محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

دو عکس

www.MOHSENCHAVOSHI.ws 

نظرات 67 + ارسال نظر
iranrelax پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:45 ب.ظ http://iranrelax4you.blogsky.com

سلام!
چه وبلاگ زیبایی داری!
دوست داری شانس خود را در برنده شدن سه لب تاپ ماهیانه امتحان کنی؟
دوست داری بهترین موزیک ها رو گوش بدی؟
پس برو به آدرس زیر:
http://iranrelax4you.blogsky.com

فرهاد عزیزی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:11 ب.ظ

این ۲ تا عکس ُ جالبه
فک کنم میتونه توصیف گر رنجی ها و مشکلات راهی باشه که حالا به ساحل آرامش داره نزدیک میشه .

تولد دوبارت تبریک محسن جان

Brehzad پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:25 ب.ظ

it can be Mohsens house in Ahvas
and the ship I have no idé

:)

علی غلامیان پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 ب.ظ

با سلام شهره محسن چاوشیه دیگه خرمشهر شهر بچه های خونگرم با معرفت حیف که جنگ شد حیف.........البته من بچه ابادان هستم که زیادم با خرمشهر فاصله ندارم ..روزی که فهمیدم محسن هم بچه خرمشهر یه احساس غرور بهم دست داد خداشاهده راست میگم اشکم دراومد خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمش...........به امیده دیدار

سینا پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:55 ب.ظ

والا خیلی سخته ممکنه هر کجا باشه!
به نظر من اون خونه , خونه ای هست که محسن و خانوادش در دوران بچگی توش زندگی می کرند و با شروع جنگ مجبور به ترک اون خونه شدن و اهواز رو ترک کردن.
اون دریا و کشتی همون عشق محسن چاوشی هست که دوست داشت کنار جاشوای دریا بایستد و از روی عرشه برای ماهیا و مردم جنوب بخونه.(شاید محسن می خواد اولین کنسرتش رو تو اهواز بده).

ارمان پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:10 ب.ظ

سلام محسن جان
من فکر کنم خانه ی شما تو خرمشهر باشه که بعد از جنگ این طوری شده باشه و عکس دیگر هم نشان دهنده ی ارامش خرمشهر و ساحل زیبای اونه
راستی من ابادانی هستم

عادل ارزو پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.a-m-a.blogfa.com

سلام
خونه ی محسن چاووشیه.اما بدونید که محسن اصالتا کرد هست.پدر و مادر محسن اهل کرمانشاه هستن.

حامد. خ پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:01 ب.ظ http://www.iranws.persianblog.ir

سلام.
اینجا (البته فکر کنم!) محل تولد و زندگی محسن جون تو دوران کودکی تو خرمشهره که تو دوران جنگ به این روز درومده!

یاد بچه های مهربون اون ...!

محمد عشقی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:08 ب.ظ http://asheghe-divoone.tk

دوباره سلام.
منم مثل بقیه دوستان حدس میزنم محل سکونت محسن جان در سالهای دور باشه..
با آرزوی موفقیت سلطان محسن چاوشی.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ب.ظ

محل کار محسن چاووشی...


شوخی کردم

بهادر پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ب.ظ

محسن جان خونتون تو خوزستان که اون نامردا اینجوری کردن

مهیار - میلان جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 ق.ظ

چاکر داش محسن هستیما . فکر کنم عکستون هیچ ربطی به محسن نداشته باشه . واسه رد گم کردنه.

حامد جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ق.ظ

خونه ی محسن توی ابادان که توی جنگ به این روز افتاده

Mohammad Chavoshi جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ق.ظ

خوب یه چیز معلومی هست این خونه ی محسن جان عزیزه در خرمشهر که توی جنگ به این روز انداختنش عراقی های پست نامرد............

سینا جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 ق.ظ http://www.pnu-astane.blogfa.com

سلام عشق است و محسن
فکر کنم مدرسه محسن چاوشی هست

مهدی جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ق.ظ http://musicvideosazan.persianblog.ir/

سلام.به وبلاگ تخصصی موزیک ویدیو سر بزنید

جواد جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:11 ق.ظ





استدیوی حامد هاکان

سینا جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ق.ظ

سینا جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:19 ق.ظ http://www.sinadj10.blogfa.com

salam mohsen jan in ham yek ahang az man ke omidvaram khoshet biad to pishkesbate ma hasti va in dore har ki khanande shod az sedaye to elham gereft shabo roze khobiro barat arezo mikonam

saeed alsee جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ق.ظ

سلام فکر کنم که توی جنگ خونه ی محسن به این روزافتاده

فقخدش جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ق.ظ

اگه به سمت چپ عکس نگاه کنید نام ((چاوشی)) رو ناخانا میبینید.روی دیوار.

مسعود جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ق.ظ

خونه محسن در آبادانه که پس از جنگ از آنجا رفتن.

سارا جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام
فکر کنم خرمشهر باشه و جنگ.
دلخراشه چه شد ایران

هادی سلامی جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:41 ق.ظ

صدرصد مربوط به جنگ هست و شهر استاد
معنی رو میتونیم بفهمیم که همه چیز سخت بدست میاد زندگی دوباره و از صفر شروع کردن به نظر من بالاتر و سختر از این کار نیست.

سید مهیار هزاوه جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ق.ظ http://mahyar.hezaveh.myblog.ir

سلام آقا محسن

خونه محسن جان در آبادانه که پس از جنگ از آنجا رفتن.البته من حدس میزنم.

خیلی کارت درسته.

راستی واسه فردا که شنبه می شه ما خیلی منتظریم.
وای چه شود.

هیچ کس جز خدا حال و هوای این همه هوادار رو بعد از گرفتن آلبوم نمی تونه بیان کنه.

مثل یه فردی تشنه لبی می مونه که بعد از چند روز به یه دریای شیرین می رسه.
البوم این همه ترک داره نمی دونیم کدومو گوش کنیم

.... جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ق.ظ http://......

و شروع شد خراب شد دوباره شروع کردیم ساختیم زندگی میکنیم همیشه و هرجا که باشیم
این تعریف من از عکس است.

نرگس جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ب.ظ

خرمشهر همین...

پیمان جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام
تصویر مربوط به طوفان چند روز پیش مازندران

حمید جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 ب.ظ

بگو دیگه چیه خسته شدیم

میثم رضائی جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:27 ب.ظ http://bia2msr.blogfa.com

فکر کنم عکس خونه ای تو خرم شهر یا خونه ی خود محسن تو خرمشهر

[ بدون نام ] جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:03 ب.ظ

محل زندگی محسن تو خرمشهر

علی جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام آقا محسن فکر کنم عکس خونه ای هستش که فیلم علی سنتوری رو بازی کردن و شما جای علی سنتوری خیلی با حال خوندید.

FARZAD=ASHEGHE MOHSEN جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:06 ب.ظ

به نظر من خونه محسن جونم تو اهواز.که بعد از جنگ اینجوری شده

امیرحسین تاتاری جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 ب.ظ

به نظر من خونه ی محسن توی اهوازه اون زمان هایی که اونجا زندگی میکردن یا شایدم خونه ای که محسن توش به دنیا اومده!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهزاد جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ب.ظ http://www.bezi.ir

سلام

فکر کنم عکس یک جا است که حتی یک ضبط کاست خور ندارن تا به نوار های تو گوش کنن محسن جان از این جور جاها کم وجود نداره بیاید ایران رو بسازیم

sarab شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ق.ظ

خونه ی محسن توی اهوازه اون زمان هایی که اونجا زندگی میکردن یا شایدم خونه ای که محسن توش به دنیا اومده!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا لعنت کنه به این جنگ
خدا لعنت کنه به صدام
خدا لعنت کنه به اون کثافتا
من بچه تهرانم ولی از طریق مستنداتی که دیدم تازه فهمیدم جنگ چیه شهید کیه...............
عشقی چاووشی جان
خدا تورو نگهداره که نه مثل بعضی خواننده های پاپ که پیش نظام خود شیرینی می کنن و کارهای سفارشی می کنند هستی و نه مثل اون احمق ها و خودفروش ها هستی که به کشور و ملتت پشت کردن و خارج رفتن.
تو موندی و واسه این آلبوم تمام سختی ها را کشیدی
خدا نگهت داره محسن جان فقط همین

حجت شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ق.ظ



۱.به نظر من این قلب من و بقیه هواداراست که خیلی خراب محسن جان شده و قراره با اومدن یه شاخه نیلوفر یه جورایی سر و سامون بگیره.!!.

۲.یه ساختمون قدیمیه که یکی از هوادارای جون جونی محسن چند سال پیش با هزار زحمت سختی مثل خود محسن که این همه سختی رو پشت سر گذاشت رفته اون بالا تا اسم کسی رو که خیلی دوستش داره رو رو دیوار حک کنه تا همه ببینن.!!.

یا حق...

مهدی شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ب.ظ

فکر کنم عکس یه خونه باشه!!! نمیدونم؟؟؟؟

امید احمدی شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ب.ظ http://sheidayalda.blogfa.com

بابا معلومه دیگه....
من رفتم اینجا...اینجا خونه محسن توی خرمشهره...
این خونه توی یه بمبارون داغون شد و به این روز در اومد....
ای کاش عکس قبل از بمباران رو هم میذاشتید...
به ما یه سر بزنیدwww.sheidayalda.blogfa.com

علیرضا شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:13 ب.ظ

منزل کودکی آقا محسن گل خودمه

علیرضا آینت شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:21 ب.ظ

داداش محسن خدا میدونه چقدر خوشحلم که هفته دیگه یه شاخه نیلوفر میاد تو بازار
همه میدونن که این آلبوم نیاز به تعریف نداره چون صدای چاووشی آخر صداست
آلبوم مجوز گرفت به امید گرفتن مجوز کنسرت و آلبوم های بعدی

خاطره شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام.باتبریک به آقای چاوشی عزیزوهوادارای خوبشون .من از طرفدارای محسن یگانه هستم ولی کارای آقای چاوشی رو هم دوست دارم.یه سوال دارم اگه لطف کنید جوابمو بدین ممنون میشم.آهنگ بازیگر که توی آلبوم فرزاد فرزینه مگه همون آهنگ تاتر زندگی آقای چاوشی نیست.لطفا اگه چیزی میدونید یه توضیح برام بذارید.با آرزوی موفقیت برای محسنای یگانه و چاوشی.مر30

غریبه شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:53 ب.ظ http://KoonGolabi.MohsenChavoshi.Wc

اینجا خونه احمدی نژاده قبل از ریاست جمهوری . حالا شده خونه بوش . حالا اگه میخواین ربطش بدین به محسن . باشه این خرابه هایی که محسن توو بشچگیش می داده . این ترانه هاشم گوش کنین می فهمین همه غم محسن از همین خرابه است .

[ بدون نام ] شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:09 ب.ظ


khafe sho kesafate ashghal

amshaspand شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:13 ب.ظ

با سلام و تبریک به استاد چاوشی
این چه عکسیه که گذاشتین ،یه انتن هستش ،بقیشم آسمونه،یه خورده بیشتر نشون می دادین.
ولی ایول ایده ی خوبیه که در مورد عکس نظر سنجی کردین.
با توجه به این که آثار ترکش و خرابی روی خونه هست واینکه محسن جان بچه جنوب وخرمشهر فکر می کنم خونه ای هستش که محسن جان توش بزرگ شده.

آرش شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.love-vilage.blogfa.com

آرش شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.love-vilage.blogfa.com

سلام
این عکس متعلق به خانه ی آقا محسنه
راستی
من عکسه خونه تهران اقا محسنو دارم
تو دامپزشکی و کرمان
دوستون دارم
وب خیلی جالبیه
بای

the most alone شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.sinnersland.blogfa.com

ای بابا حالا چون همه گفتن خونه محسن اینجا بوده من میگم اینجا اولین ویدئو کلیپ محسن ساخته شده یا میشه

آرش آریا یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ق.ظ http://arashlogos.blogfa.com

سلام محسن جان.
خیلی می خوامت.اسطوره ای اسطوره.
والا نمیدونم خیلی سخته.
ولی فکر کنم خونه ی دشمنای تو بعد از بیرون اومدن آلبومت این شکلی بشه.
در مورد اینکه این واقعا کجاست نمی دونم.امیدوارم مربوط به خودت نباشه چون خیلی سخته.

عشق چهار حرفی(محسن) یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ق.ظ

سلام
مثل اینکه آقای چاوشی در دوران کودکیم از تیر و ترکش دشمنان و نا رفیقان در امان نبودن.ان شا الله این آلبوم سپر وسلاحی میشه برای دفاع و نابود ساختن دشمنان فعلی محسن جان.
**با آرزوی پیروزی و بهروزی محسن جان**

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد