محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

تیزر آلبوم یه شاخه نیلوفر

www.MOHSENCHAVOSHI.ws 

نظرات 413 + ارسال نظر
سید علی مبینی پور دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:31 ب.ظ http://www.ghonabit.blogfa.com

سلام نمیدونی محسن جان چقدر بی تاب آلبومم

به احتمال زیاد چهارشنبه به دستم برسه ،البته اگه باربئ بد قولی نکنه بازم .
امیدوارم همیشه موفق باشی

سید علی مبینی پور دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:52 ب.ظ http://www.ghonabit.blogfa.com

راسی من پسوردمو یادم رفته برای ورود به باشگاه هواداران هرچی هم میلم رو مینویسم که برام بفرستید خبری از پس نمی شه میشه پیگیری کنید؟

سینا دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:07 ب.ظ http://www.pnu-astane.blogfa.com

سلام من رشت هستم
آلبوم فردا میاد رشت
خوشبحال تهرونیا

غریبه دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:12 ب.ظ

ایشا الله روزهای خوب ما هم رسیده دیگه . از فرزاد متین ممنونم
بابت همه زحماتش

احمد دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:18 ب.ظ

هفته هامی گذره اما گل من نیومده دارم ازقصه می پوسم چقدراین روزابد

سینا دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:32 ب.ظ

دیگه انقد خوشحالم که چیزی نمی تونم بگم.

امیر دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:35 ب.ظ http://rap661.blogfa.com

وای خداااااااااااااا
نوشته فردا بصورت همزمان در کل کشور...................... یعنی شهرستانم فردا میاد...اگه بیاد چی میشه

مخفی (یک چاوشیست) دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام
محسن جان بهت تبریک میگم
امیدوارم از نزدیک مخصوصا توی زاهدان ببینمت
موفق باشی یا حق

محسن دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:14 ب.ظ

من فقط سکوت میکنم

شیخ شهر دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ب.ظ http://yekshakheniloofar.blogfa.com/

سلام
هیچی برای گفتن ندارم فقط وبلاگی که ساختم برای جلوگیری از انتشار غیر مجاز آلبوم رو ببینید و لینک بدین
ضمنا من اگر سایتهایی که لینک دانلود گذاشتن رو پیدا کردم به کی خبر بدم؟

سید علی حسینی دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:12 ب.ظ http://gmma.blogfa.com

سلامی به گرمی خورشید سه شنبه 23 مهر به تمام هوادارای چاوشی

واقعا که هر کی ساده باشه میره بالا

منم یکی از بچه های خلیج و لنج و ماهیم
واسه محسن دلم یه بچه ی فدایییم


بی صبرانه منتظر شنیدن صدای محسن عزیز هستم

امیدوارم که همیشه موق باشه و باشید

سید مهیار هزاوه دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ب.ظ http://mahyar.hezaveh.mihanblog.com

سلام به محسن چاووشی عزیز و همه ی هواداران

آقا محسن به نظرتون هواداران امشب چه طور خوابشون می بره؟

اصلا خوابشون می بره؟


بالاخره یه شاخه نیلوفر رویید.

عزیزم یادت میاد سه شنبه ها؟

همه ی اتفاقات در سه شنبه ها رخ می ده.

تولد محسن جان -تولد من -و تولد یه شاخه نیلوفر

همه سه شنبه ست

دست همگی درد نکنه.

منتظر... دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 ب.ظ

کارت مثل همیشه درسته

بهزاد دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.bezi.ir

سلام به همگی شما

چی بگم من که با تیزرش رفتم تو آسمون اگه کاملش و گوش کنم احتمالاً می رم مریخ گوجه فرنگی بکارم

بابا شما از من هم که سه سال کار کلیپ انجام می دم بهتر ساختید دستتون در نکنه خدا اجرتون بده

باز هم می گم آماده ی همکاری با شما در سایت خودم هستم

مسعود امینی دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 ب.ظ http://h007.blogfa.com

lمن که امشب خوابم نمیبره


یادمون نره میاد 3شنبه های
پا به پای هم بریم به 30دی فروشی ها

(_ما که طبع شعر نداریم دیگه همین میشه)

چشم حسودا کور که چشم ندارن البوم اقای چاووشی رو ببینن

... دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ب.ظ

تا صبح نمیخوابم عشق من فقط به عشق تو

امیرحسن دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ب.ظ

آقای واقعا دمت گرم.فقط خدا کنه آلبوم تا پنجشنبه به کاشان برسه!

مهدی دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ب.ظ http://orooj.blogfa.com

خیلی سالاری


دوستت داریم محسن

یکی از طرفداری پروپاقرصتم محسن


راستی محسن همیشه ایرونی هستی دیگه؟تورو خدا نزنی بری خارج؟




مهدی دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ب.ظ http://orooj.blogfa.com

من لینکت کردم
توهم کن
موفق باشی

محمد ف دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام

می خوام باز هم به همه یاداور بشم اگه این همه دوست داشتن را ادعا می کنید هواداری را ادعا می کنید نذارین زحمتای محسن حروم بشه
این البوم هم برای ما هم محسن شیرین خواهد بود

از خرید سیدی کپی رایت از افراد سودجو خودداری کنین دانلود نکنین اگر هم مشتاق بودین زود البوم را تهیه کنین و دانلود کردین وقتی سیدی اومد حتما بخرید به بقیه هم یاد بدین که پشتیوان خواننده ی محبویمون باشن.من که هم دو کاست و هم سه پک سیدی را می خرم.
شما هم ثابت کنین که این ادعاهای دوست داشتن حقیقته.

با همه ی دشمنان محسن صحبتی دارم اونایی که کارهاش را بی اجازه پخش می کردن و بدون اجازش میکس می کردن و بهش ضربه می زنن سیدی کپی رایت می خرن و دانلود می کنن می خوام بگم الان وقتشه که حمایت هواداران محسن چشمتون را کور کنه و ببینین که چقدر دوسش داریم.

یادتون باشه سیدی رایت نخرین سیدی بدون هلوگرام نخرین دانلود نکنین اگر هم برای اینکه زودتر بشنوین اینکارا کردین بعد که اصلش بهتون رسید بخرین.نوبت ماست ادعای دوستیمونا ثابت کنیم.

حامد خوش بین سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.iranws.persianblog.ir

هفته ها میگذره اما گل من درومده!
دیگه از غصه نمی پوسم آخه نیلوفر اومده !
ای جانم هر کار بهتر از کار قبلی ! محسن چاوشی
آدم زیر صدای آهنگ و گوش میده کفش میبره عجب آهنگسازی و عجب تنظیمی . بابا محسن جون محمدرضا جون خدا قوت
من که هنوز تو همین چند ثانیه موندم ار بس ریتم و آهنگ ماهی داره مثه خود محسن.
محسن دوست داریم

آرش سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ق.ظ

سلام بچه ها به نظر من کاری که الان میتوانیم بکنیم اینه که همهرو تشویق کنیم که برن کاست و اورجینال تهیه کنند .
دمه همتون گرم

حسین سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ق.ظ

امروز سه شنبه است............. روز جنون همه ما..............

شاهرخ کلانتری سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ق.ظ http://360.yahoo.com/shahrokh_kalantary

سلام رفیق خوب سالهای تنهایی من
ای همواره شب زنده دار من
و همیشه در کنار من
تبریک صمیمانه ی من کمترین
به خاطر از راه رسیدنت
ای مسافر غریب راه ِ دشوار
ای افتخار بچه های اهواز و خرمشهر
به دل خسته ات سوگند
با تو گریه ها کرده ام
مثل ابرهای پائیزی
با پرنده ات
با نفس ِ بریده ات
به پای صدای گرفته ات
و در کنار بغض در گلو شکسته ات
وقتی با نوای ساز سنتور هم آوا شدی
خاطره های مرده ی من جان تازه گرفتند
و تویی که سنگ صبور بودی
و با تمام زخم زبون ها رفیق
برای خیانت کسانی که سخت متاسفم به حالشون
با اینکه میدونستی من با تو خوشم
گفتی میخوام دیگه نخونم
دلم گرفت
من رو ببخش
با خود گفتم تو ناز میکنی
ولی می دانستم امید
همان چیزی که تو را تا اینجا کشاند
و من و تمام عاشقان را به تو رساند
از بین نخواهد رفت
و فردا روز موعود قلب های امیدوار است
سه شنبه بیست و سوم مهر ماه هشتاد و هفت
یکی از زیباترین روزهای زندگی من خواهد شد
هنگامی که تو با یه شاخه نیلوفر از راه می رسی
و من کم تحمل رو از صندلی انتظار بلند می کنی
ای تویی که با صبوری خود فاصله ها را از بین بردی
برایم از پشت صحنه ی تئاتر زندگی سخن بگو
می خواهم با صدایت شط تمام رودخانه ها را برقصم
امروز آهنگ سه شنبه هاتو بارها گوش کردم
(توی هفته های بی نام و نشون
روز دیوونگیا سه شنبه بود
با خودم میگفتم ای کاش ، ای کاش
همه روزای خدا سه شنبه بود)
به خدا راست گفته ای
فردا روز دیوونگی من است
سالیانی است سادیسم محسن چاووشی گرفته ام
و فردا روز که می آیی
من دیوانه تر از همیشه ام
خوش اومدی
به قلب من
و به قلب همه ی عاشقات
********************
تقدیم به محسن چاووشی عزیزم
شاهرخ کلانتری
دوشنبه 22 مهر ماه 1387
اصفهان زمین جاوید

مسعود سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:24 ق.ظ http://www.ye-shakhe-nilofar.blogfa.com

هفته ها می گذره اما گل من نیومده

دارم از غصه می پوسم چقد این روزا بده . . . .

مسعود سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:26 ق.ظ http://www.ye-shakhe-nilofar.blogfa.com

امروز سه شنبست چرا خبری نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محسن سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:22 ق.ظ

بابا مگه امروز سه شنبه نیست؟پس چی شد؟

منتظر... سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ق.ظ

چی شد خبری از پخش آلبوم شد یا نه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ق.ظ

من رفتم سراغ آلبوم گفتن هنوز نیومده...آخه من خرم آباد هستم........خوش به حال تهرانیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

امیر سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ق.ظ http://rap661.blogfa.com

من رفتم سراغ آلبوم گفتن هنوز نیومده...آخه من خرم آباد هستم........خوش به حال تهرانیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

منتظر... سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:00 ب.ظ

تهرانیا جواب بدن آلبوم پخش شد یا نه

محسن سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ب.ظ

یه تهرانی پیدا نمیشه از آلبوم خبر بده؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام
من خریدم آلبوم رو ـ خیلی باحاله ـ الان هم دارم گوش میدم
آقای چاووشی همیشه موفق و پیروز باشید.

محسن سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.umahal.com

شهرستانیها میتونن از این سایت دانلود کنن وقتی اومد برن بخرن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 ب.ظ

سایته خالی بندیه رفتم سه شدم

پیمان سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ب.ظ

بچه ها آلبوم اومد!!!تبریک به همه هودارا!!!!!

محسن حال گرفته........... سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ب.ظ

یعنی ما باید تا کی منتظر بمونیم .ای خدا این دو سال یه طرف این ۲روز هم یه طرف

حامد خوش بین سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:41 ب.ظ

نیلوفر در اومد.
عشق است چاوشی

حسین سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام
همه خوشحالیم وخدا رو شکرمی کنیم که پس از سال ها صدای عزیزمون رو بطور رسمی و اونطوری که خودش می خواد می شنویم.
فکر کردن به اینکه تا ساعاتی دیگه آلبوم اورجینال رو خواهیم شنید، تلخی این چند سال انتظار و نگاه پرحسرت به مجوزهای کسانی که شاید اصلا استحقاقش رو نداشتن، رو از یاد می بره!
بیاییم با تهیه نکردن آلبوم غیر اصلی کام حسودان و سودجویان را شیرین نکنیم و به محسن جان ثابت کنیم که این زحمات چندساله برای انتشار رسمی و مجاز صداش بی نتیجه نبوده .
محسن جان به شما هم تبریک می گم، امیدوارم همیشه موفق باشی و سعادتمند.
ازاینکه با یادآوری بعضی خاطرات تلخ گذشته شادی این لحظات دوستان و همراهان رو مکدر کردم عذر می خوام.
در پناه حق ، یا علی

شمه سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ب.ظ

من آلبوم گوش کردم .شاهکاره

علیرضا سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ب.ظ

من ساعت ۱۱رفتم انقلاب خریدم. واقعا فوق العاده هست.
یار قشنگدلم بیا که تنگه دلم

پرهام سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:22 ب.ظ

از میدون انقلاب تا خونه پرواز کردم ! محشره !

امپراطور عشق سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ب.ظ

یه پسر خوب سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:28 ب.ظ

من که می خوام از تمام 3 مدل سی دی و 2 مدل نوار یک جعبه بخرم !
عقده شده خریدن آلبوم رسمی حاج محسن !
نوکرتم به مولا حاجی !

منتظر... سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:38 ب.ظ

نفست گرم محسن جون واقعا گل کاشتی(اونم از نوع نیلوفرش) تبریک به همه چاووشیستها

حسین سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:01 ب.ظ

من اینقدر یک شاخه نیلوفر می گیرم که خونمون رو به باغ نیلوفر تبدیل کنم !

حسین سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:15 ب.ظ

بچه ها اگه دیدید جایی آهنگ های قدیمی محسن رو به اسمه آلبومه یه شاخه نیلوفر گذاشتن، نظر ندید که اشتباهه، اگر نه می رن دنبال درستش و کاملش رو می زارن! بزارین فکرکنن آلبومه جدید رو گذاشتن !

جوادLOVER سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:12 ب.ظ

این بود این آلبومی که این همه ازش تعریف کردید؟؟؟

خوب بود ولی انتظارای بیشتری داشتیم

حسین سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:55 ب.ظ

من که اصلا دلم نمی یاد اولین نیلوفر محسن رو دزدی بکنم، هر چند بخوام جاش یکی دیگه بکارم !
هرچند متاسفانه سایت ها برای دانلود گذاشتن ولی تا وقتی که مشهد نیومده و خودم نخریدم اصلا گوشش نمی کنم !
حالا هر چقدر می خواد طول بکشه!
ولی دوستان اگه یه وقتی قبل از اینکه به دست من برسه از دنیا رفتم شما یه شاخه نیلوفر روی قبرم بزارین !

محسن سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 ب.ظ

منم آلبومو اورجینال گرفتم
بجز ترک اول همه زیبا و خوب بود
اما خوندن محسن عزیزم در تراک یک اصلا لذت بخش
نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد