محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

پخش آلبوم

www.MOHSENCHAVOSHI.ws 

نظرات 243 + ارسال نظر
علی جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ب.ظ

اقای چاووشی فقط اهنگ عصات قشنگه بقیه...

رضا جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:29 ب.ظ

پخش آلبوم فوق العاده ضعیف بود.امروز جمعه است هنوز خوزستان نرسیده.در حلی که دارن رایت شده می فروشن

فاطمه جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام.آقای چاووشی آلبوم بسیار زیبایی است .خدمت شما و تیمتون خسته نباشید می گم.به امید موفقیتهای بعدیتون.

مسعود جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 ب.ظ http://h007.blogfa.com

سلام هواداران عزیز
من یه وبلاگ پیدا کردم که تو نظراتش دارن به سلطان توهین میکنن
من تنهایی نمیتونم ازش دفاع کنم بییایید کمک

این ادرس اون وبلاگ بی شعورا:

http://www.benyamin-85.blogfa.com/

... جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:06 ب.ظ

...
و بی نظیر بود!
فخیم و فراتر از بازار!
...
همین!

خیلی اتفاقی...!!! جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ب.ظ http://www.kheili-etefaghi.blogfa.com

چه عجیب٬ این آلبوم٬ دوست داشتنیه!!!
.
از این همه حس آشنا تعجب کردم...
...
جدا شما مخاطب رو می شناسید!!!
.
آهنگ یه شاخه نیلوفر عالیه!

عشق است ایران (فروهر) جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:19 ب.ظ

با سلام خدمت همه شما

در زمانی که در کشور عزیزمون ایران ۱۰۰۱مشکل سیاسی اجتماعی اقتصادی و... وجود داره تعجب میکنم که یک البوم موسقی هر چند شاهکار موسیقی باشه چطور اینقدر ذهن جوانان و آینده سازان کشور رو به خودش معطوف کرده تا حدی که ساعت ها وقت ارزشمندشون رو به بحث و نزاع اختصاص میدن.
در زندگی همه شما مسائلی بسیار مهمتر از یک البوم موسیقی وجود داره.دوستان من در هیچ امری افراط نکنید.
قدری عمیق تر به مسائل پیرامون خود نگاه کنید.

آینده ی ایران در دستان شماست.

عشق است ایران (فروهر) جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ب.ظ

با سلام خدمت همه شما

در زمانی که در کشور عزیزمون ایران ۱۰۰۱مشکل سیاسی اجتماعی اقتصادی و... وجود داره تعجب میکنم که یک البوم موسقی هر چند شاهکار موسیقی باشه چطور اینقدر ذهن جوانان و آینده سازان کشور رو به خودش معطوف کرده تا حدی که ساعت ها وقت ارزشمندشون رو به بحث و نزاع اختصاص میدن.
در زندگی همه شما مسائلی بسیار مهمتر از یک البوم موسیقی وجود داره.دوستان من در هیچ امری افراط نکنید.
قدری عمیق تر به مسائل پیرامون خود نگاه کنید.

آینده ی ایران در دستان شماست.

رضادریادل جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ب.ظ

آقای چاوشی سی دی یه شاخه نیلوفر شمارا گوش دادم :
از تلاش شما و تیم تان در جهت تدوین این اثر باید تشکر نمود. اما پیشنهادی دارم با توجه به فضای ایران مناسب است آهنگ های با مضامین امید به زندگی تهیه و تدوین شود و خوشبختانه با بررسی کارهای شما فردی متعهد هستید .
لذا در این زمینه توصیه می شود
خدانگهدارتان

مهدی شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ق.ظ http://orooj.blogfa.com

آلبومتون قشنگ بود اما همشون در یک حد و مضمون بود
از محسن تقاضا میکنم سبکی رو که در آلبوم متاسفم داشتو فراموش نکنه و اینقدر غمگین و ریتم کند نخونه


در کل محسن جون دوستت داریم
راستی متاسفانه بازم که رایتی و سایتها...خب دیگه مونده تا فرهنگ دزدی نکردن و از حرام و حلال مطلع بودن جابیوفته

محسن دوستت داریم

پویا شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ق.ظ http://Www.ChavoshiFC.ir

من که دیگه دیونه شدم تا حالا ۲۵ تا سی دی خریدم و بین دوستام پخش کردم حاضرم کل زندگیمو بفروشم و تموم سی دی های محسن عزیزو بخرم و حاظرم همه ی عمرمو بدم ولی فقط یک بار محسن جان رو از نزدیک ببینم.
نمی دونم شماره شو از کجا گیر بیارم کاش یکی داشت و بهم می داد

علی شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ق.ظ http://tavakoli184.tk

تو چنگ ابرای بهار افتادم و در نمیام
چشمامو سرزنش نکن، از پسشون برنمیام

پیر شدم تو این قفس، یکم بهم نفس بده
رحم و مروتت کجاست، جوونیامو پس بده

فکر نمی کردم بذاری زار و زمینگیر بشم
فکر نمی کردم که یه روز این جوری تحقیر بشم

اون همه که دلم برات به آب و آتیش زده بود

حتی اگه سنگ بودی، دلت به رحم اومده بود

دلش نخواست و نمی خواد یه روز به حرفام برسه
شاید می خواد رقیب من به آرزوهام برسه

پسند من تو هستی که این همه بخت من سیاست
دلبر خودپسند من قله ی خوشبختی کجاست

ازت می خواستم بمونی، بهت می گفتم که نری
این روزا نیستی اما باز، به پات می افتم که نری

تو فکرتم اما دلم
هی میگه فکرشم نکن
یه کم به فکر تو نبود
پس دیگه فکرشم نکن

فکر نمی کردم بذاری زار و زمینگیر بشم
فکر نمی کردم که یه روز این جوری تحقیر بشم

اون همه که دلم برات به آب و آتیش زده بود

حتی اگه سنگ بودی، دلت به رحم اومده بود

بهت میگفتم که نری...
بهت میگفتم که نری...

ازت می خواستم بمونی، بهت می گفتم که نری
این روزا نیستی اما باز، به پات می افتم که نری

بهادر شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:11 ق.ظ

محسن جان بازم مثل همیشه شاهکار بود.امان از اون حسودایی که چشم دیدن ندارن.بهتر از این نمی شد عالی بود

ابی شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ق.ظ

محسن جان واقعا من با صدات حال میکنم

k1 شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ق.ظ

salam va khaste nabashid khedmate hame kasai k vaghan asheghe mohsene aziz hastan
mohesn jan vaghan ino bgam k mam ba hame karat daram zndegi mikonam vaghan ta hade.... in shahkaretam k dg vaghan niyazxi b tarif nadare

k1 شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ق.ظ

سلام خدمت محسن عزیز و همه کسانی که واقعا عاشق عشق هستند .محسن جان واقعا من با همه کارات دارم زندگی می کنم این شاهکارتم که دیگه جای هیج حرفی نداره واقعا محشری محسن جان امیدوارم همیشه موفقیت رو داشته باش .

مجتبی شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ق.ظ

محسن جان عالی بود من هر بار که گوش میکنم اشکم در میاد مخصوصا آهنگ هفته های تلخ من که هم شعرش فوق العاده بود هم آهنگسازیش

foadunique شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ق.ظ http://www.irantrack.com

محسن جان سلام واقعا تبریک میگم بعد این همه سال باور کن روح ما رو هم تازه کردی انشالله همشه موفق باشی و سربلند .
از اوای باربد هم بسیار ممنونم که کمال همکاری رو با شما داشته است
همگی خسته نباشید من بازم منتظر البوم های شما هستم
همیشه در قلب ما هستی محسن جان

محسن شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ق.ظ

پویا فکر میکنم تو واقعا به محسن علاقه داری چون اهنگاشو رو وبلاگت قرار دادی

تو ناز میکنی rington شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ق.ظ

یه زنگ خور با حال برای موبایل از آهنگ ناز
http://www.uplod.ir/download.php?file=209259

فاطمه شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ق.ظ

محسن قشنگم سلام
خوبی
من که حالم خوب نیست آخه همه دارن ترانه هاتو گوش می کنن
ولی من هنوز نتونستم آلبومتو پیدا کنم امروز قراره برادرم زنگ بزنه به اون شرکتی که سیدی ها رو براش می فرستن آخه برادم ویدیو کلوپ داره حالا ببینیم چی میشه اگه آلبومتو داشته باشن براش می فرستن.
امروز یه فرصت عالی پیدا کردم تا بیام اینجا وباهات دردودل کنم آخه توکه نمیدونی من ............ولش کن انقده حرف واسه گفتن دارم که امروز می خوام بگم
می دونی تو رو چه جوری پیدات کردم خب گوش بده
اون اوایل که آهنگاتو با حامد هاکان می خوندی همه جا صحبت از محسن چاوشی، یگانه وحامد هاکان بود همه ترانه هاتو گوش می دادن غیر من
داداشم می گفت فاطمه بیا گوش کن حتما خوشت می یاد اون وقتا هم آلبوم خودکشی ممنوع بیرون بود نمی دونم چرا ازت خوشم نمی یومد شاید به خاطر این بود که آهنگ می کشمت رو دوست نداشتم وقتی شنیدم یکی داره می خونه می کشمت اگه یه روز با غریبه ببینمت باخودم گفتم یعنی چی
واسه همین دیگه ترانه هاتو دنبال نکردم یکیم به خاطر این بود که بهتون غیر مجاز می گفتن من واقعا از این کلمه خوشم نمی یومد آخه برداشتم این طوری بود وقتی یکی داره می خونه که تو ایران غیر مجازه پس ترانه هاش بی ارزشن آهنگاتو گوش نی دادم تا وقتی که چند ماه پیش یکی از بستگان یه سیدی صوتی بهم داد داشتم ترانه هاشو گوش می دادم که اونجا آهنگ ابرای پاییزیتو شنیدم وای چقدر زیبا بود باور نمی کردم خوانندش محسن چاوشی باشه همین یه ترانه ات کافی بود. تو این ۴،۵ سالی که داشتی می خوندی من تازه برای اولین بار عشق دو حرفیتو شنیدم پشیمون شدم ازاینکه چرا از تو بد می گفتم راستی می دونی ازت به خونواده ام چی می گفتم ( از این محسن چاوشی اصلا خوشم نمی یاد با اون صدایی که داره) ولی بعد از این همه مدت وقتی یکی یکی ترانه هاتو گوش دادم از فاصله ،مسافر گرفته تا آخر وقتی برای اولین بار غزل خونتو شنیدم نفسم گرفت رسیدم به لنگه کفش تنگ بلوری و...نمی دونی دیوونه شدم از حرفات دیگه فقط یه گوشه پیدا می کنم گریه گریه فقط گریه تا الان می دونم اشک ریختنم تمومی نداره حتی زجر کشیدنم. من فقط به خاطر تو دارم زنده ام من این دنیارو باتو در کنار تو دوست دارم

محسن من اگه بیمار شدم فقط به خاطر تو ئه به خاطر غم صداته ،حرفاته می دونم آروم نمی شم تا وقتی که خودتو نبینم
اون وقت ازت گله می کنم چرا

یه روز میام به جستجوت فقط به خاطر تو

عشقو می ذارم پیش روت فقط به خاطر تو

سپیده شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام محسن عزیزم

آلبومت بسیار زیباست ... دارم باهاش زندگی می کنم


از همه زیباتر به نظرمن آهنگ یه شاخه نیلوفره...

کیانوش ثابتی زاده شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 ب.ظ

کارت عالی بود....

تنهاترین شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ب.ظ

محسن نفسم داره بند میاد

آلبومت شاهکاره خداس...

اصلا تو کی هستی محسن؟؟؟فرشته نیستی؟فرشته ی مرگ!!!!!!


فدای بغضت.........................

امیر شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ http://rap661.blogfa.com

سالار موسیقی ایران بعد از داریوش توییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

آرتینه شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ب.ظ

اقای چاووشی آلبوم بسیار زیبایی است ولی من همچنان با
آهنگ های سنتوری ارتباط ویژه ای دارم .....
امیدوارم موفق باشی از دوست خوش ذوقتون به خاطر طرح جلد جالب هم سپاس ویژه....

امیر شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ب.ظ http://rap661.blogfa.com

خدای من

عجیب ترین جک سال: یه عده دارن تو این وبلاگ کارهای استاد محسن چاوشی رو با بنیامین مقایسه میکنن---نظرات رو بخونین و بخندین که چه دلیلایی دارن


http://www.benyamin-85.blogfa.com/

امیر شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:33 ب.ظ

یکی گفته بود روشنفکرا آقای چاوشی رو قبول ندارن- محض اطلاعتون باید بگم موسیقی جهانی بی انتها برای عشاق هستش و کسای که تابع یک سری قواعد جسمی هستن درش جایی ندارن....چه روشنفکر- چه چپ- چه راست و چه هرکی................
اینجا جای عاشقاست هرکی عاشق نیس( حالا عاشق هرکی...چه خدا- چه بنده) میتنه گوش نده

gorohi az havadara شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ب.ظ

salam.man ino az tarafe gorohi az doostan minevisam ke hame ehsghe mohsenim.
mohsen jan lotf kon dige nakhoon ya age mikhooni dige injoori nakhon baba bekhoda mohsen miri jahanama midooni chera chon ya adamo mikoshi ya mibare oon bala balaha.mohsen khodayi salari.man vaghti kasi behet tohin mikard dagh mikardam hata momken bood dargiram besham vali mohsen dige say mikonam in karo nakonam.ooni ke moosighio befahme mifahme to chi khoondi.
be ye arezoom residam oonam albomet bood ke mojaz biad. dota arezooye dige daram yeki concert bezari vaghti oomadi roo sen biam hamoon bala baghalet ,dovom yebar ke dari ba in hese ghashang mikhooni to studio negat konam.
kheili salari mohsen.bekhoda yedooneyi motmaen bash ke kheili khoobi ke inghadr aleyhet jebhe migiran.dele hameye havadara ba toe hishki be harfaye ......... ahamiat nemide.

ddddddddddoooooooossssssssssseeeeeeetttttttttt dddddddddddaaaaaaaaaaarrrrrrrrrraaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmm

روح شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:57 ب.ظ

برید به این سایت و به محسن رای بدید
www.musicema.com سایت موسیقی ما سایت خبری تحلیلی موسیقی ایران

روح شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:58 ب.ظ

برید به این سایت و به محسن رای بدید
www.musicema.com سایت موسیقی ما سایت خبری تحلیلی موسیقی ایران

روح شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:58 ب.ظ

برید به این سایت و به محسن رای بدید
www.musicema.com سایت موسیقی ما سایت خبری تحلیلی موسیقی ایران

ابوذر اکبری شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:34 ب.ظ http://boghzebaroon.persianblog.ir

سـلام وقت شما به خیر

یه عالمه ترانه و شعر در بلاگهای بغض بارون و یه سبد ترانه 150

شـعر و تـرانه . امیدوارم که مورد توجه شـما قرار بگیره و افتخار یک

همکاری پر ثمر رو داشته باشم ......

با سپاس و تشـکر فراوان

ابوذر اکبری


09126191779
01426224527 : تلفن

http://yesabadtaraneh.blogspot.com

http://boghzebaroon.persianblog.ir

blank_franco@yahoo.com

blank.franco@gmail.com

صندوق پستی : 77917 - 44817

گیلان رودسر شهرک انصاری خ فردوسی نبش کوچه ی اول

هماره شاد و مهربان

بهزاد شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.bezi.ir

سلام

فقط می تونم بگم اشکم درومد محسن چاوشی مثل یک داداش دوست دارم فقط خداکنه تو هم با هوادارات مهربون باشی اهل قیافه نباشی البته اگر به این چیز هایی که خوندی اعتقاد داری می دونم اینجوری نیستی

خیلی دوست دارم در ضمن برای اینکه یکم مردونه بشه چاکرتیم!

رضا شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:20 ب.ظ

ما که هنوز آلبوم بهمون نرسیده شما راجع به چی بحث می میکنید.خوش بحالتون.خوزستان فاجعه رخ داده بعد از 4روز از فروش سی دی های رایت شده امروز اورجینالش خوزستان رسیده.می دونید یعنی چقدر از فروش اورجینالش پریده.باربد گند زدی با این پخش سراسریت

[ بدون نام ] شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:21 ب.ظ

ما که هنوز آلبوم بهمون نرسیده شما راجع به چی بحث می میکنید.

خوش بحالتون.خوزستان فاجعه رخ داده بعد از 4روز از فروش سی دی های رایت شده امروز اورجینالش خوزستان رسیده.

می دونید یعنی چقدر از فروش اورجینالش پریده.باربد گند زدی با این پخش سراسریت

رضا شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:21 ب.ظ

ما که هنوز آلبوم بهمون نرسیده شما راجع به چی بحث می میکنید.خوش بحالتون.خوزستان فاجعه رخ داده بعد از 4روز از فروش سی دی های رایت شده امروز اورجینالش خوزستان رسیده.می دونید یعنی چقدر از فروش اورجینالش پریده.باربد گند زدی با این پخش سراسریت

[ بدون نام ] شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:22 ب.ظ

ما که هنوز آلبوم بهمون نرسیده شما راجع به چی بحث می میکنید.خوش بحالتون.خوزستان فاجعه رخ داده بعد از 4روز از فروش سی دی های رایت شده امروز اورجینالش خوزستان رسیده.می دونید یعنی چقدر از فروش اورجینالش پریده.باربد گند زدی با این پخش سراسریت

[ بدون نام ] شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:24 ب.ظ

باربد داریی چیکار میکنی چی شد این پخش سراسریت.

[ بدون نام ] شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:25 ب.ظ

ما که هنوز آلبوم بهمون نرسیده شما راجع به چی بحث می میکنید.

خوش بحالتون.خوزستان فاجعه رخ داده بعد از 4روز از فروش سی دی های رایت شده امروز اورجینالش خوزستان رسیده.

می دونید یعنی چقدر از فروش اورجینالش پریده.باربد گند زدی با این پخش سراسریت

پرهام شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ب.ظ

http://www.a-lotus-sprout.com پس کی می خواین درستش کنید‌‌ !؟! تب و تاب آلبوم تا هست باید راش بندازین !! مرسی

یاسین شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:12 ب.ظ

محسن جان سلام
نمی دونم چی بگم!!!!!!
خدایی آلبومت حرف نداره
البته همیشه کارهای تو حرف نداره
یه دونه ای
خدایی تکی !!!!!
محسن جان امیدوارم که همیشه سلامت و تندرست و موفق باشی

هژیر حیدری شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ب.ظ

سلام به محسن عزیز و همه ی همکاراش تو این آلبوم . دست گله همتون درد نکنه . واقعا دست مریزاد و خسته نباشین . مثل همیشه فوق العاده بود . حرف نداری محسن جان. همه دوست دارن حتی اونهایی که ازت بد میگن. در جواب این آدمای به ظاهر باشعور میشه فقط اون ضرب المثل معروفه (( جواب ابلهان خاموشیست )) رو بکار برد. به امید آلبومهای بعدیت .

مهدی شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ب.ظ http://orooj.blogfa.com

سلام محسن عزیز دوتا خواهش ازت داشتم

۱-سعی کن یجورایی به هر نظر جواب بدی تا ما بدونیم که خودت نظراتمونو میخونی اینجوری بیشتر دلگرم میشیم


۲-یدونه خط موبایل مخصوص پیامک بگیر که از طریق اون هواداران با شخص خودت ارتباط داشته باشند

باشه؟

مهدی شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:41 ب.ظ http://orooj.blogfa.com

بابا زودتر بروز کنید

راستی شنیدم آلبوم جدیدتم به زودی میخاد بیاد....



محمدرضا پیرزاده یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ق.ظ

مرسی ازتون بابت این آلبوم خوب.
عالی بود در حد محسن چاووشی.

حمیدرضا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام نمیدونم شایدم اینجوری نباشه ولی من فکر می کنم عاسقترین ترفدارت باشم!! نه چون آهنگات قشنگه!! نه !!چون من با آهنگات زندگی کردم! از نفرین تا یه الان همه آهنگات و حفظم! آرزوم اینه که یه آهنگ باهات بخونم!! (نمی گم صدام خیلی خوبه ولی از یهکی دو نفر که باهاشون خوندی ضدام بهتره:ِ)))
خیلی آهنگات عالیه !شخصیتتم باید عالی باشه که تا الان هرکی بهت بدی کرده رو بخشیدی و دنبال شهرت نبودی! تاحالا یه عکس درست حسابی نداشتی!! این یعنی برای دلت می خونی همینم برای من با ارزشه! از دل براید و بر دل نشیند! من شاید هیچکی نباشم ولی دوست داشتم اندازه شما تو دل ها جا داشتم!! جدی نمی دونی چقدر من با آهنگات گریه کردم!! شاید پررویی باشه ولی امیدوارم ببینمت و بتونم باهات از نزدیک آشنا بشم!‌!! بعید نیست شما هم دوست داشته باشی یه شاگرد مخصوص داشته باشی که پادویی تو بکنه!! در هر صورت من آماده پادوییتم هستم!!! سرتون و درد نیارم!

آدم برفی یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ق.ظ http://snow-snowman.blogfa.com

آلبوم خیلی خوبی بودش
ولی باید قبول کرد به آلبوم متاستفم نمی رسه
مخصوصا از نظر تنظیمُ که اصلا قابل مقایسه نیست
مضمون شعر ها هم خیلی تکراری بود تویه این آلبوم
کاش یه ذره تنوع داشت اشعار
ولی باز هم می شه در کل گفت که آلبوم خوب بود در مقایسه با سطح موسیقی داخلی ایران
و با جرات می شه گفت مقایسه چاوشی با امثال بنیامینُ به یه جوک بی مزه شبیهه

سعیده یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.padeshaheavaz.parsiblog.com

سلام

متاسفانه آلبوم هنوز به شهرستان ما (مشهد) نرسیده
خوشبحال اونایی که یه شاخه نیلوفر و خریدن و گوش کردن
اما جا داره همین جا به محسن عزیزم یه خسته نباشید درست و حسابی بگم

و آرزو میکنم با فروش فوق العاده ی این آلبوم خستگی
از تنش در بره و از دوستان عزیزم هم خواهش میکنم فقط
سی دی و کاست اورجینال آلبوم محسن و تهیه کنن (لطفا)

سعیده یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ق.ظ http://www.padeshaheavaz.parsiblog.com

راستی محسن

به حرف بقیه گوش نکن هیچ کدومشون به اندازه ی من
دوستت ندارن هرچقدر هم که عاشقت باشن !!

من تو رو از هرچیزی که فکر کنی بیشتر دوست دارم
باور کن !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد