محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

شما و محسن چاووشی

www.mohsenchavoshi.ws 

نظرات 752 + ارسال نظر
ایلیا بارانی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ق.ظ

رفیق گریه هام خیلی دوست دارم . سال خوبی داشته باشی

Amirhossein_mt پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ب.ظ

دیوونه ی صداتونم
سال خوبی براتون آرزو دارم
البوم جدیدتون کی میاد ؟

Ali MC پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ

من دوست دارم محسن جون تا آخر جونم رفیق غمهاتم

mohammad پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ب.ظ

شاید هر آهنگ آلبوم یه شاخه نیلوفر رو بیش از 100 بار گوش کردم و به نتایجی رسیدم که ذکر آنها از روی علاقه است وگرنه من به عنوان یه شنونده عادی از موسیقی هیچ چیز نمی دانم:
1- شعرهای این آلبوم بسیار عالی بود و پیشرفت را نشان می داد
2- آهنگسازی: معتقدم در بسیاری از قسمت های این آلبوم صدای موسیقی خیلی گوش را اذیت می کند و در عین حال صدای محسن در ان گم می شود
3- ترانه ی هفته هی تلخ من به هیچ عنوان قابل مقایسه با سایر ترانه های آلبوم نیست (البته ترانه این کار را خود محسن خان گفته اند) ولی این ترانه به هیچ عنوان لایق حضور در آلبومی مثل این آلبوم نیست
فاصله ی زیادی که بین البوم هایتان می دهید باعث بوجود آمدن یک نوع دلزدگی می شود نظر شما چیست؟ من که ساعت شماری کردم تا 23 مهرماه برسد ولی اواخر خیلی خسته شده بودم دیگه در برخی مواقع یک تک اهنگ زیبا هم می تواند مشکل را حل کند و مخاطب را تشنه تر کند
-

021mc پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.IranBlizz.com

محسن جان من تو رو خیلی دوست دارم من دوست داشتم در یک کنسرت تورا می دیدم ......021mc

مسیح پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.142857.blogfa.com

سلام آقای چاوشی!
این آلبوم جدید خیلی جالب بود.

سالار پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ب.ظ http://m-chavoshi.blogfa.com

سلام محسن جان-امیدوارم خسته نباشی و تو تموم مراحل زندگیت موفق و سربلند باشی-فقط یه جمله از ته قلب می تونم بهت بگم اونم اینه که (من دیونتم)

دیوانگان محسن چاوشی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ http://abrhaye-paeezi.blogfa.com

سلام عشق ...

فقط یه چیز ...

بدون صدات ...

زندگی کرد نم ...

مفهومی نداره !

رامین پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام محسن جان , واقعا آلبوم یه شاخه نیلوفرتون فوق العاده بود , هر چه قدر گوش می دم انگار تازه شنیدم , واسم تازگی داره , خیلی دوست دارم

دیوانگان محسن چاوشی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ب.ظ http://abrhaye-paeezi.blogfa.com

آهای همیشه و هنوزه قلبم
خبر داری داره میسوزه قلبم
یه بار شده سراغمو بگیری
سراغ درد و داغمو بگیری ...

محسن جان ...

پسرک ناز اهواز
ای بهترین هم آواز
صدات یه حسی داره
حسی شبیه پرواز

سعید صیدی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ب.ظ http://chavooshilove.blogfa.com

سلام ای تنهاترین من.ای که نگات برام یه سایه بونه.ای مه به خونه ی خیال من جون دادی.
محسن جان من سعید صیدی هستم و عاشق تو.زندگی من تو صدای تو تو ترانه هات خلاصه میشه.همیشه فکر میکردم که میشه شه روزی صدای تو رو با مجوز بشنوم.ارزو میکردم که همیشه موفق باشی.خدا بهت هر چی میخوای بده که مارو با صدات به رویایه درون خودمون میبری.
احساس خوبی دارم که دارم برات پیغام میزارم.خیلی دوست دارم.
اگه حتی بین ما فاصله یک نفسه نفس من و بگیر

ali پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ب.ظ http://azarteam.com

اقا محسن آهنگهای آلبومتو روی مستند شوک وقتی که داشتن معتادارو نشون میدادن گذاشته بودن رسیدگی کن ما واقعا خجالت کشیدیم و ناراحت شدیم

no one پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام اقای چاوشی من تا قبل از البوم یه شاخه نیلوفر یکی از طرفدارای متعصبتون بودم ولی وقتی البوم جدیدتون رو گوش گردم و دیدم شما توی مصاحبه همشهری جوان چی در مورد مخاطبینتون گفتین واقعا نا امید شدم
در هر صورت میدونم این پیام ها رو نمیخونیدو برای شما کمترین اهمیت رو داریم اما بهار نو مبارک(من از تو دل نمیبرم اگرچه از تو دلخورم...

محمد پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام محسن جان. سال پیش واسه تو و ما سال موفقیت بود. ما موفق شدیم یه آلبوم مجاز از تو بشنویمو تقریبا نصف سالو باهاش لذت ببریم. تو موفق شدی اولین آلبوم رسمیتو منتشر کنیو پرفروشترینو بهترین آینگای سالو تقدیم هوادارات کنی. حالا که تقریبا ۲۴ ساعت تا سال نو مونده از خدا یه سال خوبو پر از موفقیت رو برای تو و خانوادت و تمام همکارانت میخامو آغاز زندگی مشترکت رو هم بهت و همسرت تبریک میگم. ما منتظر کارای بعدی هستیم. همیشه.
صدای سازم همه جا پر شده/ هرکی شنیده از خودش بیخوده

حمید پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ب.ظ

حمید پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام! خوبی؟
ببین من خیلی دوست دارم!
همیشه دوست داشتم از نزدیک باهات حرف بزنم!
جون من هرچی زودتر یه کنسرت بزار تا بیبینیمت.
یا کلیژ تصویری بساز!
عیدت مبارک!
ازدواجت رو تبریک میگم

021mc پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.IranBlizz.com

\.\.\.\.ده عدد قلاده برای دیوانگان محسن چاووشی./././
ودیگر هیچ از طرف یک عاشق شماره ات ........021mcc .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ب.ظ

محسن جان تورو خدا و قتی می خواستی ازدواج من راهم صدا
بزن خواهش می کنم ...یا دوای این درد کلیپ تصویری است من می دونم نمی شود چون تو کمی خجالتی هستی ومی گی
ظاهرت بده اگر بده پس چرا اینقدر عکس هایت را به بیرون می دهی ......پس تو کنسرت می بینمت ......021mcc

مصطفی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:40 ب.ظ http://alxlx.blogfa.com

با درود آقا محسن
یکسال دیگر رفت و همچنان محبوب مایی
ما یعنی جمع تو
مجموعه ای هم براتون درست کردم که نمی دونم چه جوری بهتون نشون بدم
به امید دست قهر و آشتی

مینا پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام سال نوتون مبارک اقای چاووشی امیدوارم خوشبخت بشید و زندگی خوبی رو داشته باشید.
دوستتتتتتتتتتتتتتتون داریم

sezar پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:32 ب.ظ http://http://360.yahoo.com/my_profile-0p87phsifrwoT.Fbq874z8w-;

salam mohsen jan ...nemidoonam mano yadet miad ya na ...amma man az zamani ke too site gazzag ozv boodi hamrat bo0dam...hamishe dooset dashtamo daram...rastesho bekhay manam too kare ahangam ...0111band
1sherio mikham barat send konam omidvaram betooni azash estfade koni ...
har rooz to bitafavot /migzari az kenaram
delhore too vojoodame joz to goli nadaram
too vazhehaye tardid in akharin kalame
esharehaye khat khati javabe namehame
midooni chie ghoroob toro be yadam miare?
are raftanet aziz ashke mano dar miare
ashkae rooye goonehat midoonam az riyaeeye
ghesseye eshghe mano to
ye ghesseye khialie
har rooz to bitafavot
migzari az kenaram delhore too vojoodame joz to goli nadaram
too vazhehaye tardid in akharin kalame
DOOSET DARAM barae man hamishe bi javabe!!!
dooset daram mohsen jan
babye
sezar kronos 360

صلاح الدین پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام آقا محسن.نمیدونم پیغاممو میبینید یا نه؟
اما به هر حال سال خوبی رو واستون آرزو میکنم.پیشرفت خوبه اما به شرطی که مسیرش حفظ بشه و غرور اون فرد رو نگیره.
شنیدم میخواین بعد از سه آلبوم انصراف بدین.بهتره اینکارو نکنین.شما با اون صداتون تک خواننده اید.صدایی خسته و زجر کشیده.
منم عین شمام ،زجر کشیده و خسته.
اگه بخوایید شعرهای زیادی دارم که وصف حال جفتمونه میتونم در اختیارتون بزارم.اما خواهشا به کارتون ادامه بدین.
این درخواست یک فرد خسته از زندگی و نامردیست

احسان پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام
پیشاپیش عیدو بهت تبریک میگم امیدوارم که سال نو خوبی همراه با آلبوم خوبی داشته باشی!!
منتظر حضور دوبارت هستیم
ایشالا خوشبخت بشی
.
.
.
نوروزت مبارک!!

امین پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:40 ب.ظ

خسته نباشی آقا محسن. سال خوبی داشته باشی با خانواده آلبومت عالی بود
دوستت داریم

ارمان پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:54 ب.ظ http://rockyboy.blogfa.com

سلام اقا محسن
امیدوارم سال خوبی برات بوده باشه
سال نو مبارک
ازدواجتون بیشتر مبارک
امیدوارم خوشبخت شین
منتظر البومتون هستم
دوستارتون ارمان

آروین پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:13 ب.ظ http://360.yahoo.com/profile-i94VfukwabCXzhPsInee8l0L

salam ostad salam mohsene aziz salam hame kase man salam be rooye mahet salam be daricheye ghamhaat ostaaaad mimiraaam baraat 3 saleee ke bahat zendegii mikonam roozii 200 bar har ahangetoo goosh midam enghad gooosh dadam ke babamam hefzeshoon kardee har chi khoondii be zendegiye man marboote che ghad ba ahangaat geryee kardam ba ahanget ashegh shodam shekast khordam kholase to tanhaa kasamii tanhaa hamdamam az hame chi boridam ostad hanjere talaaii miparasamet , che ghad ke donbalet gashtam avaal too azadiro gashtam baedam sar sabil baedam dame vezarat behdario ama nayaftamet doostam goft dadashet shohare khalash goft khoonat molaa sadraasst che ghad molaa sadraro gashtam ama nayaftamet ostad mimiram barat to tanhaa khanandeii ke vaghean khanandeii kheilii dooset daram too 360 hamash az u migam kolan vase u baz kardam toro khoda be 360e man sar bezan khaeilii mikhamet toroo khoda ye lahzew sedato beshnavam az door bebinamet man kheilii dooset daaaaraaaaaaaaaam man arvin hastam 18 salame miram too 19 ba koole barii az ghamam koole bar ke na ba koohi az ghamam toro khoda be man sar bezan, inam telamew:09355158795 man khonamam too amir abaadew moshtaghe didaretam miparasamet sale khoobii dashte bashii, booooooooos , rastii toro khodaa toro joone azizet enserafo bikhiyaal to nakhooniii man mordam be khodaa na man kheiliaa mimiran, ya hagh

مهدی جمالی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:26 ب.ظ

استاد محسن چاوشی بی بدیل ترین آهنگساز دنیا هستند وشعور موسیقایی استاد از کلیه اهنگسازان دنیا فراتر است.
نوروز ۸۸ را خدمت استاد تبریک میگویم.

LASTER پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام
بهترین خبر سال 88 واسه من اومدن آلبوم یه شاخه نیلوفر بود
بدترینش هم خبر شایعه بودن کنسرت بابلسرت که تا چند روز حالمو گرفت
تو رو خدا یه کنسرت تو مازندران بزار
امیدوارم هزار سال با خانومت زیر یه سقف زندگی کنی

رز صورتی تنها پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:43 ب.ظ http://rosesooratitanha.blogfa.com

سلام هم فصل!
اولین بار که آهنگاتو گوش دادم،از مهربونی و فداکاری گفته بودی حدس زدم ماه تولدت با خودم یکی باشه تازه هم استانی هم هستیم.
بهترین سرگرمی من گوش دادن آهنگاته...!
یه سر به وبلاگ من بزن خوشحال میشم.

بهزاد پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:03 ب.ظ

سلام .
عید رو به محسن عزیز فقط مخسن عزیز تبریک میگم .
آلبومت فوق العاده بود منتظر کار بعدیت هستم .
مراقب خودت باش .

از اولین دوستاران و طرفداران تو ---))) بهزاد

محمد پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام محسن جان
امیدوارم با آغاز بهار از چنگ ابرای بهار در بیای و سال 88 سال خوبی باشه واست،همونطور که مراسم عروسیت تو بهار امساله! به قول معروف سالی که نکوست از بهارش پیداست!
امیدوارم هیچ وقت مغرور نشوی و محسن چاوشی باقی بمانی!
تو بهترینی ،بهترین بمان!
یا حق

مرسده مقیمی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:18 ب.ظ

نفس طلایی سال نو مبارک
خیلی خوشحال شدم وقتی فهمیدم داری ازدواج میکنی بهت تبریک میگم همین طور به خانومت ان شاء ا... خوشبخت بشید
دوستت دارم

علی رضا عبدی و نادر خانلرخانی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:27 ب.ظ

عید رو به محسن عزیز فقط محسن عزیز تبریک میگم
دلی که بی تو بتونه دل باشه به خدا بهتره زیر گل باشه
ازدواجتون بیشتر مبارک

mostafa_1986 پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:34 ب.ظ

عیدت مبارک سلطان عزیز
سال 87 با البومت بهمون عیدی دادی
امیدوارم سال 88 با کنسرتت بهمون عیدی بدی

علی اسفندیار پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:35 ب.ظ http://bibbax.blogfa.com

سلام به محسن چاووشی عزیز.
سید جان باور کن که زندگیم خیلی سخته ولی با شنیدن صدای شما واقعا آروم میگیرم.
این آلبوم جدیدتون واقعا عالیه و از گرایش شما به راک رو خیلی خوشحال شدم.آهنگ تبریک با دیوان و گیتار برقی واقعا زیبا بود.یا علی

امید پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام بر رفیق روزهام محسن چاووشی عزیز ..
اقا محسن عروسی خوبی داشته باشی...

رضا(معرف به رضا چاووشی) پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ب.ظ http://raminhost.com

با سلام محسن عزیزم امسال هم مثل هر سال براتون پیام میدم
امید وارم سال خوبی داشته البته این دفعه با همسرتون
دوست دارم دیونه صداتم
---------------------
رضا چاووشی
هفته های تلخ من بوی تنهای میدن نمیدونم که یهو چرا اینجوری میشن
بای

امید بهمنی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 ب.ظ

اقا محسن خیلی اقایی...........................

فقط همین.................................

دختر مشرقی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:25 ب.ظ http://www.poshtehichestan20.blogfa.com

سلام . حرف تکراری نمی زنم همدم لحظه های تنهایی اهورایی من ، تو و دکتر علی شریعتی همدمان همیشگی من خواهید بود.باور کن نمی توانم نگویم که در این زمانه ای که تنها گوهر درخشان جوهرهای پلید فسرده است دل کوچک من به امید تو در سینه می تپد در این روزگاری که خیلی از خوانندگان دروغگویان بی شرمی هستند که ما ناچار صدایشان را در کوچه و خیابان و خانه تحمل می کنیم... تو اما انیس لحظه های پاک ما جوانان ایرانی هستی. همیشه نورانی بمان ستاره ی شبهای ما!امید ناامیدی های ما در این زمانه ی پلید . به تو تبریک می گم. ..
خدانگهدارت

پدرام پاریزی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام
محسن عزیزم خیلی باهات حرف دارم ولی در این مقال نمی گنجد فقط میخواستم بگم با نفست می خوابم و با دم مسیحائیت بیدار میشم .
محسن جان من یه ترانه سرام خیلی دوست دارم یکی از ترانه هامو با صدات جاودانه کنی نمیدونم چه جوری باید باهات ارتباط بر قرار کنم آرزوی دیدنت همیشه سرآمد آرزوهای قلبمه یه یکی از ترانه هامو واست می نویسم و با اون سال نو رو بهت تبزیک میگم
< حیف اون برفا >
یادته شبی که یخبندون بود
و دلم کنج دلم زندون بود
توی سرمایی که یخ جا میزد
دل نازکت رو سرما میزد
تو شب سرد زمین همه خوابیده بودن
هنوزم نمی دونم گلم چرا فقط تو رو چیده بودن
یادته اون شب سرمای زمستونی دی
میدونم خوب یادته هی نگو کجا و کی
دیدمت روی برفا توی سرما بودی
توی کوچه های بی دردی با با بودی
نه آرزویی داشتیو امیدی
مث یه تیکه کاغذ سفیدی
مچاله بودی روی برفای شب
داشتی میسوختی توی گرمای تب
هرکی بهت رسیده بود
یه خط بد کشیده بود ....
باقیش بمونه واسه وقتی خودتو دیدم دوست دارم عاشقانه
پدرام

معین پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام آقای چاووشی........دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم........راستی سلامتونو به حمیرا رسوندم.
دیوونتم.
بوس بوس
سال خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوبی داشته باشی.
منتظرتم.

مریم پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ب.ظ

به نام خدا
سلام به گرمی قلبتون آقای چاووشی
دعا میکنم موفق ترین سالو داشته باشین سالی که طی اون به بزرگترین هدف یک انسان کامل دست پیدا کنین و همیشه شاد و خوشحال باشین از ته ته دلم میخوام که هیچ وقت غمگین نشید ادامه بدید و مبارزه کنید تا به هدف واقعی دست پیدا کنید امیدوارم بهترین لحظات رو در کنار خوانوادتون بگذرونین امیدوارم تک تک لحظات زندگیتون با یاد خدا باشه و هیچ لحظه ای از یاد خدا غافل نشین و همیشه خداوند رو در کنار خودتون داشته باشین
خدا رو شکر
خدانگهدارتون

علی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.rozireson.blogfa.com

سلام محسن جان
با اینکه مثل قبل عاشقت نیستم ولی هنوز دوست دارم

amir paykan پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ب.ظ http://AMIRPAYKAN.MIHANBLOG.COM

سلام محسن
میدونم که عمرا نامه های ما و حرف های ما را نمیبینی و نمیشنوی
از حرف های قلنبه سلمبه ودروغ کذب برات نمیگم
به هیچ وجه اما شبا صدات صداتو که میشنوم انگار سنگینی 100 ساله ی منو از رو شونم بر میداری .این حرفام از اون ته ته دلمه .وقتی به موزیکای اولیت که ی کمب بچه گانه اس گوش میدم انگار قوت پیدا میکنم .10 بار تا حالا گوشیمو پر محسن چاوشی کردم اما .... ویروسی میشدو منم زار زار گریه میکردم آخر سر رفتم کل گوگل و گشتم ی /آرشیو درست کردم .محسن اینقدر با حس نخون که همینجور پیش بری شب تیغ و میکشم رو دستام ...آخر 30 40 نفرو راهی بیمارستان میکنی .منم جز همونام .صدات مثه آبه که میریزن رو آهن گداخته ......به هیچ وجه دروغ نمیگم .ی کم حس اتو کم کن

ابوالفضل پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ب.ظ http://www.MCHAVOSHI.SUB.IR

باعرض تبریک سال نو به درگاه شما عزیزان ودوست داران یه شاخه نیلوفر



سلام.امیدوارم حالتون خوب باشه و ایام به کامتان



خواستم اول سال نوعرض ادبی به پیشگاه همه دوستان گلم داشته



باشم.یک سای گذشت.یک سال رابا یه شاخه نیلوفر گذراندیم.البته من



شکست خورده سالهاست که باحرفهای محسن چاوشی دلم



خوشه..حدودا"1سال از اوج غم و اندوه من میگذرد بافردی که.....فردی



که............بیخیال



خیلی ها به این وب سایت سر میزننداز جمله محسن چاوشی عزیز و اقای



فرزاد متین.





به امید خداوند متعال هیچ روزی برای هیچ یک ازشما دوستان در زندگی اتان همچون



روزگار من سپری نشود..



محسن خان در سال نواوری و شکوفایی.بالاخره نواوری وشکوفایی



همانطوری که من میخواستم به تو روی اورد وتو دراین سال باکاری نو و



متفاوت به شکوفایی همچون شکوفه کردن گله نیلوفر به ارمغان امدی.از این



بابت خدا را شاکر هستم و هستیم.



ازمعبود یکتا خواهان هستم سالی که در پیش رو به انتظارما می اید برای



تک تک ادمای خوب و با معرفت مانندتو که در اوج تنهایی تکتک انسانهای



تنها با انهابودی و با غمی که درخود و حس خود داری انهارا با شاهکارهای



خود اروم میسازی.اروم میسازی...اروم میشوم...سالی مملو از موفقیت



وشادکامی باشد.



دروبلاگ www.a-lotus-sprout-mc.blogfa.com مطلبی ست.مطالعه فرمایید بامن و



زندگی من اشنا میشوید







عید تک تک اشخاص شخیص وبا معرفت به میمنتی و مبارکی






محمد کایدخورده پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:14 ب.ظ

سلام محسن جون
امیدوارم سال خوبی رو گذرونده باشی و سال 88سال خوبی برات باشه.
از حالا تا انتشار آلبوم دومت لحظه شماری میکنم

سعیدسلطانی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:30 ب.ظ http://www.ali8812.blogfa.com

با سلام به شما محسن چاووشی امسال رو برات بهترین آرزوها رو برات آرزو میکنم عیدت مبارک ۱۳۸۸

رضا پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ب.ظ

منم مث خودت مردادیم احساستو بخوبی درک می کنم.دوست داریم رفیق.

حامد ج جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 ق.ظ

مثل مرد بایست و از سکوی عشق فریاد زن-
عیدت مبارک-امیدوارم خوشبخت بشی
آلبوم یه شاخه نیلوفر بهترین آلبومی بود که شنیدم-از وقتی این آلبوم و شنیدم دیگه آهنگهای قبلیت به دلم نمی چسبه-امیدوارم در آلبوم بعدیت شعرهات طولانی تر باشه-دوست دارم حامد

هادی جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ق.ظ

سلام محسن جان.سال نو مبارک باشه امیدوترم سال جدید سرشار از سلامتی و موفقیت برات باشه.منتطر آلبوم جدیت تو سال جدید هستیم.
هادی کمانه آذری از تبریز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد