محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

مصاحبه سایت خبرنگاران صلح با محسن چاووشی


www.MOHSENCHAVOSHI.ws

نظرات 72 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:16 ب.ظ

mamnoonam javad jan manam be to va hameye doostan salam arz mikonam tanha tekooni ke bade in modat ke ma khodemoono koshtim khord in web neveshtan nazare mohsene azize ma darbareye pakhsh filme santoori boode.man be modirane web pishnahad mikonam ke ba ijad talare gofteman on line hameye tarafdaraye mohsen ro dore ham jam kone ta betoonim ba ham agar beshe komaki be mohsen bokonim ba pishnahadati ke midim.be harhal bade 20 rooz ye matlabe jadid too in web neveshte shod

fars سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:16 ب.ظ

mamnoonam javad jan manam be to va hameye doostan salam arz mikonam tanha tekooni ke bade in modat ke ma khodemoono koshtim khord in web neveshtan nazare mohsene azize ma darbareye pakhsh filme santoori boode.man be modirane web pishnahad mikonam ke ba ijad talare gofteman on line hameye tarafdaraye mohsen ro dore ham jam kone ta betoonim ba ham agar beshe komaki be mohsen bokonim ba pishnahadati ke midim.be harhal bade 20 rooz ye matlabe jadid too in web neveshte shod

farshad سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:19 ب.ظ

mamnoonam javad jan manam be to va hameye doostan salam arz mikonam tanha tekooni ke bade in modat ke ma khodemoono koshtim khord in web neveshtan nazare mohsene azize ma darbareye pakhsh filme santoori boode.man be modirane web pishnahad mikonam ke ba ijad talare gofteman on line hameye tarafdaraye mohsen ro dore ham jam kone ta betoonim ba ham agar beshe komaki be mohsen bokonim ba pishnahadati ke midim.be harhal bade 20 rooz ye matlabe jadid too in web neveshte shod.bebakhshid az bas hol kardam vaghti mosahebeye mohsene aziz ro khoondam esmam ro dorost naneveshtam mazerat mikham nazaramo 3 bar neveshtam

farshad سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:25 ب.ظ

mohsen khane chavoshi salam hamin khaki boodanete too in donyaye por az doroyi ke baes shode ma inghadr bahat hal konim.badesham ooni ke bayad bedoone midoone ke khodet nemikhasti ahangat lo bere.agha mohsen ma midoonim ke shoma age albomet mojaz biroon biad ba keyfiate bala miterkooni man ke ghol midam kame kam 5 original mikharam age cdit biad biroon shoma ba maketo oon keyfiate payin injoor tarafdar dari ba keyfiato aslesho bedi chikar mikoni???????????????????????????????????????
dar akhar mitoonam begam faghat mohseno eshghe ba oon sedaye javdanish

آرش سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:35 ب.ظ http://chavoshist.blgfa.com

با تشکر از این سایت البته
http://www.jour4peace.com

شیدا سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ب.ظ

بالاخره بروز شدین خوشحالم که مصاحبه جدیدو درست رو بالاخره دیدیم

FARZAD=ASHEGHE MOHSEN سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ب.ظ

salam. vaghan mamnon az inke bad az modate tolani ye mosahebe az mohsene aziz gozashtin .
ma khodemon hameye inaro midonimo dark mikonim omidvaram vazire mohtarame ershad aghaye safar harandiyam inaro motevajeh beshe va ma tarafdararo betone dark kone o ba mohsen enghadr lajbazi nakone,kashki beshe ke vazire ershad biyad to in saito nazarato bekhone shayad rosh tasir bezare.be khoda khaste shodim enghadr montazere ye shakhe niloufar mondim .amma ma kohe dardim taghat miyarimo mardim.bebakhshid age ziad nazar dadam

حامد چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ق.ظ http://Www.SarcheshmehUs.Not.Ir

سلام به مدیرهای سایت محسن چاوشی عزیزم که این قدر با روحیه کار میکنن . واقعا نمیدونم چی بگم خودم فیلم رو دیدم . من از شما سوال میکنم ! سنتوری رو چه کسی سنتوری کرد ؟ شما فرض کنید به جای صدای محسن عزیزم صدای یه خواننده دیگه استفاده میشد . این فیلم هم مثل فیلم های دیگه میشد . بعدش شاید در ابتدای راه و وقتی تازه محسن خان چاوشی تازه قدم در راه خوانندگی گذاشته مجوز نداشت ولی به نقل و قول از خودش (مجوز نداشتم اما شریف خواندم ) انشا.. به کمک خدا... البوم هر چه سریع تر با مجوز به بازار عرضه بشه . تا همه طرفداران محسن چاووشی گلم ازجله خودم ... از این اهنگ های بکر و گوشنواز این تازه داماد موسیقی ایران لذت ببریم . یا حق
حامد
SMS:3000 93 24

آرش چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:55 ق.ظ http://chavoshist.blgfa.com

ممنون

الناز چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ق.ظ

سیدمرتضی م چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام یه سوال داشتم این که آلبوم به کجا رسید و خبری از آلبوم ها هست ؟ ممنون میشم جواب بدین

hamid چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ب.ظ

vaghean alee bood baad az inhame modat ye mosahebeye vagheyee az mohsen chavoshi aziz chap shod. az modiriate sitam kheyli momnoonim mer30

dj safa 868 چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.safadj.blogfa.com

mohsen joon in ro bedoon ke ma dooset darim va

تو کوخ سخت باش طاقت بیار و مرد باش

جواد چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ب.ظ

امروز هم سلام دوستان
سلام ویژه خدمت همه ی دوستان عزیزم به خصوص اقا فرشاد.
اولا خیلی خوشحالم که بالاخره یک تغییری ایجاد شد.
دوما امیدوارم که این شروع خوبی برای تغییرات بعدی باشه.
سوما اگه ممکن بود که صفحه ای ایجاد کنند تا محسن خودش شخصا هر چند وقت یک بار(زود به زود) یه سلام علیکی با طرفداراش بکنه عالی می شد.
منتظر..................

برهان الدین ربانی چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.kovei.blogfa.com

چی بگیم والاااااااااااااااااااااا

farshad چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:30 ب.ظ

manam salam migam be hameye doostane khodam omidvaram hame khob bashan .manam behet salam mikonam javad jan va khoshhalam az in ke ba ham ham aghide hastim chon manam ba harfet movafegham va manzoore khodamam hamin bood ke betoonim ba ham goftogo konim .mohsen aziz va tarafdarash.be omide shekoftane yek shakhe niloofar.

محمد طرفدار سر سخت محسن چاوشی چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:49 ب.ظ

اقا ما یه سوال داشتیم این فیلم سنتوری داستان زندگی کی هست
لطفا بگید
امید وارم محسن جونم مجوز رو بگیره و ایران رو بترکونه

سید مهیار هزاوه پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ق.ظ http://mahyar.hezaveh.myblog.ir

سلام به محسن جان عزیز و بعد هم به آقای فرزاد متینی نژاد.از محسن جان {خواننده ی محبوبم}هم به خاطره زحمتاش تشکر می کنم.اگه خیلی ها این چند روز با دیدن سنتوری عاشق محسن شدن من ۳ ساله که دیوونش شدم.اصلان زندگیم شده چاووشی.بعضی وقتا دیگه صبرم واسه آلبومای جدید تموم میشه سر درد می گیرم.ما از محسن آلبومه جدید می خوایم.هر چی دعا می کنیم فایده نداره.به هر حاله ان شا الله محسنو تو کنسرت ببینیم.محسن جان من روزی ۴ ساعت کاراتو گوش میدم.عاشقت مهیار از اراک

آرش پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 ق.ظ http://chavoshist.blgfa.com

توی این مصاحبه گفته شده همکاری با حوزه منتفی شده
پس جریان آلبوم من خودم سیزدهم چی می شه که گفتید بزودی ؟
اصلا آلبومی با این نام وجود داره ؟

کم تحمل پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:08 ق.ظ

امروز صبح باز حالمونو گرفتن .اقای شهیدی فرد یه خبر خوندکه :فیلم سنتوری به هیچ وجه از رسانه های عمومی پخش نمیشه.

سیاوش پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.mohsenchavoshiz.blogfa.com

خسته نباشید ممنون که اب کردید

محسن پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ق.ظ

ببخشید شما فکر میکنید بالاخره آلبوم ها چی میشن محسن آف گذاشته بود که میان حرف محسن رو که میشه باور کرد

مسعود پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ق.ظ http://jiral2007.blogfa.com

شما بیشک یکی از بهترین خواننده های داخلی پاپ کشور هستید البته از بسیاری از خواننده های لس آنجلسی هم برترید.حیف که در ایران قدر شما را نمیدانند.مطمئنا اگر در آمریکا یا حتی ترکیه زندگی میکردید یه خاطر صدای خوب و آهنگهای زیبایتان مردم پرستشتان میکردند.چشم به راه آهنگهای خوبتان هستم.

milad پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ب.ظ

ma dar arezoy gereftan mogavez shoma hasim ta bar digar seday shoma ro beshnavim

ادمین پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.mohsenchavoshi.ws/news.htm?

مصاحبه جدید دیگری با محسن چاووشی در مجله آیینه زندگی
برای بروز دیدن سایت از کلید CTRL + F5 استفاده کنید.
با تشکر
www.mohsenchavoshi.ws/news.htm l

Dimbo پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:39 ب.ظ

مشکل نه از صدای خوب محسن چاوشی بود نه از فیلم بی نظیر آقای مهرجویی. مشکل از تنگ نظری بعضی هاست...

سمانه پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:07 ب.ظ

نه انگار داره سایت یه چیزایی میشه دستتون درد نکنه مرسی از اینکه این مصاحبه رو گذاشتیم پس معلومه کم کم محسن خان ما داره میاد تو میدون بیا که ما پشتتیم

Weblog Of Mohsen Chavoshi Opus جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:34 ق.ظ http://www.MChavoshiOpus.Blogfa.com

وبلاگ "آثار محسن چاوشی" افتتاح شد.

MChavoshiOpus.Blogfa

Shahab . Erfan . Vahid

ستاره جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام
واقعا از صمیم قلب آرزو می کنم که آلبوم جدید مجوز بگیرد
بی صبرانه منتظرش هستم
من که اگه این دفعه خدایی نکرده آلبوم پخش هم بشه نمی گیرمش و دنبال اصلش هستیم.
آقای چاوشی من عاشق صداتون هستم و با تک تک کارهاتون زندگی می کنم
انشاالله که همیشه موفق باشید.

farshad جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:54 ب.ظ

salam be hameye doostan .agha mohsen chavoshi gol salam.mesle in ke belakhare nazarate man va shoma doostan kare khodesh ro kard va in web kam kam dare be rooz va ye tekooni mikhore.
bazi doostan ke ghablan kheili nazar midadan yekam dir be dir mian khahesh mikonam hame poshte ham va dar rasemoon poshte mohsen bashim va azash joda nashim ta ishala albome mohsen aziz biroon biad va hamamoon hadeaghal 5 ta az oono bekharim.
taghat biaro mard bash chon tarafdaraye sar sakhti mesle in doostani ke mian nazar midan dari mohsen jan.

نسیم جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:15 ب.ظ

مرسی بعد از مدتها این مصاحبه خیلی چسبید!

نرگس جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:56 ب.ظ

فکر کنم داره یه معجزه هایی میشه امیدوارم بالاخره طلسم بشکنه و محسن چاووشی هم مجوز بگیره
محسن جان یکم از آلبوم بگو چی شد به کجا رسید باور کن مثل من خیلی هست که میخوان خبر دار بشن امید ما تویی و سایت ترخدا بهمون کمک کن بی خبر نذار تو حقت خیلی بیشتر از ایناس مرسی ازت

میثم شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ب.ظ http://bia2msr.blogfa.com

اگه امکان داره تو سایت تک آهنگ های محسن چاووشی رو بزارین

farshad شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:31 ب.ظ

salam be hameye doostan.shahadate emam hasane mojtaba va hazrate mohamad ro be hame tasliat migam.mohsen jan man va baghie doostan hanooz montazerim.montazere albomet ya hadeaghal ye sohbati ba havadarat.
ama to kohe dard bash taghat biaro mard bash

ابوالفضل... شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.abolfazl95.blogfa.com....www.mohsenchavoshi.ws

سلام بچه های عزیز.سلام دوستان...فقط میتونم بگم محسن چاوشی دوست دارم زیاد... از همه شما بچه ها ممنونم که نظر میدید و محبت خودتون نسبت به استاد محسن چاوشی نشان میدهید. این هم ای دی من chavoshi_music57

جواد یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ق.ظ

امروز هم سلام دوستان
از همتون به خاطر نبودنم عذر می خوام.
همه ی نظرات شما دوستان رو خوندم.معلوم شد که همه از صمیم قلبتون حرف می زنید.
خوشحالم که دوستانی چون شما دارم و از اون مهمتر خوشحالم که هدف مشترکی چون سربلندی محسن را داریم.
منتظر...............

ساموئل یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:54 ب.ظ

خیلی خیلی خوشحالم که محسن گفته از ایران نمیره بچه ها دقت کردین تو مصاحبه گفته همین جا میمونم این عالیه پس ما هم همیشه باید پشتش باشیم و همیشه هواشو داشته باشیم قربون محسن چاووووووشـــــــــــــــــــــــــــــــی

محسن یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام ...مرسی

برهان الدین ربانی دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.kovei-test.blogfa.com

سلام به مدیر من یه انتقاد دارم

اگه انتقاد پذیر هستی خبرم کن چه با ایمیل چه با وبلاگ

میترسم باز انتقادا شما رو ناراحت کنه

با تشکر باااااااااااااااااااای

سجاد (ماهی ها در خاک میمیرند) دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:18 ق.ظ http://www.sajads2s.blogfa.com

سلام محبوب محبوبام دیوونتم

راستش از یه شهر فقیر نشینم از سه شنبه ها باهات آشنا شدم و همونجا دیوونت شدم دیوونه

منت عاشقی بودم که همیشه سه شنبه ها اونا میدیدم سه شنبه خودکشی کرده بودم وسه شنبه باهاش آشنا شده بودم و سه شنبه ازم دل کند

ولی بازم عاشق سه شنبه هام

و دیوونه ی صدای تو البته عکستا ندیده بودم اصلا به صدات نمیاد من تو ذهنم یه چیزی شبیه داریوش تصور کرده بودم آخه دیوونه ی اونم هستم بلدم سنتور بزنمااا

هم آهنگای تو هم داریوشا همه شونا از برم

ولی تو اینهمه سه شنبه ها و رفیق من از تو وبرادر جان و بوی گندم از داریوش یه چیز دیگه اند

در مورد اینهمه مشکل که برات ژیش اومده اگه تو ببخشی منی که با صدای تو جون میگیرم همه ی باعثشا به خدا میسپارم

یادمه یه شب سه شنبه ها را از ساعت هفت شب تا چهار و نیم ریپیت گوش میکردم و گریه

سرتا درد نیارم بازم میام تو چی میای؟؟؟؟؟

دوست دارم عزیز میدونم یه روزی میرسه تو که تو این چند سال ترکوندی تا چند سال دیگه یکه تاز موسیقی میشی هم تو اینوریا هم تو اونوریا

راستی منظورت چیه اونا که دستمون رسیده باعث آبروریزیه؟
بده بیاد آلبوم جدیدتا بینیم جزاب شد واسم ببینم یکی از دو خاننده ی محبوبم چه کرده

میبوسمت به یکتا میسپارمت

شیما دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ق.ظ

نمی دانم اینجا را آقای چاوشی می خواند یا خیر با این حال ترجیح می دهم بدون هیچ گونه مبالغه و تملق از او تشکر کنم هم از خود آقای چاوشی هم از همکارانش.
اعتراف می کنم تا پیش از آشنایم با صدایش من اصلا به ترانه های فارسی علاقه ای نداشتم چه این وری و چه آن وری، چرا که غالبآ جز یک مشت عبارات تکراری و بدون مضمون که تنها با وزن و قافیه ،قالب ترانه را به دوش می کشیدند چیز دیگری نیستند.
در حالی که هماهنگی ملودی های زیبای ساخت ایشان و ترانه های پر محتوا و تامل برانگیز ( چه عاشقانه چه اجتماعی) همراهان همیشگی چاوشی عزیز، آقایان ارجعینی و صفا + صدای منحصر به فرد خود او صمیمیت خاصی به موسیقیش داده !
نمی گویم همه ی کارها و بیشترشان به خصوص این آخری ها به دل هر کسی می نشیند و طیف سنی خاصی نمی شناسد...
امیدوارم سیر صعودی و تکاملی موسیقی ایشان همچنان ادامه یابد..
چاوشی عزیز :
همه ی کارهایت را دوست دارم، ماندگار بمانی!

جواد دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ب.ظ

امروز هم سلام دوستان
احتمالا همه دیدید و تجربه کردید که دیگه به شکل ساده نمی شه اهنگ های چاوشی رو داونلود کرد که باید به این خاطر به دستندرکاران خسته نباشید گفت.
اما من خواهش می کنم برای اینکه بشه ارزشی برای دوستداران محسن قائل شد این امکان در این سایت فراهم بشه.
هر چند مطمئن باشید که محبت محسن عزیز هرگز از دل من و تمامی طرفداراش بیرون نمی ره .
منتظر................

محسن طارمی سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:57 ق.ظ http://tarumi.coo.ir

درود
حال همه ی ما خوب است
ملالی نیست جز لو رفتن گاه به گاه هنرهایی که با مرارت های فراوان متولد می شوند
ولی این دوره ی گذار هم تمام می شود
مهم این است که هم مهرجویی آدم بزرگی است و هم چاوشی خیلی پیش تر از اینها خودش را تثبیت کرده بود
قبل تر ها می گفتند یکی پیدا شده و مثل قمیشی می خو اند
ولی من می گویم و گفته ام یکی پیدا شده که هم از قمیشی صدایش پخته تر است هم با احساس تر و هم متمایز از قمیشی با همه ی احترامی که برای سیاوش قمیشی عزیز قائلم ولی صادقانه می گویم محسن چاوشی لاین خودش را دارد و صدای منحصر به فردش
بی شک او تثبیت شده است و از این پس ماندگاری اش بیشتر می شود چرا که او را مردم پسندیده اند و در هر کوچه و بازاری صدای اوست که می سراید ...
چنوی پیش شنیدم به خاطر عدم مجوز های کاست های چاوشی او از ایران رفته وباور کنید با تمام دل تنگی هایم و با تمام وطن پرستی هایم خوشحال شدم
نمی دانم شاید اگر خودم بودم همین کار را می کردم
زنده باد هنر
زنده باد هنرمند
زنده باد محسن چاوشی
در پناه اهورا

farshad سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ب.ظ

salam be hameye doostan.bebakhshid chand rooz natoonestam biam.omidvaram hale shoma va mohsene ma khob bashe.mesle in ke web dobare dochare rekhvat shode va bad az chand rooze khob dobare kamrang shode.bacheha kasi hast betoone ye talare goftemane on line tartib bede ta ma ba ham betoonim on lin ba ham sohbat konim va mashverato nazar bedim.nemidoonam ba nazare man movafegh hastin ya na.baz ham migam be mohsen hasoodi mikonam joda az sedaye ghashangesh bekhatere in tarafdaraye sar sakhto ba fahm.hamchenin kasayi ke moosighi ro mishnasano mifahman

جواد(اصفهان-امامزاده قاسم) چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:02 ق.ظ

امروز هم سلام دوستان
اقا محسن««««کار دل نباشی تمومه»»»»»
خدمت همه ی دوستان خودم هم سلام عرض می کنم .
احتمالا یه ۳ هفته ای نتونم خدمت برسم اما دورادور پیگیر خبرها هستم.
امیدوارم که عید بهتون خوش بگذره.
چاکر همه ی دوستان دوستم(محسن) هستم.
««««««««««««««««با اجازه»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
منتظر................

به تو چه پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ب.ظ

به تو چه پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:24 ب.ظ

سلام فقط دعا میکنم حالت خوب باشه و بهت خوش بگذره همین دیگه از خدا چیز دیگه ای نمیخوام

یه دیوونه پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:31 ب.ظ

به پای چوبی من تبر زده نگاه تو من نمیتونم برم اما تو هی میگی برو آخه من کجا برم؟هر جا برم بازم تویی پیش پای لنگ من یکه وتنها میدوی تو و فاصله با هم یکی شدین من و پاهام به رسیدن نا امید کاش میشد میرسیدم تا بدونم تو و فاصله به هم چیا میگین من به تو نمیرسم ای همه خوبی من تو نه دور میشی نه نزدیک به پای چوبی من به پای چوبی من تبر زده نگاه تو من نمیتونم برم اما تو هی میگی برو

ی ه د ی و و ن ه پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ب.ظ

اون روزا که تنها بودی٫٫٫گمشده در یا بودی٫٫٫قایق تو شکسته بود٫٫٫تنت نحیف و خسته بود٫٫٫فانوس دریاییت شدم٫٫٫عشق اهوراییت شدم٫٫٫گذشتم از هر هوسی٫٫٫ تا تو به مقصد برسی گوشی رو بردار تا صدات یه ذره آرومم کنه-----این نفسای آخره دلم داره جون می کنه-----همش دارم فکر میکنم دست یکی تو دستته-----دارم میمیرم ای خدا فکر میکنم حقیقته

ye divooooone پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:10 ب.ظ

به تو گفتم قبل رفتنت اگه نباشی یک روزکاری با دنیا ندارم--به تو گفتم خودمو میکشم و پر میزنم تو آسمونا (بگو گفتم یا نگفتم) به تو گفتم زنده ام با نفس خیال چشمات چشاتم تنهام گذاشتن---حالا من موندم و تیغ و رگ دست و عکس پاره تو و من--(بگو گفتم یا نگفتم)مگه بهت نگفته بودم بی تو روزگار من تیره و تاره---حالا روزگار من بعد سفر کردن تو طنابِ داره---تیغو میکشم رو رگهام میپاشه خونم رو عکسات---نتونه سدّی بسازه رنگ چشمات سیل اشکات بگو گفتم یا نگفتم *** بگو گفتم یا نگفتم *** بگو گفتم یا نگفتم*** بگو گفتم یا نگفتم*** بگو گفتم یا نگفتم ***بگو گفتم یا نگفتم*** بگو گفتم یا نگفتم*** بگو گفتم یا نگفتم*** بگو گفتم یا نگفتم*** بگو گفتم یا نگفتم*** بگو گفتم یا نگفتم*** بگو گفتم یا نگفتم*** بگو گفتم یا نگفتم*** بگو گفتم یا نگفتم***بگو گفتم یا نگفتم*** بگو گفتم یا نگفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد