرممممممممممممم

حامد ج چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.modern2.iranblog.com

تبریک-تبریک-تبریک...................................

هادی چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.hadi.sub.ir

فقط اورجینال
only original cd
mohsen chavoshi

محسن چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ب.ظ

تاریخ دقیق بیرون اومدن این آلبوم کیه؟ بابا مردیم

م-ت چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ب.ظ

خیلی خوشحالم

چیزی نمی تونم بگم ....تبریک تبریک

پژمان پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:00 ق.ظ

محسن خان جمالتو عشق است.
این پیروزی خجسته باد این پیروزی
تو این قربت سنگی دلمون به صدای حقت خوشه.زنده باشی و برامون بخونی.با صدای خستت خستگی هامو فراموش میکنم.
ناززززززنفست.

غریبه پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ق.ظ

محسن جان همه ما هوادار با نفس تو زنده اییم .

امیدوارم همیشه حنجره زخمیت مرحم زخمهای ما باشه .
این پیروزی مبارکت باشه . اما
اینا خیلی کمته . لیاقتت بیشتر از این حرفهاست .

به امید روزهای طلایی ما

moohsen پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ق.ظ http://m-arab.srttu.ir

FARZAD=ASHEGHE MOHSEN پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ق.ظ

سریع از کنار مرداب دور شدم
حالا وقتی که می بینم
خودم مرداب شدم
دنبال یه گل نیلوفر می گردم
که از تنهایی نمیرم
و حالا می فهمم که گل نیلوفر
مغرور نیست
اون خودشو وقف مرداب
کرده ...
محسن جونم مرسی از اینکه تو ام خودتو وقف یه شاخه نیلوفر کردی........خیلی دوست دارم......

Behzad پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:00 ق.ظ

Hi!
I live in sweden and I want to buy the orginal Album.
1. how can I buy it?
2. send the link to me if there is any site that I can buy it online.
3. than you guys verymuch
4. Mohsen I love your songs :)

Hichkas پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:06 ق.ظ

سنگ صبور پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:17 ق.ظ

به نام نقش بند صفحه خاک
همواره خدا را شاکریم که در این ایام فرخنده و مبارک لبه هزاران هزار جوان سربلند ایرانی را به خنده باز کرد .........
و اما در مورد نکته ی اول ...
خب اگر غیر از این محسن جان چیزه دیگه ای می گفت جای تعجب و تامل بود ولی توو این سالها به واقع نشون داده که توو فروتنی حرف اول رو دنیای هنرمندان می زنه .
و واقعا خوشحالم که مثل بعضی از دوستانی نیستی که قبل از اومدن آلبوم هزارجور حرف و حدیث بزنن و حاشیه ها رو به نفع خودشون تموم کنن ...... ممنونم از این صبرت
من یقین دارم هر کسی جای تو بود تا الان از شهرت و محبوبیت هزاران جور استفاده مادی و معنوی می کرد اما این تو بودی که ........ در عین فروتنی .........
و اما در مورد سی دی اورجینال بگم .......... مطمئنم هوادارا صداقت و غیرتشون رو توو این زمینه نشون می دن و .........

amin omran پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ب.ظ http://hamedhakan.us

سلام اقا جریان اهنگ جدیدی که توی سایتها پخش شده چیه اهنگ ابرای پاییزی با صدای محسن و امیر

Mohammad Chavoshi جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ق.ظ

حرف نداری محسن جان همگی با هم اشک شوق می ریزیم ....فقط شمارش معکوس شایدم من بمیرم تا روزی که آلبوم میاد.........

پیمان جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ب.ظ

محسن جان به تمام وجود منتظرت انتشار البوم جدیدت هستیم
دوستت دارم

محسن شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ق.ظ

خیلی مردی
آرزو میکنم روز به روز تو موسیقی پیشرفت کنی کاری که تا حالا کردیو مطمئن هستم خواهی کرد....

حجت شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ق.ظ

سلام به همگی

محسن جان باتمام وجودم واز ته دلم به تو وبه تمامی هوادارانت تبریک عرض میکنم.

انشاءالله خدا تو و هوادارانت رو به تمامی آرزوهایی که دارین برسونه.

برای انتشار یه شاخه نیلوفر هم ثانیه شماری میکنم.

یاحق...

امپراطور عشق جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:45 ب.ظ http://www.vahid-eshgh.blogfa.com

فقط فقط فقط اورجینال عشقه

یاعلی

شاهرخ کلانتری سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ق.ظ http://360.yahoo.com/shahrokh_kalantary

سلام رفیق خوب سالهای تنهایی من
ای همواره شب زنده دار من
و همیشه در کنار من
تبریک صمیمانه ی من کمترین
به خاطر از راه رسیدنت
ای مسافر غریب راه ِ دشوار
ای افتخار بچه های اهواز و خرمشهر
به دل خسته ات سوگند
با تو گریه ها کرده ام
مثل ابرهای پائیزی
با پرنده ات
با نفس ِ بریده ات
به پای صدای گرفته ات
و در کنار بغض در گلو شکسته ات
وقتی با نوای ساز سنتور هم آوا شدی
خاطره های مرده ی من جان تازه گرفتند
و تویی که سنگ صبور بودی
و با تمام زخم زبون ها رفیق
برای خیانت کسانی که سخت متاسفم به حالشون
با اینکه میدونستی من با تو خوشم
گفتی میخوام دیگه نخونم
دلم گرفت
من رو ببخش
با خود گفتم تو ناز میکنی
ولی می دانستم امید
همان چیزی که تو را تا اینجا کشاند
و من و تمام عاشقان را به تو رساند
از بین نخواهد رفت
و فردا روز موعود قلب های امیدوار است
سه شنبه بیست و سوم مهر ماه هشتاد و هفت
یکی از زیباترین روزهای زندگی من خواهد شد
هنگامی که تو با یه شاخه نیلوفر از راه می رسی
و من کم تحمل رو از صندلی انتظار بلند می کنی
ای تویی که با صبوری خود فاصله ها را از بین بردی
برایم از پشت صحنه ی تئاتر زندگی سخن بگو
می خواهم با صدایت شط تمام رودخانه ها را برقصم
امروز آهنگ سه شنبه هاتو بارها گوش کردم
(توی هفته های بی نام و نشون
روز دیوونگیا سه شنبه بود
با خودم میگفتم ای کاش ، ای کاش
همه روزای خدا سه شنبه بود)
به خدا راست گفته ای
فردا روز دیوونگی من است
سالیانی است سادیسم محسن چاووشی گرفته ام
و فردا روز که می آیی
من دیوانه تر از همیشه ام
خوش اومدی
به قلب من
و به قلب همه ی عاشقات
********************
تقدیم به محسن چاووشی عزیزم
شاهرخ کلانتری
دوشنبه 22 مهر ماه 1387
اصفهان زمین جاوید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد