محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

رسمآ اعلام شد

www.MOHSENCHAVOSHI.ws 

نظرات 91 + ارسال نظر
ارین شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام.یکی از خبرهایی بود که تو این روزها میتونست منو خیلی خوشحال کنه.خوشحالم که بلاخره همه چی به سرانجام رسید.به محسن عزیز و تک تک کسایی که واسه این البوم زحمت کشیدن تبریک میگم.بی صبرانه منتظر نیمه ی مهرماه میمونم.

پارسا شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام بر تو ای محسن عزیزم
واقعا خوشحال شدم که بعد از ۴ سال تونستی مجوز بگیری
منتظر کارای خارق العاده بعدی تو هستم
آرزوی موفقیت برایت می کنم

رضا.ب شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ http://rezab.wordpress.com

خیلی خوشحال شدم با این خبر... آلبوم اینطور که پیداست قراره یه تکونه اساسی بده به همه... ای ول خیلی باهاله... دوست دارم به طور واقعی

[ بدون نام ] شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ب.ظ

عالی

سنگ صبور شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام و صد سلام به عاشقان و دلباختگان سلطان
این زیباترین لحظه زندگیه منه ... یعنی هر طوره دیگه ای خبر عنوان می شد باز جای شک و شبحه بود ............. ولی آقا فرزاد و محسن عزیز گل کاشتید ...
من از صمیم قلب به آقا محسن و آقا فرزاد و تمام عاشقان و طرفداران عزیز تبریک می گم این رخ داد مهم رو و امیدوارم همه با هم به محسن ثابت کنیم که ما هم وظیفه خودمون رو به عنوان یه هوادار به بهترین نحو انجام می دیدم
امیدوارم در سایه حق به هرچی که توو زندگی می خوای بهش برسی محسن جان .......... مطمئنم که هوادارا کاری می کنن که تلخی آلبوم ها گذشته به بهترین حالت جبران بشه ....

حسام الدین کوهزاد شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.sekke.net

محسن جان . احسنت که نبرد کردی و دووم آوردی .
تکی به خدا

[ بدون نام ] شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ب.ظ

ایول بابا حال دادید.من که برای حمایت هم کاست میخرم هم سی دی

محمد شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ

من که گریه کردم محسن جان بهت تبریک می گم
یا علی

hamedevil4 شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ب.ظ

بمب اتمی مسحن چاوشی زمان ان شرع شده است ودیگر کسی نمی تواند ان را متوقف کند

ir2ads شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ب.ظ http://www.ir2ads.com

سلام وبلاگ جالب و زیبایی داری ! راستی چرا نمی خوای چند تا فایل تبلیغاتی تو وبلاگت بزاری و به همین سادگی کسب درآمد کنی اگه واقعا دوست داری با راحت ترین کار پولدار بشی بیا وب سایت من ir2ads.com ،سمت راست صفحه یه قسمتی هستش که نوشته عضویت درنمایش دهندگان میری تو اون عضو می شی(یعنی تو اون سایت از سمت راست عضویت رو میزنی) بعدش کدهای تبلیغاتی رو بر میداری و اونو بزار تو قسمت تنظیمات وبلاگ"در بخش کدهای اختصاصی" بعدش هر کلیکی که به اون فایلهای تبلیغاتی میشه به صندوقت 20تومان اضافه میشه که در کل به حسابت واریز میشه.ما هر روز با درخواست شما تسویه می کنیم.
www.ir2ads.com
یادت باشه شانس فقط یه بار در خونه آدمو میزنه!!!

غریبه شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ب.ظ

محسن عزیزم . فقط میتونم بگم مایه افتخار هوادارات هستی .

ایکاش میتونستم این موفقیت رو تبریک بگم .

ولی حیف که کمتر از این حرفهام ....

هم افتخاری هم الگوی تلاش و صبر . بعد از 5 سال با همه خیانتها و نامردمی هایی که در حقت کردند ......

فقط خیلی خوشحالم همین

علی حاجی شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:06 ب.ظ

تبریک به محسن چاووشی عزیز و تمامی همکارانش و همینطور دوستداران محسن.به امید موفقیت های بعدی برای اسوه ی صبر،ایمان و توکل به خدا و کوری چشم حسودان...

مرضیه شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.sarab-abdanan.blogfa.com

سلام محسن جان از ته دل خوشحالم که آلبومت مجوز گرفت البته مهم تایید ما هوادارست ارشاد مهم نیست..اما واقعا از ته دل خوشحالم خییییییییییییییییییلی..

سیاوش(هواداران) شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:24 ب.ظ http://mohsenchavoshiz.blogfa.com

اول تو گانجا دیدم فک کرده یه شاخه لو رفته داشتم بیهوش میشدم

حالا اهنگ ۷ دقیقه ای رو کی غیر از محسن میتونه بخونه؟

عاشقانه در انتظار انفجار موسیقی ایران هستیم

سید مهیار هزاوه شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ب.ظ http://mahyar.hezaveh.myblog.ir


ترانه های من یه جور حمایت ازچاوشی / به دل میگم می بینمش این یه خود فریبیه


سلام به همه.ابتدا به محسن چاوشی عزیز تبریک می گم.آقا محسن بالاخره با زحمات

شما و دعای خیر هواداران و مردم ایران تونستید مجوز رو بگیرید.البته باید بگم مجوز رو ندادند بلکه این شما بودید مه با

صبر و پشتکار زیاد مجوز رو گرفتید.خیلی خوشحالم.دست همه درد نکنه.محسن جان همونظور که در

نظر سنجی سایت های مختلف دیدید شما محبوب ترین و مشهورترین خواننده ی ایران هستید.;

دوستدارت سید مهیار هزاوه

سید مهیار هزاوه شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ب.ظ http://mahyar.hezaveh.myblog.ir

ترانه های من یه جور حمایت ازچاوشیه / به دل میگم می بینمش این یه خود فریبیه

آقا محسن بالاخره بعد از فکر کنم ۵سال حقتون رو از موسیقی گرفتید .همه بی صبرانه منتظر پخش آلبوم می مونیم.

باز هم تبریک می گم به محسن عزیز و همه ی هواداران

بدون شک پر فروشترین آلبوم خواهد بود.

امیر شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:32 ب.ظ http://rap661.blogfa.com

اصلا انتظار نداشتم بالاخره انتظارمون تموم شه......
سالاری داش محسن

سید مهیار هزاوه شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 ب.ظ http://mahyar.hezaveh.myblog.ir

آقا محسن شما چیکار کردی؟

از وقتی این خبر اعلام شده همه ی برو بچه ها زوم کردن رو موبایل ما . دارن به من تبریک میگن.انگار من مجوز گرفتم.

آقا محسن فکر کنم با این وجود دیگه شما به سایت هواداران وقت بکنید سر بزیند.ممنون میشم

سید مهیار هزاوه شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ب.ظ http://mahyar.hezaveh.myblog.ir

آقا محسن با اومدن این آلبوم دیگه فکر نکنم شما وقتی واسه درس خوندن ما بذارید
محسن جان نپرس چرا؟ چون قبلآ جوابشو دادم

تو درسام از همه موندم /ازشون هیچی نخوندم
آخه وقتی تو می خونی / توی ذهن من می مونی

ولی استرابادی شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:18 ب.ظ http://-

بی صبرانه منتظرم
امیدوارم در زمان انتشار بدقولی نشه و حداکثر 15 مهر تو بازار باشه

محمد عشقی شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:17 ب.ظ http://asheghe-divoone.tk

فقط میتونم بگم از ته دل خوشحالم...بالاخره یه خبر خوش شنیدم.دارم ژر در میارم.امیدوارم هر چه زودتر واسه علاقه مندان به چاوشی در دسترس باشه تا بتونن بخرن و حالشو ببرن.

بهار شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:22 ب.ظ

وای منم بی صبرانه منتظر ریلیس البوم هستم!!! پیشاپیشم به ایشون تبریک میگم:ی

امید شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:01 ب.ظ

وای انقدر خوشحال شدم که نمیدونم چی بگم بی صبرانه منتظر نیلوفر هستم وای جه قدر دوست دارم محسن عزیز

فراز شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:12 ب.ظ

هیچی ندارام بگم!!!!
دیوونه شدم!!

هاکان شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 ب.ظ

این خبر بهترین هدیه در روز تولدم بود.به محسن عزیزم نیز تبریک بگید.شمارش معکوس تا ترکاندن بازار موسیقی پاپ کشور.

بهادر شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ب.ظ

فقط می تونم بگم زنده باد سلطان پاپ ایران محسن چاووشی

behzad شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.bezi.ir

سلام
واقعاً چی بگم هر کاری از دست من بر میاد بگید تا برای چاوشی عزیز انجام دهم حتی اگر شده از وب سایت خودم و شرکتم حاضرم مایه بزارم خرجش فقط یک ایمیل و اینکه چی کار کنم
در ضمن آقای محسن چاوشی عزیز واقعاً خسته نباشید به شما و تمامی همکارانتون می گویم و آرزوی موفقیت هر چه بیشتر برای شما دارم ضمناً من در تهیه کلیپ های تصویری نیز مهارت دارم اگر خواستید هر کاری از دست من بر بیاید حاضرم برای شما به صورت کاملاً رایگان انجام دهم

[ بدون نام ] شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ب.ظ

وای وای وای وای وای ۱۲تا تراک همش بالای ۴ دقیقه . واویلا واویلا یعنی محسن چاوشی می خواد با ما چی کار کنه؟ تراک اول رو که گوش کنیم میمیریم.محسن یه کم به فکر ما باش .

محسن شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ب.ظ

اینقدر ذوق کردم اسممو یادم رفت بنویسم.۲تا نظر های بی اسم از منه

یک دوست شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.ketabmusic.com

امیدوارم همیشه چاووشی عزیز در صدر خوانندگان پاپ ایران قرار داشته باشه.......و همیشه در تمامی مراحل زندگی موفق باشه....
بهترین گل ها تقدیم به چاووشی عزیز....

زری شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ب.ظ

خیلی خوشحا لم بی صبرانه منتظر نیلو فرم.......

مسعود شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ب.ظ http://h007.blogfa.com

سلام به اقای چاوشی و هوادارش تبریک میگم

ما هواتو داریم محسن جان شک نکن که اولی
منتظر 15 مهر هستم

نرگس شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام آقای چاوشی
اول از همه یک تبریـــــــــــــــــــــــــــــــــک بزرگ می گم به شما و همه ی طرفدارانتون
بی صبرانه منتظر این شاهکار هنری شما هستم
نیلوفری باشین

سید مهیار هزاوه شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ب.ظ http://mahyar.hezaveh.myblog.ir

یه شعر به مناسبت مجوز گرفتن محسن چاووشی برای حمایت
بیشتر از مرد حنجره طلایی و افتخار موسیقی ایران

محسن من دو آلبومت جدیده ترکیب راک ُپاپ ُسنتُ(پدیده)
نرگس بیمار چشای مستش کورشه رفیق نارفیق شکستش
مثل صداش با غم من صمیمی مثل غمای عاشقا قدیمی
نه،خوندن ترانه هاش ریا نیست محسن اصلا ً شبیه آدما نیست
فرشته ی مردی سرنوشته شعر منو نوای اون نوشته
پرنده نیست،قهقه ی یه خندست نبض غزلخونی یه پرندهست
آلبوم من خوندن اونو کم داشت یعنی رگام مزۀ خونوکم داشت
آخه صداش آواز تام محسن کفر نمی گم اما خدامه محسن

شعر:سید مهیار هزاوه
www.mahyar.hezaveh.myblog.ir
محسن چاوشی درشهرعشق

محسن شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ

تبریک میگم محسن جان بهت
دیگه انتظار سر اومد
منتظر آلبومت میمونیم

رضا شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ب.ظ

صدات آدمو جرواجر میکنه
اسیر صداتم

محمد رضا هنرکار شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام .

واقعاً خوشحالم و نمی دونم چی باید بگم.
بعد از این همه انتظار هم از طرف آقا محسن عزیز و هم همه ی دوستداران آقا محسن بلاخره داره این انتظار به پایان میرسه و باید نشون بدیم که محسن چاوشی رو چقدر دوست داریم و هیچوقت تنهاش نمی گذاریم .

حامد. خ یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ق.ظ http://iranws.persianblog.com

سلام به همه تبریک میگم از خوشحالی نمدونم چی بگم فقط 4 بیت از چند بیتی هایی که منو یکی از دوستام واسه محسن گفتیم واستون می نویسم ایشا... بقیه ابیات و یه عالمه هدیه دیگه توی یه سی دی مولتی مدیا تا عید آماده میشه که هدیه به محسنه!
فقط قبلش یه سوال نمیدونم بالاخره آوای مهربانی یا آوای باربد ؟ معلوم نیست کدوم شرکت؟ چون آوای باربد هنوز تو لیست انتظارش آلبوم محسن رو داره و آوای مهربانی خبری از این کار نداده. فقط جای امیدش یه لینک از آوای بارد با آوای مهربانیه و همکاری چند سالشون با هم. در ضمن نیلوفر میشه =Nenuphar .
سر آمد انتظار ما خزان بی بهار ما
برون شد از درون خاک گل پر از شرار ما
نمی دانم چه گویم من که نیلوفر برون آمد
ولی میدانم این قصه که محسن را صعود آمد
... .

غریبه یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ق.ظ

گمشده دو حرفی / خسته روز برفی

ایشا الله همیشه از غم بخونی و با اون حنجره زخمیت مسکن دلهای زخمی ما باشی.

شرمنده تبریک نمیگم چون در حد و اندازه این حرفها نیستم

من کجا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سلطان حنجره های زخمی کجا ؟؟؟؟؟

هادی یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:27 ق.ظ http://www.hadi.sub.ir

با عرض سلام و سلامتی برای سلطانصدای ایران و حنجره طلایی ایران ...محسن چاوشی...

بهترین خبر زندگی من=مجوز سلطان

محسن یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ق.ظ http://www.mjasdesign.blogfa.com

سلام
درود به محسن چاووشی عزیز و صبر پایدارش.
امیدوارم همیشه موفق باشی.
خیلی خوشحالم.
به کوری چشم دشمنامون آلبوم مجوز گرفت.
یا علی

حمید یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ق.ظ

این هم یک بازی جدید هست نه اوای باربد نه اوای مهربانی چیزی رو آعلام نکردن

هادی یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ق.ظ

رفیق روزهای خوب رفیق خوب روزها
-----------------------------------------------
رو صندلیه انتظار میشینم منتظره یه شاخه نیلوفر میمونم...
با آرزوی موفیت برای محسن چاوشی.

[ بدون نام ] یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ب.ظ

هر کی اورجینال نخره نامرده.

Mohammad Chavoshi یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ب.ظ

عالی، عالی محسن جان خسته نباشید می گم خدمت محسن جان و تمامی کسانی که برای یه شاخه نیلوفر زحمت کشیدند مخصوصا محمد رضا آهاری عزیز شوک عجیبی بهم دست داد وقتی این خبراشنیدم....

وحید مجیدی یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ب.ظ http://chamedoon.com

سلام - تورو خدا اورجینال بخرید. من خودم اگهآلبومش بیادبیرون .بهصورتاورجینالبرروی فروشگاه سایتم میزارم- ممنون

وحید مجیدی یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ب.ظ http://chamedoon.com

سلام - تورو خدا اورجینال بخرید. من خودم اگه آلبومش بیاد بیرون . بهصورت اورجینال بر روی فروشگاه سایتم میزارم- ممنون

سینا یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ب.ظ

از صمیم قلب اول به خود استاد محسن چاوشی و بعد به تمام هواداران صبور ایشون و خودم تبریک می گم.
واقعا خدا را صدهزار بار شکر.
حالا نوبت ماست که وظیفه ی خودمون رو انجام بدیم.
اگه آلبوم تو شهرستانها دیر تر برسه باید چیکار کنم.
واقعا نمی شه .

مـــری یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ب.ظ

محسن جان تبریک.
خیلی ها مثل من نمیتونن ابراز احساسات کنن.
خیلی خیلی خوشحالم.
در ضمن اینرو هم بگم که این نظرات وتبریک کفتن ها کــــــاهی از کــــــوه هست. چون خیلی ها عاشقانه صدای محسن چاوشی رو دوست دارن ولی نه دسترسی به کامپیوتر دارن نه نت.
من از طرف تمام این طرفدارها که به میلیون میرسه تـــــــــبــــــریک میگم.

علیرضا یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ب.ظ

نمیدونم چی بگم........ فقط تبریک میگم چون این خبر روز تولد من پخش شد خیلی خ.شحالم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد