محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

مصاحبه مجله شهروند امروز (شماره 66)

www.MOHSENCHAVOSHI.ws 

نظرات 59 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:51 ب.ظ http://------------

بزارین تا اولین نظرم فرصتو از دست ندم......خیلی دوست دارم محسن...............خیلی سخته عاشقه یکی باشی و بدونی بهش نمیرسی......من هستم و تنها همدمهای لحظه هام هم اول خداست بعد صدای تو و چشمای خیس

مهران یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:33 ب.ظ

راست می گه
واقعا بعضی ها از حسادت دارند می ترکند!

بهادر یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:04 ب.ظ

تو تکی محسن.شک نکن البومت می ترکونه

سید مهیار هزاوه یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ب.ظ http://mahyar.hezaveh.myblog.ir

سلام آقا محسن خیلی دوستت دارم.

ممنون از زحماتتون

بی صبرانه منتظر شاهکارتون هستیم استاد

دوستدارت -سید مهیار هزاوه

محسن یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ب.ظ

با تشکر از مدریت وبلاگ

FARZAD=ASHEGHE MOHSEN دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ق.ظ

محسن جونم خیلی دوست دارم.همچنان منتظر یه شاخه نیلوفرت هستم.رفیق تنهاییامو سختییام صداتو عکسات بودن.........................

سینا دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ق.ظ

واقعا مصاحبه ی خوبی بود به تمام سوالاتی که فکر منو مشغول کرده بود پاسخ داده شد.
و باعث خوشحالی من شد که فهمیدم محسن سیگاری نیست و همه ی اینها شایعه بود
محسن هر جوری باشه و هر کاری انجام بده من از ته دل دوسش دارم.
از آقا متین هم تشکر بخصوصی دارم بابت فعالیتهاش.

... دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ب.ظ

دوست دارم محسن جون

یه دوست دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ب.ظ

محسن از لحنت معلومه که مغرور شدی...

مواظب باش مبادا احساس زیباتو از دست بدی.

امیر دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:00 ب.ظ

آقای مدیر و آقای چاوشی. مهر ماه چند روزه؟ حتما میگین ۳۰...خب نیمه مهر یعنی ۳۰تقسیم بر ۲ = ۱۵.... امروز ۱۵ مهرماهه ولی آأبوم نیومده؟ این یعنی چی؟ ۴ تا فحش بدین از این کارتون بهتره... ما دو سال منتظریم خب حالا تاریخ دقیقو بگین... یه بار میگین بعد ماه رمضون- یه بار هفته اول مهر- یه بار نیمه مهر... مسخره کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! شاید واسه شما راحت باشه یه چی بنویسین ولی چشه هوادارا به همین ۴ کلمه ایه که شما مینویسین پس با این کارتون به این هوادارا توهین نکنین... مرسی

مرتضی دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام
اول ممنون بابت گذاشتن مصاحبه در سایت.
دوم اینکه به نظرم محسن چاوشی بزرگ شده است. و این برای من خبر خوشحال کننده ایست. نه اینکه کوچک بوده باشد بلکه نخواسته در جا بزند و خود را تکرار کند. امیدوارم همیشه اینگونه راه را طی کند. مخصوصا زمانی که از تحقیقات موسیقیایی نام برد بسیار خوشحال شدم. چراکه اینبار می توانیم بر جنبه ی علمی کار محسن هم صحه بگذاریم و به او فخر کنیم.
چند تناقض در مصاحبه وجود داشت که بد نیست به آن اشاره ای شود
یکی اینکه آقای آهاری اشاره کرده اند محسن سیگار هم نمی کشد. محسن عزیز در مصاحبه با مجله همشهری جوان این مورد را ذکر کرده بود و برای تطهیر ایشات از آن اتهام مضحک اعتیاد نیازی نبود مسئله ی سیگار که چیز پیش پاافتاده ایست تکذیب شود.
دیگر مورد آنکه محسن عزیز در مصاحبه اشاره کرده است که کارهای اسلو راک را ترجیح می دهد به کار های ترنس که بر خلاف مصاحبه ی صوتی او در سال 84 است که ابراز علاقه به ساخت آهنگ های ترنس داشته است. البته در این مورد ممکن است که نظر محسن به مرور متحول شده باشد. اما باز شکر آن باقی است که گفته اگر هم ترنس بسازد در بالاترین سطح و کیفیت کار خواهد کرد.
اردتمند

imaX دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:20 ب.ظ http://www.ghabetajasom.blogfa.com

سلام محسن جان .
ما همگی منتظر ورود آلبوم به بازار هستیم .
مصاحبه ی بسیار جامع و کاملی بود . ممنون .
همیشه موفق و پیروز باشی .

منتقد دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:53 ب.ظ

من که نظرم به کل راجع به محسن چاوشی عوض شد .وتقعا آدم مغروریه هنوز هیچی نشده این حرفها رو میزنه پس فردا که آلب.مش میلیونی فروش کرد میخواد چیکار کنه.


مهمترین مشخصه ی یه هنرمند واقعی تواضع و فر وتنیه

مسعود دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:53 ب.ظ

محسن شبها به خاطر آلبومت گریه می کنم زود بیاد بیرون.

محسن دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ب.ظ

انهایی که حقشان بود واقعا این کار را در حقشان کردم
محسن چاوشی کی رو به شهرت رسوند و ما نمیدونیم .مثلا منظورش محسن یگانه است؟ محسن چاوشی متاسفم برات

وحید مقدادیان دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ب.ظ

محسن جون بهت تبریک میگم که صبور بودی و بلئخره مجوز گرفتی.من ثانیه شماری میکنم هر چه زودتر انشاالله که همین امروز فردا البوم بیرون بیاد و من قول میدم به شما که اورجینالش را بخرم و از اینترنت نگیرم تا احترام و حقوق شما را که از ته قلبم دوست دارم حفظ کنم.صدات و شعرات یه ارامش روحی به من میده.من عاشق صدات و شعراتم.میمیرم براشون.در ایران فقط محسن چاوشی و در خارج فقط سیاوش قمیشی
محسن چاوشی یعنی زندگی.خیلی نوکرتم

ناراحت دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام.
نمیدونم شاید من بد فکر میکنم ولی این مصاحبه محسن خیلی با بقیه فرق داشت
لحن این مصاحبه خیلی فرق داره با لحنهای قبل محسن فکر میکنم بی توجهی محسن و عدم یک اشاره کوتاه تو این ۵ صفحه به هواداران (هوادارانی که همیشه با ذوق و شوق پیگیر کارای محسن هستن و تا چند روز دیگه یه شگفتی خلق میکنن) کاملا مشخصه!
شاید محسن از دست ما ناراحته نمیدونم ولی کاش اقلا اینو میگفت که ناراحته. یه ذره هم غرور من حس کردم تو جملات و کلمات محسن که امیدوارم بازم من اشتباه کرده باشم.
فقط امیدوارم این آلبوم در آامش وارد بازار بشه و یه تحول بزرگ باشه در موسیقی کشور و این تغییر سبک و نزدیک شدن به فضای راک عالی باشه و محسن رو قوی تر نشون بده
دوست داریم (البته اگه این مطلبارو نیگا بکنی که بیشتر دوست داریم)

محسن چاوشی و غرور دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ب.ظ

چرا
چرا
چرا یکی بگه چرا محسن عوض شده و مغرور شده
این طور صحبت کردن و با این لحن مصاحبه هیچ تواضعی توش نیست
غرور اولین عامل شکسته متاسفم برات
فقط امیدوارم که مغرور نشده باشی
در ضمن هواداراتم اصلا حساب نکردی کسایی که اسمت و پخش کردن وگرنه اگه یه نفرم نبود باید کارات رو خودت گوش میکردی
ما ممنونیم به خاطر کارای خوبی که ارائه دادی ولی تو چی تشکری حرفی.....! این مصاحبه باید فرق میکرد با مصاحبه های دیگت تو قبلیا اگه تشکر نمیکردی باکی نبود حرفی نبود ولی اینی که نزدیک به پخش آلبومته و بعد مجوزه باید فقط از صبر و مرام هوادارات میگفتی نه اینجوری مغرور باشی
امیدوارم که منم مثل ناراحت در اشتباه باشم

بهادر سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:44 ق.ظ

تاسف می خورم برای هوادارایی که دنبال تناقص تو حرفای محسن چاووشی می گردن اونم یه ادمه و اشتباه می کنه فرشته نیست.چرا با یک تشکر نکردن محسن از ما نظرمون عوض می شه ما صداشو برا آرامش خودمون گوش می دیم نه حال دادن به اون مطمئن باشیم کسایی هستن که محسن برا خودش دوست دارن.حرفاش بوی غرور نمی ده مگر ما با نظر بد به حرفاش نگاه کنیم.اگه ما هواداره واقعی بودیم هیچ وقت به خودمون اجازه نمی دادیم آهنگای قبلیشو از اینترنت بگیریم و به دشمناش پر و بال بدیم.پس ما هم وظیفمون انجام ندادیم.از اینا بگذریم حالا که آلبوم داره میاد و همه خوشحالن با حرفامون شادی هارو از بین نبریم.همیشه کسایی هستند که از ته دل محسن چاووشی دوست دارن. عشق از آن شماست.....

علیرضا سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:58 ق.ظ

سلام
البته هوادار بودن و دوست بودن خیلی بهتر از بی طرف بودن و دشمنیه اما مثل این که بعضی از دوستان یه خورده موضوع رو اشتباه گرفتن!
ببینین اولا همه ی ما به خاطر دل خودمون محسن رو دوست داریم چون کاراش به دلمون میشینه و از شنیدن و دوباره شنیدن و صدباره شنیدنشون خسته نمیشیم. مثلا اگه من کاراش رو گوش میکنم به او لطفی کردم؟ پس منتی به دوش محسن نذاریم.
دوما واقعا در این مصاحبه موضوعی برای تشکر از ما هوادارها پیش اومد که محسن بی خیالی طی کنه؟ یا منکرش بشه؟
سوما هواداری در دل آدمهاست نه در زبانشان. به نظر من کسانی که بر ادعای هواداری محسن اصرار دارن هواداری رو با یه شغل مثلا با محافظ شخصی بودن عوضی گرفتن!
چارما محسن رو ما معروف نکردیم کاراش اونو معروف کرد.
پنجما من اساسا به هواداری دوستان معترض مشکوکم.
و دیگر اینکه منم برای محسن متاسفم و برای دلش. چرا که در میان هوادارانش هم تنهاست:
عاشق و خسته و دلگیر و پریشون
دل بی کس دلک بی سروسامون

بهادر سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:07 ق.ظ

علیرضا جان ممنونم ازت حق مطلب رو ادا کردی شاید دوستای خوبمون یکم فکر کنند.

بهروز سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:12 ق.ظ

به جایی که به فکرالبوم باشید.فقط دارید ایراد میگیرید.باباجون خجالت بکشید.خود محسن و عشق است.

امیر سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:39 ق.ظ http://rap661.blogfa.com

(((((انهایی که حقشان بود واقعا این کار را در حقشان کردم))))
اگه دوست داشتیم بیشترش واسه این بوده که تو از این حرفا نمیزدی....تورو خدا تو یکی بیخیال حاشیه شو....یه نفر(آقا بهادر) گفته بود اگه هوادارش بودین کارای قبلیشو از اینترنت دانلود نمیکردین...من نمیدونستم کارای قبلیشم میفروشن جایی که سودش به خودش برسه اگه بوده به ما هم بگین لطفا...یه گلگی هم از خود محسن و مدیر سایت که اسمشونو نمیدونم دارم >اینکه خیلی از اینکه آلبوم جدید رو دانلود کنن تقصیر خودتونهبخاطر این اخبار ضد ونقیض راجع به آأبوم..مثلا اگه شما بگین در فلان تاریخ برین و از سی دی فروشی ها بخرین خب همه اون روز رو میدونن و مطمئن باشین میگیرن اما وقتی هی یه تاریخی رو میگین بعد عقب میفته خب باعث بی اعتنایی مخاطب میشه و میگه هر وقت اومد دانلود میکنم...آخرین بارم که گفتین نیمه مهر...منتظریم تاریخ بعدی رو ببینیم شاید بگین هفته اول شهریور..............

محسن سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ق.ظ

آقا بهادر و علیرضا که فقط شعار دادن.خوشکل بابا مگه باید حتما موضوعی پیش بیاد تا از طرفداران تشکر کنه.تشکر هم نه فقط یه حرف کوچیک .مثلا اینکه ان شا ا... طرفداران خوششون بیاد.اقا علیرضا شما مصاحبه رو چه جوری میخونی که بوی غرور نمیده.وقتی میگه بعضی ها به خاطر من به شهرت رسیدن این غرور نیست.

طرفدار واقعی اونی نیست که چشماشو ببنده و فقط تعریف و تمجید کنه . گاهی اوقات انتقاد هم لازمه .
اقا بهادر اگه اهنگهای قبلیشو از اینترنت نمیگرفتیم پس از کجا میگرفتیم ؟ شما همون طور که از اسمت معلومه...

بهزاد سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.bezi.ir

سلام

لطف کنید قبل از اینکه این آلبوم هم پخش بشه یک راه برای خرید اینترنتی در نظر بگیرید

ضمناً اگر این تاریخ هم سرکاری خوب بگید ما منتظر نباشیم

www.bezi.ir

علیرضا سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام
به نظر من دوستان اونقدر خودشونو به محسن نزدیک میدونن که فکر کردن از همه ی زندگی اون و کارهایی که برای دیگران کرده و یا ارتباطی که با افراد داره اگاه هستند! ما که از همه چیز محسن خبر نداریم فقط نشستیم و داریم بر اساس دانسته های خودمون درباره ی مصاحبه ی یک هنرمند بزرگ نظر میدیم! نه این راهش نیست.
در ضمن آره محسن خیلی ها رو مشهور کرد و حداقل همه میدونن که جرای یک ترانه ی دوصدایی با اون براشون چقدر شهرت میاره. وقتی سیاوش قمیشی تو مصاحبه اش از برگزاری کنسرت مشترک با محسن حرف میزنه دیگه بقیه باید ساکت باشن و اندازه ی قدشون نظر بدن!!
شما یا نمیدونین محسن چاووشی در موسیقی پاپ ایران چه جایگاهی داره یا خوتونو زدین به ندانستن.
و دیگه اینکه اصلا همه ی این صحبتها تحت عنوان هواداران محسن چاووشی داره انجام میشه. اگه اسم محسن رو از توی این عنوان برداریم چه می مونه؟
محسن چاووشی فقط برای ما نمیخونه که ما بخواهیم برای خودمون تحت عنوان هواداران محسن چاووشی مصادره اش کنیم. او برای همه ی ایرانبان و اصلا برای همه فارسی زبانان
دنیا میخونه و اینکه مثلا بگه امیدوارم هواداران از این آلبوم خوششون بیاد حرفی خنده دار و مضحکه. به نظر من شما محسن چاووشی رو مثلا با بازیکنان فوتبال استقلال یا پرسپولیس عوضی گرفتین!!

بهادر سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ب.ظ

بابا تو رو خدا بی خیال فقط کم مونده بود که هوادارا به جون هم بیفتن ما باید با تمام تضاد ها با هم متحد باشیم نه بخوایم همو خراب کنیم.به این فکر باشیم که کی البوم میاد کیف کنیم نه سر یه مصاحبه با هم دعوا کنیم.آصلا من از همه عذر می خوام تو رو خدا بیاین این بحث تموم کنید

امیر سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:43 ب.ظ http://rap661.blogfa.com

یعنی چی آقا بهادر؟
علیرضا هرچی از دهنش دراومده گفته....
ببین داداش من از آلبوم نفرین با محسنم....واسه خودم اسمشو گذاشتم داریوش بعداز انقلاب...محسن آبروی موسیقیه ایرانه.....ولی باید انتقادو قبول کنی که این حرفش درست نبوده....اما بجاش وقتی میگه واسه پیشرفت از ایران خارج نمیشم آدم احساس غرور میکنه از یک چنین شخصیتی که یه تارموش می ارزه کل موسیقیه اونور آب رو از شادمهر گرفته تا سیاوش و مهستی... من چه تو مسخره کنی چه نه طرفدار سخت محسنم و تا حد امکان تشویقات و انتقاداتم سعی میکنم به حق باشه که انشاالله بوده...مثلا قضیه آأبوم.....پس چی شد این؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محسن سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:59 ب.ظ

شما مصاحبه سیاوش رو هر طور دلت میخواد داری تفسیر میکنی.کم مونده بگی سیاوش به پای محسن چاوشی افتاد و التماسش کرد.
اگه کامل دیده باشی سیاوش گفت یه بار که محسن شمال بود بهم زنگ زد.تازه حرفی از کنسرت نزده .گفته به جای اینکه صدا دومو خودم بخونم میشه با محسن چاوشی این کارو کرد.
امیر اقا فکر کنم یه کم تند رفتی شادمهرومهستی وسیاوش کم ادمایی نیستن که برای دفاع از چاوشی خرابشون کنی.
درسته محسن چاوشی خیلی خوب میخونه و ان شاا... جایگاه خیلی خوبی در موسیقی بدست میاره ولی فعلا فقط وفقط ۷۴ اهنگ غیر مجاز از اون پخش شده پس بیخود بزرگش نکنید

محسن سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ب.ظ

البته با این حرفها قصد خراب کردن محسن چاوشی رو نداشتم .به نظر من هم محسن بهترین خواننده ی داخل ایرانه.

میثم سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:27 ب.ظ

من یه کار سخت توی یه کویر با حقوق کم پیدا کردم....به اینترنت دسترسی ندارم.........واسه همین از الان به محسن چاووشی و دوستدارانش به خاطر آلبوم جدید از صمیم قلب تبریک می گم
شدیدا منتظر آلبوم های بعدی و کنسرت بزرگت هستم

یا علی

ل سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:24 ب.ظ

رضا سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:26 ب.ظ

محسن عزیز تنها آرزوم شنیدن آلبوم قشنگته برای شنیدنش صدم ثانیه هارو میشمارم.مطمئنم بهترین آلبوم تاریخ ایران میشه.

بهادر سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ب.ظ

آقا امیر و آقا محسن من مخلس همه هوادارا هم هستم و هیچ وقت به خودم اجازه نمی دم کسی رو مسخره یا تخریب کنم.با شه شما درست می گی.پس بیاین از الان مثل قبل هممون بشیم ما.همه با هم به امید یه شاخه نیلوفر یا علی مدد......

امیر سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:55 ب.ظ http://rap661.blogfa.com

آقا بهادر چقدر ترسویی بابا...نترس ما ما هستیم...داش محسن قبول کن ایرانیهای خارج ایران بجز ۲ یا ۳ تا فرهنگ ایرانی ندارن یعنی فرهنگشون که فساده توی فرهنگ ما نیس البته توی ایرانم بعضی رپ خونا هستن ولی خواننده های مثل چاوشی- استاد اصفهانی و افتخاری- استاد شجریان- احسان خواجه امیری-محسن یگانه و ... سگشون شرف داره به ۱۰۰ تا شادمهر و گوگوش و افشین و... که وطن فروشن... حالا بعضیا واقعا ایرانی بودن رو حفظ کردن مثل داریوش-سیاوش-معین و حتی از جوونها پویا که ایرانی هستن- من عاشق شادمهر بودم ولی یه شادمهر ایرانی نه یه امریکایی- عاشق چاوشی ام چون به ایرانی بودنش افتخار میکنه و داره حیثیت مارو حفظ میکنه- به همین دلیله که میگم محسن آبروی موسیقیه ایرانه چون توی ایرانه و صدای ایران رو به گوش تمام خوانندههای وطن فروش رسونده و میگه که دوس ندارم رادیو فردا که مخالف ایرانه آهنگامو بزاره- این واسه من یه ارزشه و نماد تمدنه منه نه شادمهر که تو وان حموم از دختره لب میگیره

محسن سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ب.ظ

امیر خان خدایی این حرفتو قبول دارم.شادمهر بد جوری به همه چی پشت کردولی خدایی از از صدای فوق العاده اش و اهنگ های استثنایش نمیشه گذشت . هر چی باشه اولین پاپ خونه داخلیه بعد از انقلابه و نباید خدماتش به موسیقی رو نادیده گرفت.
اما هیچ کدوم از اینا دلیل نمیشه تا به قول شما تو وان... .

محسن سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:00 ب.ظ

بلید قبول کرد که محسن چاوشی نماد صبره هیچ کس حاضر نمیشه ۵ سال با تمام موانع بجنگه تا بالا خره مجوز بگیره




مخلس +مخلص

آتش حقیقی سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ب.ظ

فقط میتونم به محسن عزیز تبریک و خسته نباشید بگم که همیشه سخت ترین راه رو برای موفقیت انتخاب میکنه تا همیشه تو قلبهای عاشق موندگار باشه..و از دوستانی که با محسن همگام بودند کمال تشکر را دارم..

امیر چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ق.ظ http://rap661.blogfa.com

داش محسن ما نوکرتیم که چقد حال میکنم با یکی بحث میکنم که یه چی حالیشه و حرف زور نمیگه................دیگه بحث بسه بریم تو کار آلبوم.........................................پس چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱

ناراحت چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ق.ظ

فکر کنم زیاد نباید تو این شرایط بحث کرد ولی من یه مطلب یه کوچولو بلند واستون قرار میدم اگه خواستید بخونید. و این رو هم میگم که اینا همش از سر دوستیه نه دشمنی که اگه دوست مشکل دوستش رو نبینه که دیگه واویلا باید تعصب رو کنار گذاشت(پس عشق است محسن چاوشی نماد ایرانی ای که استواری کوروش رو به یاد میاره باور ندارید تاریخ رو بخونید ..)

این متن رو از سایت هواداران برداشتم بخونید بد نیست:
---------------------------
سلام
متاسفم برای خودم ای دل سادم ....! ( شایدم اشتباه میکنم ولی ...)
درست چند روز قبل از اینکه آلبوم یه شاخه نیلوفر وارد بازار بشه یک مصاحبه از محسن چاوشی پخش میشه

2 سال انتظار و صبر چه از طرف خود محسن و دوستای نزدیکش و چه از طرف هوادارا
من که 2 سال صبر کردم و میدونم که شماها هم همینطور بودید و هر روز پیگیر این بودید که مجوز چی میشه و کلی ام عصبانی شدید که چرا محسن رو اذیت میکنن

شاید تو این مدت مصاحبه های زیادی از محسن پخش شده باشه و تو اونها از هوادارا تشکر کرده و صحبت شده ولی تو این برهه از زمان یعنی چند روز مونده به پخش آلبوم مصاحبه ای پخش میشه که جوابگوی صبر و تلاش و دلگرمی هوادارا نیست.

شاید اگه چاوشی تو مصاحبه های قبلش هیچ چیزی از هوادارا نمیگفت مشکلی نبود اما میبینیم که تو مهمترین مصاحبش اینجوری میشه (هوادارایی که اگه نبودند و اگه تو سایتها و وبلاگهاشون و حتی تو این سایت از محسن نمیگفتند و تمجیدش نمیکردند الان محسن باید تنهایی آهنگهاش رو گوش میکرد ى- بله زحمت کشیده و صبر کرده ولی تنها نبوده و اینکه این صبرو تلاش برای این بوده که اینها به دست هوادارا برسه پس اگه دقتی به هوادار نشه واویلا.!)

نکته ی دیگه اینکه لحن این مصاحبه قابل مقایسه با مصاحبه های قبل نیست انگار این مجله با یه محسن چاوشیه دیگه ای مصاحبه کرده که غرور تو هر جواب و جملش دیده میشه!

شاید من اشتباه میکنم ولی دارم تو هر جمله ای که میخونم غرور میبینم و بی توجهی به چندین هزار هوادار و کسایی که حتی شده چند ساعت تو همین سایت واسه محسن گفت و نوشتن.

از محسن ممنونیم به خاطر کارهایی که ارائه داده و ما ار اون لذت بردیم ولی کاش تو مهمترین مصاحبه ی چند سال اخیرش بدون غرور و با تواضع (تواضعی که عزت آور برای هر هنرمندیه) و با توجه به هواداران از انوها تشکر میکرد .

(مهمترین مصاحبه ی محسن : حالا بیاید مثل مادر و بچه یا راننده و مسافر رو بزنید در حالی که در حساسترین زمان تربیتی یا در بزرگترین پیچ این اتفاق رخ داده)

مصاحبه ای 5 صفحه ای که هیچ سخن کوتاهی در حد یک کلمه( مستقیم و غیر مستقیم) از هواداران نیست و با لحنی مغرورانه شروع و به پایان رسیده.

باز هم میگم شاید در اشتباهم و شاید مشکل از مجله باشه و یا نه!
به محسن و همکاراش خسته نباشید میگم و میگم صبرتون پایدار و موفق باشید و امیدوارم که این آلبوم در آرامش بیرون بیاد و رکورد بزنه و دیگه حاشیه ای نباشه.

****عشق به محسن مارو اینجا کشونده تا بحث کنیم

ما دوستش داریم و به خاطر همین ازش انتقاد میکنیم. اگه قرار باشه تو رفاقت همیشه خوبی باشه و از دست هم ناراحت نشیم و انتقاد نکنیم یا رفاقت نمیکنیم یا اینکه یه روز مثه یه دمل چرکی کار دستمون میده.
به خاطر عشق به محسنه که این حرفها مطرح میشه بیایم چشم بسته طرفداری نکنیم و فقط خوبی نبینیم که یه روز کا دستمون بده . انتقاد خیلی مهمه البته نه از نوع کینه ایش.
پس ما ازش انتقاد میکنیم چون دوسش داریم و باهاش درد دل میکنیم که چرا!

***********************
سعی کنیم به آرامش قبل از وردود آلبوم به بازارم دقت کنیم
موفق باشید

امیر چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:06 ق.ظ http://rap661.blogfa.com

بابا امروز هفدهمه....پس کجاست این آلبوم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
فقط یه کلمه میتونم بگم:



متاسفم

سارا چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ق.ظ

به نظر من مصاخبه خوبی بوده شاید یک جاهایی مشکلی داشته باشه ولی واقعا میشه گفت محسن و آقای اهاری حرفهایی که باید زده میشد رو گفتن شاید چون مدتی سکوت بوده و الان این همه حرف زده شده برای بعضیها درکش سخت باشه.

علیرضا چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ق.ظ

مصاحبه خوبیه محسن حرفهای جدیدی زده ولی باز ما منتظر آلبوم هستیم آلبوم زودتر بدین بیرون خواهشن

hiva چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ

ba sedaghate tamam migam oon roozi ke albom mohseno bekharam behtarin rooze zendegime
mohsen jooonam behet tabrik migam va motmaenam albomet porforooshtarin mishe..

امیر پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:23 ق.ظ http://rap661.blogfa.com

آقا سایت چرا هک شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تورو خدا یکی جواب بده.........تنها جایی که پیدا کردم بتونم یه خبری بگیرم اینجاست.................حالا تکلیف چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخبار درست رو از کجا بگیریم.....................خداااااااااااااااااا..................میگن حادثه خبر نمیکنه....چی شده خو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محسن پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ق.ظ

انگار مشکلات تمومی نداره.هک شدن سایت هم شد مشکل جدید.به نظر شما تا حالا کسی اینقدر دشمن داشته؟؟؟





حسادت حسادت حسادت حسادت

امیر پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ب.ظ http://rap661.blogfa.com

خدا رو شکر انگار سایت رو پس گرفتید............................ممنون..................

محسن پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:27 ب.ظ

نه بابا کجا سایت رو پس گرفتن؟

امیر جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:59 ب.ظ http://rap661.blogfa.com

بابا دیروز سایت درست شد....الان باز خرابه..can not find server میده

محسن جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:37 ب.ظ

امیر جان من شهرستان زندگی میکنم.اینجا اخبار دیر میرسه .اگه آلبوم اومد بیرون یه زحمت بکش همین جا بهم بگو.هر روز یه سری میزنم.دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد