محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

مصاحبه مجله تازه با محسن چاووشی

www.MOHSENCHAVOSHI.ws 

نظرات 107 + ارسال نظر
irani چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ب.ظ

mer30 mohsen

امیر چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.comeclear.dom.ir

سلام آقای چاووشی
امروز توی مدرسه ما آهنگای آلبوم جدیدتون پخش شد
همه با صدای شما اشک ریختن
چی شد که آقای چاووشی این قدر زیبا خونده
این سوالی بود که همه از هم میپرسیدن
خداحافظ

سحر چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.iran.forum.st

اگه دوست داشتی بیا با هم بنویسیم.

... چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:50 ب.ظ http://www.kimiagar-eeeee-javan.blogfa.com

سلام داش محسن اگه بخوای برات شعر میگم !

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:13 ب.ظ

محسن جان ممنون از مصاحبت

یه شاخه نیلوفر چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:28 ب.ظ

محسن من فکر می کنم غم تو هیچ وقت تمومی نداره...درسته؟ اگه داشت حتما می گفتی ممکنه یه روز هم شاد بخونی.


اما چرا محسن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تورو خدا یه کم شاد باش...

دانشجویان دانشکده فنی مهندسی شیراز چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.p30mob.com

سلام
خسته نباشید میگیم به محسن چاووشی عزیز و همه همکاران خوبش!
محسن جان.. ما دانشجویان دانشکده باهنر!ابتدا مجوز دار شدن و بیرون آمدن آلبوم یه شاخه نیلوفر رو بهت تبریک میگیم!
درخواست ما اینه چون آلبوم نایز به مدت زمان بیشتری داره تا بین مردم جا بیفته!مصاحبه بیشتر کنید و تصویر بیشتر داشته باشید!
چون ما مکان ها و شهرستان های زیادی رو میشناسیم که حتی نمی دونن شما آلبوم جدید روانه بازار کردید
همیشه موفق و پیروز باشید
یا علی

سپیده چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:25 ب.ظ http://shullugh.blogfa.com

سلام
من سپیده ام
با جرئت می تونم بگم می میرم برای صدات محسن عزیزم
به خدا الان که دارم اینو می نویسم همراش دارم اشک هم می ریزم
هیچ کس نمی فهمه من چقدر تو رو دوست دارم
می گن سپیده دیوونه است که با آهنگای چاووشی گریه می کنه
تو رو خدا...تو رو خدا اگه شماره ای چیزی هست به من بگید
وای خدا دیگه نمی تونم...این سیل اشکام نمی ذاره
من دیوونه نیستم من فقط یه عاشقم.عاشق یه صدا اونم صدای محسن چاووشی...با من در تماس باشید لطفا ممنون می شم

فاطمه چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 ب.ظ

من واقعا نمی دونم چی کار کنم. آخه من امسال کنکور دارم و با این آهنگا اصلا نمی تونم درس بخونم. بدون اغراق می گم حداقل روزی ۳۰ بار باید اینا رو گوش کنم. اگه این کارو نکم دیوونه می شم.
داداش محسن چی می شد این آلبومو یه سال زودتر یا یه سال دیرتر می دادین بیرون.
ولی به هر حال واقعا این آلبوم شاهکاره و من بخاطرش ازتون تشکر می کنم.

امیر چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ب.ظ

شاید یه روزی گذر عشق منم به این صفحه بیفته....فقط میخوام یه جمله بش بگم:

برام دعا کن عشق من-همین روزا بمیرم

خاطره پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ق.ظ

عجب

کاوه پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:32 ق.ظ

سلام

اول جریانی رو برات میگم...

من آلبومت را برای داییم در sweden بردم اونم عاشق صداته خیلی حال کرد که مجاز شدی باورش نمیشد... اونجا برای همه جالب بود که عکستو ببینن چون فقط صداتو شنیده بودن و عکستو ندیده بودن همه تعجب کردن وقتی دیدنت و گفتن چه صورت قشنگ و جوونی داره... انتظار دیدن یه آدم مسن رو داشتن...

با آلبوم خود کشی شناختمت و عاشق صدات شدم اوایل به نظرم صدات صدای قشنگ تر شده سیاوش قمیشی میومد ولی با چند بار گوش دادن به نظرم خیلی متفاوت با اون اومدی. توی آلبومای بعدیت سبکتم از اون جدا شد...

توی این 3-4 سالی که با صدات آشنا شدم به جرات میگم بیش از 70-80% موزیکی که گوش میدم صدای توست...

خیلی ساکت و بی سروصدا و بی حاشیه اومدی ولی خیلی بزرگ و قوی(توی بازار منظورمه)

به امید دیدنت در اولین کنسرتت در تالار بزرگ کشور

مرتضی پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ق.ظ http://www.ashketanha.blogfa.com

سلام واقعا نمی دونم چی بگم سالهاست که ترانه هاتونو گوش دادمو می دم

اما یه شاخه نیلوفر واقعا عالی بود مرسی عزیز.....

اذین پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:24 ب.ظ

از لحاظ انتخاب ترانه این البوم بی نظیر بود.ترانه هایی که انتخاب می کنید بر چه مبنایی هست؟اگر ترانه سرایی بخواد با شما همکاری کنه باید چگونه اقدام کنه؟

امیرحسین پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام من یک گله ای داشتم مصاحبه به صورت صوتی با آقای آهاری گذاشته شد با آقایان رجینی و صفا هم به زودی پس مصاحبه صوتی با آقای چاووشی چی؟ ما دوست دار آقای چاووشی هستیم یعنی حتی نمیتونیم صداش رو (البته نه به صورت شعر) بشنویم؟؟

مریم پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام به خاطر داشتن اینهمه احساس بهت تبریک میگم امیدوارم تو یکی برامون بمونی و خودت رو خراب نکنی بازم ممنون

A.H.M پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:52 ب.ظ

Nemidunam chi begam in album dardamo shadidtar mikone ama bahash kheyli hal mikonam vaghean binazire.Be mohsen va rafighash tabrik migam ke tunestan ye hamchin shahkari besazan benazare man hich kodum az track bad nistan va kheyli alian. Az mohsen mikham hamun juri ke sharif khunde va sharif hast bemune akhe chand ruze pish ru gushie ye ki az hamkelasiam ye clip az mohsen yeganeh didam ke tu ye mehmuni bud unam che mehmuni ,vaghti didamesh hamun lahze ba khodam goftam nakone ye vaght mohsen june man ye vaght ye hamchin kari kone akhe midunin tasvire man az mohsen kheyli mosbate.Az shoma aghaye chavoshi be onvane ye havadare vaghei mikham ke bara hamishe sharif bemunid ta dele havadaratuno nashkanid.Akhe bayad ye farghi beyn shoma va baghie tu injur masael bashe azatun taghaza daram hich vaght khoda ro faramush nakonid va har ruz be imanetun ezafe konid.Age khastid sare namazatun vasam doa konid akhe ye ghame bozorg daram ke in ruza dare monfajeram mikone bad bakhti injast ke emsal konkur daram va mani ke jozve darskhuna budam hata ye kalame ham nemitunam bekhumam ey kash in haftehaye talkhe man tamum mishod baram doa konid agha mohsen man kheyli dustetun daram bar ha sare namaz bara mojavez gereftane albumetun doa kardam chon shoma tanha khanandeye mahbube manid .Shabe ghabl az enteshare ye shakhe niloofar khab mididam umadin shahremun va khuneye ma.Tu shahre ma avaye barbod namayandegi nadare va man ta ye hafte sabr kardam ke albumetun be shahremun unam original berese ama naresid az tarafi vaghti tu internet search kardam didam chand ta site namardi kardan albumo gozashtan tu siteshun ama bekhatere eshghi ke be shoma dashtam download nakardam va chand ruz bad raftam kerman ta unja ke avaye barbod namayandegi dasht betunam cd originalo tahie konam ama ye ki az namayandegi ha jabeja shode bud va malum nabud kojast va 2taye dige ham peyda nakardam hata bekhatere tahieye album ba pedaram davam shod ama bad az 3hafte natunestam taghat biaram va albumo az yeki az dustam ke to ye shahre dige bud va cd originalo tahie karde bud begiram .Ina ro goftam ke bedunid cheghad dustetun daram age khastid ye email behem bedid va delamo shad koni.Doam konid

سید مهیار هزاوه پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ب.ظ http://mahyar.hezaveh.mihanblog.com

سلام آقا محسن .
منم همون دیوونه ی همیشگیت.
حالت خوبه؟
مصاحبتونو خوندم.
ممنونم از لطفتون.عالی بود.تمام جواب هایی که به سوال ها دادید عالی بود.
از حمایتی هم که از هواداران کردید ممنونم.
راستی آقا محسن این آقای فرزاد متینی نژاد به من یه قول داده بود. اما گویا ایشون قصد ندارند به قولشون عمل کنند.می شه شما اگه دیدیشون این موضوع رو پیگیری کنید؟
ممنونتون می شم.چون موبایل آقا فرزاد خاموشه.
در ضمن قولی که دادن به شما هم مربوط میشه.ممون.
در پناه حق

محسن پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااای چه عکس خفنی

محسن پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ب.ظ

سلام آقای چاوشی .
من نمیدونم که شما در آینده چه اهدافی رو در مورد ترانه کارهاتون دنبال میکنید.اینطور که به نظر میرسه فعلا قصدتون ادامه همکاری با حسین صفا و امیر ارجینیه .اما اگر اینطور نیست من هم شعرهایی دارم که میتونم در اختیارتون بذارم
شعر هایی دارم که تلفیقی هستند. میشه گفت اجتماعی - عاشقانه. مسائل و مشکلات جامعه در قالب عشق بیان شده.وقتی من صدای شما رو با شعر های خودم در ذهنم تصور کردم خیلی خوب به نظر میرسید.
sms_ilys ID

محمد جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ق.ظ http://www.p30life.com

سلام من را به اسطوره شعر . موسیقی، محسن چاووشی برسانید
تو یکه تازی و اینجاست که واقعا تو و فاصله با هم یکی شدین و هی جلو تر از بقیه پیشرفت می کنی واقا از صمیم قلب موفقیت هاتو بت تبریک می گم
درست سال 84 بود که اولین آهنگتو گوش دادم و بعد از اون تا حالا آهنگ هات خیلی به شنوندگانت نزدیک شده یا بهتر بگم فکر می کنم که تو خودمی
نکته جالب تو توانایی در به گریه انداختن مخاطب هاته و این تو رو از بقیه متمایز کرده
واقها مزد زحماتتو و صادقانه بودنتو داری می بینی
موفق باشی

محمد جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ق.ظ http://www.p30life.com

سنگینی این سی دی های آلبوم جدید می دونید بخاطر چیه؟
اینه که محسن هر چی حس داره خالی می کنه تو شون.
ممنون محسن جان
اگه تو رو نداشتیم چکار می کردیم

[ بدون نام ] جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ب.ظ

محسن تو واقعا هنرمندی... دوست دارم...

فقط یه چیز محسن جون چرا دیگه خشن نمی خونی ؟!! من عاشق اون خش صداتم الان هم اون خش هست ولی نه مثل قبل بی قید ... نکنه بخاط مجوز ...



راستی آلبوم بعدی کی می آد؟

مصطفی (www.chavoshifans.ir) جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.chavoshifans.ir

شـــــــــــــــاهـــــــــــــکاری
مرد حنــــــــــجره طلایــــــــی موسیقی ایران

حسین جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام

عادل ارزو جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:14 ب.ظ http://www.mohsenchavoshi.ws

سلام دمت گرم

دوستدار هراسان جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ب.ظ

نباید هراسان رو فراموش کنیم.

Elias شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.bia2bestpicture.blogfa.com

سلام محسن جان...باز هم یه آلبوم استثنایی دیگه..
واقعا دو سه تاش از لحاظ شعر عالی و چند تای دیگه هم واقعا آهنگ سازیه توپی داشت...
به خصوص آهنگ چرا و خاکستر که با سه بعدی کردنش واقعا که حرف نداشت...
شعر دلتنگی و عصا هم که رو دست نداشت....
در کل عالی بود مثل همیشه....
می بوسمت همیشه سلامت باشی....

A.H.M شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:00 ق.ظ

Mohsen jun kheyli tanham toro khoda doam .Zendegim dare nabud mishe doam kon
omidvaram movafagh shi va hamishe sharif bemuni

مجتبی شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام سلطان فقط چاووشی

alireza_1111 شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ب.ظ

ممنون محسن جان حال کردم با مصاحبت.
لطف کن یه کم بیشتر مصاحبه کن!!!!!!!!!!!
یه چن تا عکس باحالم بنداز دیگه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی میخوامت سالار

حامد شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام اقای چاوشی
من خیلی دوست دارام با شما در ارتباط باشم اما می دونم حتی این پیغام منو نمی خوانی اما بهت قول می دم یه روزی به راحتی با شما یکی می شم من خیلی وقته تحقیقات م در مورد موسیقی شروع کردم و در اینده نه چندان دور البوم رو با کم ترین نقص وارد بازار می کنم امید وارم مورد قبول شما بشه

فاطمه شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:42 ب.ظ

ببخشید که این حرفو می زنم.
مطمئنین تو نظر سنجی اشتباهی پیش نیومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه تا پی یروز (تو که نیستی) ۷۵۱ بوده الان شده ۱۶۴۰ و (یه شاخه نیلوفر) ۵۸۴ تا بوده و الان شده ۱۱۴۶ .
برام واقعا جالبه. چه طور همچین چیزی ممکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه من ۳ هفته ست که مدام و هر روز یه بار در باره ی آهنگا نظر می دم و نتیجه رو نگاه می کنم. اگه نتیجه ها خیی تغییر می کردن ۱۰۰ یا ۲۰۰ نه این که یه دفعه ۸۸۹ تا بره بالا.
به نظر شما ها عجیب نی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سهیل شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ب.ظ

البوم عالی بود اما صدای محسن از صدای اهنگ ها کمتر بود

سهیل شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ب.ظ

منظورم اینه که میزان صدای آهنگ ها بیشتر از صدای چاوشی است و صدای چاوشی تو اهنگ ها گم میشه

دختر پاییزی یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ق.ظ http://daryayearoom.blogfa.com/

سلام به محسن عزیز.

من شعر میگم...اگه خواستی بیا تو بلاگم و یگو بهم تا شعرامو بدم که بخونیشون. این واسه من افتخاره.


مثل همیشه موفق باشید و سبز.

هلیا یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:44 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااااام

خوبی یا بهتری؟

من هر روز اهنگاتونو گوش میکنم.اگه گوش ندماا...روزم شب نمیشه.

اهنگارو از ته دل میخونی...انگار که شاعرش خودتی.


موفق باشی

محمد یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ق.ظ http://bia2bahala.blogfa.com

من فقط اومدم بگم خرابتم محسن جون واقعا من با صدای تو زندگی میکنم پس همیشه واسمون بخون.به خدا خیلی میخوامت

سلطان پنگوئن یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

سلام....

اینجا همون روز اول آهنگاتون به صورت اورجینال نیومد! واسه همین به صورت رایتی گرفتم چون خیلی منتظر بودم!

ولی امروز که سیدی اورجینالتون رو دیدم سریع خریدمش...

امیدوارم همه‌ی افرادی که آهنگاتون رو گوش میدن کار اصلیتون رو تهیه کنن! این کمترین کاریه که میتونیم برای شما انجام بدیم...

آهنگاتون مثل همیشه فوق‌العادست و خوشحالم که مجوز گرفتین...

آهنگ خاکستر محشره! به اون را دادم!

فعلا........

سلطان پنگوئن یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

از همین الان منتظر آلبوم بعدیتیم! به خدا خیلی صدات رو دوست داریم...

کاش هر روز میخوندی

علیرضا وحدانی یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.magicgate.blogfa.com

تا حالا هر چی آهنگ داشتم کپی غیر قانونی بوده. ولی وقتی شنیدم آلبومت منتشر شده با خودم عهد کردم که نسخه اصلشو تهیه کنم. راستی یادت باشه هیچ وقت طرف موزیک شاد نری چون همه تو رو با این نوع موزیک دوست دارن. راستی مادر من هیچوقت آهنگ گوش نمی داد و لی از وقتی صدای تو رو شنیده رفته یک ام پی تیری پلیر خریده و پرش کرده از صدای تو دوست عزیز. راستی منتظر آلبوم دومت هم هستیم. به آقای آهاری بگویید که واقعا تنظیمشون در این آلبوم عالی بوده.
فعلا...

محمد ف یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام
محسن جان بهت تبریک می گم به خاطر موفقیتت
و تبریک میگم به اونهایی که پا به پای محسن بودن و پرهیز کردن از غیر مجاز تهیه کردن البوم.
تو که نیستی روزا با شب یکین هر دوشون تاریکن و تاریکین

بی تو این دنیا که تو چنگ منه دیگه چنگی به دلم نمی زنه

زیبا ترین قسمت البوم بود.
همیشه موفق باشی.

جوادLOVER یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:25 ب.ظ

یکی کم آورد زد جاده خاکی

ضمنا من افتخار میکنم که هم اسم سلطان {جواد کاظمیان}هستم
OK؟

ضمنا یادمون نرفته شادمهر چقدر از سیاوش شمس تقلید کرد تا شد آدم.محسن هم آهنگای شادمهر رو واسه خنده خونده

گناهی ندارم ولی قسمت اینه..................!

[ بدون نام ] یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:25 ب.ظ

آقا فرزاد چرا بخش fans club باز نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عاشق یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام.خسته نباشی محسن جان کارت عالی بود من که حال کردم((***رهقی***))

مریم دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام
امیدوارم صدای قشنگتون همیشه گرم باشه و برعکس آهنگاتون همیشه شاد باشید . من صداتون و شعر هایی که واسه خوندن انتخاب می کنید رو خیلی دوست دارم فقط می تونم بگم مرسی آلبوم جدیدتون هم خیلی زیباست. من به تمام دوستام سفارش کردم که آلبومتونو بخرند و کپی نکن.
در پناه خدا باشید

حامد دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام به محسن عزیز
لذت بردم و میبرم واقعا عالی بود

امیر حسین دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ق.ظ

آخه جواد عوضی اون موقعی که شادمهر کارش رو شروع کرد اصلا سیاوش شمس مگه آدم بود ؟بعدش هم اگه گهی میخوری بای مثال هم بزنی مثلا شادمهر کجا از سیاوش شمس تقلید کرده؟ کس مامانه تو عوضی با هرچی مادر جنده مثله تو

اناهیتا دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.honar-cinema.blogfa.com

عالی بود مثل همیشه...
من دانشجوام و گوشیم پر از اهنگای شماست اگه تو راه دانشگاه اهنگاتونو گوش نکنم کلافه می شم.
سبک عالی /صدا عالی/حس عالی
همه چی خوبه
واقعا متشکرم

اناهیتا دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ب.ظ

نمیشه رو نظرات تایید بذارید که کسی این طوری نظر نذاره!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد