محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

عیدی از شما

 

www.MOHSENCHAVOSHI.ws

 

نظرات 847 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.mobilepcjoke.info

سلام دوستان...
عید رو به تمام دوستان و شما و مخصوصا محسن تبریک میگم

امیدوارم این سال برای محسن سال خوش اقبالیش باشه ....

راستی ... قضیه این واکنش شما به وبلاگ چاووشی نیوز چیه‌؟؟! اونا که هیچ وقت حاشیه سازی نکردن و ... ؟!


شاد باشید و سربلند

بهنام پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ب.ظ http://ax4ax.blogfa.com

عید همتون مبارک

مهرناز پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:33 ب.ظ

عید رو به همه ی هوادارای هوادارمون وخود محسن چاووشی تبریک میگم.

سینا پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:47 ب.ظ

عید همه مبارک.مخصوصا به استاد محسن چاوشی.همیشه چاوش بودی و هستی و خواهی بود

مهدی حمادی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:50 ب.ظ http://mahdichavoshi.blogfa.com

سلام جناب آقای چاوشی
من از اهالی شما از خرمشهر هستم
من یکی از طرفداران شما هستم
اگر زحمتی نمیشه چند آهنگ خوب برای موبایلم خواستم
لطفا روی این ایمل بفرستید.ممنون

مصطفی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:16 ب.ظ http://www.mohsenchavoshifans.blogfa.com

سلام.به فرزاد گلم.خوبی

ترانه پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام عید شما مبارک با آرزوی مجوز تمام آهنگهاتوووووون

سمیرا پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام
نوروز رو به نوآورترین خواننده ایران تبریک میگم
محسن چاووشی بیصبرانه منتظر آلبوم جدیدت در سال ۸۷ میمونیم

محسن پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:24 ب.ظ http://http:

salam be hamegi sale no hame mobarak

فرهادعزیزی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام سال نو رو در درجه ی اول به محسن چاووشی عزیز تبریک میگم
و سال نو ء همه ی شما دوستان مبارک امیدوارم سال خوبی رو ژیش رو داشته باشین و به امید بهترینها واسه تک تک شما ها و محسن عزیز.

علی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام خدمت محسن چاوشی عزیز و دوستانش.
امیدوارم امسال سال موفقیت آمیزی برای همه ی ما باشه.
یا علی مدد.

سهیل پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:19 ب.ظ

سال نو مبارک
جدا میگم کارات خیلی باحال
ولی من نتونستم هیچ کدوم رو دانلود کنم

محمد پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:23 ب.ظ http://alikarimi8.blogfa.com

salam
eshghe man Mohsen chavoshi va ali karimi

sale khoobi dashte bashid

امیر پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:26 ب.ظ

سال نو رو به همه ی هموطنان عزیزم و طرفداران محسن چاوشی عزیز تبریک عرض میکنم ........

امیدوارم سالی پر از برکت و شادی را در پیش رو داشته باشید

علیرضا پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:27 ب.ظ

sal no bar hame mobarak va ba arzoie mojaz shodam mohsen jan.

پارمیس پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام محسن جان.
عیدت مبارک
قربونت بشم
میدونی تو همه زندگی منی

mnaji666 پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:32 ب.ظ

با سلام به محسن چاووشی و تمام هواداران.
امیدوارم سال خوبی زیر سایه حضرت حق داشته باشید.
سالی پر از پیروزی و طراوت و پایداری و برقراری و امید و ...

پویان پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:41 ب.ظ

با عرض سلام و تبریک سال نو خدمت همه ی ایرانیان عزیز و محسن چاوشی گل .
امیدوارم سال ۱۳۸۷ سالی پر از موفقیت و کامیابی برای یکایک شما عزیزان باشه

سینا پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:47 ب.ظ

سال نو بر همگی مبارک
با آرزوی سالی پر از موفقیت برای همه ی برو بچه های گل ایرونی و محسن چاوشی عزیز

حسین .S پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:55 ب.ظ

با عرض سلام و تبریک سال نو به محسن چاوشی
امیدوارم امسال سالی پر از خوبی وخوشی برای شما باشد.
این یک بیت شعر تقدیم به شما :
تحمل، کاری نداره وقتی بارون هی می باره
وقتی از نم نم بارون جون می گیری تو دوباره


سعید پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:27 ب.ظ http://www.ebfsite.com

سال جدید را به محسن عزیز تبریک می گم و من همیشه منتظر آهنگهای جدید هستم و خوشحال می شوم باز هم صدای شما در گوش من زمزمه کنه و همیشه با خاطره های خودم پرواز می کنم به ایران و از ته دل باید بگم واقعا هنرمندی و لی حقت را خوردن متاسفانه جای تو روی سر ما است
و چیک همه شما سعید از فرانسه
و خلی خوشحال می شوم کسی من را بیشتر در جر یان اخبار مجسن عزیز بگذاره

مرسی

امید پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.ezraeell.blogfa.com

عید امدو کبوتر خواب می بیند ماهی قرمز شده است.

با عرض سلام و تبریک سال نو خدمت شما انشالله که سال خوب و پر باری پیش رو داشته باشی.
صداتو از ما نگیر

محمد رضا پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام محسن جان
عیدت مبارک
امیدوارم امسال از بهترین سالهای عمرت باشه
هم واسه تو هم واسه ما
با البوم جدید البته مجاز
دوست دارم
موفق باشی.

علی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:21 ب.ظ http://paynisher.blogfa.com

محسن ۲۰ خودتی بس

به‌ڵێن چاوشی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:48 ب.ظ http://www.BalenChavoshi.parsiblog.com

به امید شنیدن صدای محسن چاوشی در سال جدید با مجوز





سیامک ن. پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:50 ب.ظ

با عرض سلام و تبریک سال نو به طرفدارانش و خودش.
فقط اینو بگم که اون اوایل خیلیا میگفتن صدای محسن چاوشی شبیه قمیشیه
حالا باید گفت صدای قمیشی شبیه چاوشیه.

با آرزوی آهنگ های جدیدی از چاوشی <البته بدون انگولک های سران ارشاد!!!>

محمدرضا پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:23 ب.ظ

فقط محسن چاوشی که دیوونشم...... ان شاالله به هر چی میخواد برسه.... هم محسن هم هواداران

Hosseindinho پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:23 ب.ظ

ba arze salam khedmate mohsen aziz va arze tabrik sale jadid khedmate ishon va hameie tarafdarashon . omidvaram 87 sali bashe ke mohsene aziz betone karasho ba mojavez va be soarte ghanoni bede bazar o hameie tarafdararo az in entezare koshande dar biare , sare sofreie 7sin o mogheie tahvile sal 2a mikonim ke in masolin poshte miz neshine vezarate ershad ke edea daran baraie mardom kar mikonan kami ham be javonaie in mamlekat fekr konan , be inke shadmehr dare az los angeles karasho mide biron(hamin emrooz albome sababesh omad ro site) va mohsene ma ke dare to iran be hameie sazaie in masola miraghse 2sal vase albomesh sabr kone , khodeton begid ki mahbobtare? ki ghashangtar mikhone o ki ghanonitar kar mikone? barat arezoie movafaghiat daram mohsen jan
ghorbone to , hossein az mashad

یاشار پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:40 ب.ظ

صدا فقط چاووشی
عید همتون میارک
موفق باشین آقای چاووشی
صدا یعنی این
اگه تو هفته میشد یه مقدار خیلی خیلی کمی از وقتتون رو صرف خوندن نظرات هواداراتون کنین عالی بود
البته همینجوریشم ما عاشقتونیم
بای

سینا پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام بر محسن چاوشی این تک صدای جاودانه ی ایران وهمچنین همه ی هواداران ایشون که واقعا صبور هستن.
من برای اقای چاوشی ارزوی موفقیت می کنم و امید وارم هر چه زود تر البومهاشون رو (با مجوز) بدن بیرون تا ما از صداشون لذت ببریم و به ارامش برسیم .از مدیران این سایت هم تشکر می کنم بخاطر زحماتشون ایشالا سال خوبی داشته باشن.
راستی تو مجله ترانه ماه هم خوندم که اقا محسن مجوز گرفت و اردیبهشت ماه 87 اهنگاش میاد بیرون.
با تشکر سینا

FARZAD=ASHEGHE MOHSEN پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:20 ب.ظ

با عرض سلام و تبریک سال نو به محسن عزیز و همه هوادارای گل.
امیدوارم سال خوبی برا ما و محسن باشه و هر چی زودتر کاراش به بازار بیاد.
پس ما همچنان منتظر مجوز کارای زیبا و شنیدنی محسن عزیز می مونیم.به امید اون روز.

برهان الدین ربانی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ب.ظ http://www.kovei-test.blogfa.com

سلام به همه دوستان نمی دونم چرا یه آرزو دارم ؟؟؟!!!!!!

اونم اینه که محسن چاوشی بیاد قشم یه کنسرت بده من

به پرواز در بیام شما هم بیاین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خیلی خیلی دوس دارم کاش میشد !!!!

چیه ؟؟؟!!!! داری میگی یارو دیوونه شده نه؟؟؟

خوب چیکار کنم دیوونه محسن چاوشی شدیم دیگه !!!

اینم یه عیدی به محسن چاوشی !!!(البته اگه شما هم زود تر رفتین مال خودتون محسن چاوشی رو بیخیال !!!!(شوخی بودااا !!!!!!!!

خوب ایناهاش:

http://i29.tinypic.com/2a5x4l2.jpg

ممنونم بابت همه چیز !!!!!

بهرنگ پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ب.ظ

اول سلام عیدت مبارک
سلطان صدا فقط تویی من انتقد دوست دارم که حاضرم به خاطرت جونم و بدم به خدا یدوووونهیییییییییییییی من که عاشقتم بد جور منتظر آلبومت هستم فدات شم موفق باشی

نوید پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ

محسن جون عیدت مبارک انشالله ساله خوبی داشته باشی .

محسن داداش من دربست نوکرتم خدایی خیلی گلی - خیلی اقایی - تکی - یکی یه دونه ای - سروری - تاجه سری .

محسن منتظرتیم بیا .انشالله با آلبوم فوق العاده می ترکونی .

محسن داداش من برات یه عیدی دارم یه شعر گفتم که خدایی از ۲ سال پیش میگم اینو باید بدم چاووشی ولی شما که افتخار نمیدین .بیت اول شعرو می نویسم .
(((( توبیابون تکوتنها توی تاریکی شبها این غمو غصه ی تو قصه هامو به یاد آورده ))))
می خوام بدونم اینو از چه راهی بدم به خوده شما اگه دلتون خواست می خونین اگه نه بازم افتخار بدین از من قبول کنین به عنوان عیدی .

نوید پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ

یه آدرس ایمیل یا یه جایی که داش محسن این شعری که عیدی منه بخونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پوریا پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ب.ظ

من پوریا از اهواز فقط یه چیزی می گم محسن تو خدای من هستی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ب.ظ

نگو تمومه طاقتت نمونده روزز راحتت . عید مبارک

صالح پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام ؛ محسن ؛ عزیز
امیدوارم که حالتون خوب باشه
منهم عیدتونو تبریک میگم و امیدوارم سال خوبی داشته باشین
خوب گفتنی هارو بچه های دوست داشتنی و علاقمند به شما و هنرتون گفتن
نمی دونم فرصت میکنید این نوشته هارو بخونید یا نه . . .
شاید نگاه من متفاوت تر از بقیه باشه
شاید منم میون الفبای شما دنبال واژه های خودم میگردم و وقتی پیداشون میکنم آروم میگیرم

بهر حال براتون در سال جدید بهترین آرزوهارو میکنم

و اما عیدی من برای کسی که الفبا و صداشو دوست دارم :
چند سطر ساده از دلتنگیهای خودم با این امید که بخونید و بپسندید :


"" تن من پر از کنایه های توست

برای رفتن برای نشنیدن نگاههای خسته ات

چیزی برای باختن ندارم

واژه هایم نیز چون ذهنم فرسوده اند و خسته

انگار تمام دنیا خراب شده روی آرزوهایم

تنها تن نیمه جانی مانده که پر از رنگهای ارغوانی تنهاییست

من برای تسکین کابوست چاره ای ندارم

نیشترم را روی رگهای بیرمق بازوانم میکشم

خون من رقیق است و تازه

میتوانی روی لبهایت بساییش

من تنها نگاهت میکنم

خون من برای لبخند تو

معامله مردانه ایست نه؟ ""



شاد باشید و سربلند


آمیتیس تنهای دیوونه جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 ق.ظ http://delsepordegan.persianblog.ir

سلام محسن جان
عیدت مبارک...
فیلم علی سنتوری گل کاشت

احمد جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ق.ظ

سال نو بر محسن مبارک

سال۸۷:سال محسن چاوشی٪

انشااله
امام رضا یارت....

علی جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:58 ق.ظ http://pcdana.com

سلام محسن خان
امید وارم روزهای خوب و سالی همراه با نشاط داشته باشی
منتظر آهنگهای جدید و قشنگتون هستیم.
به هر حال ما هم از شما عیدی میخوایم دیگه :دی

موفق باشی

حسین جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ق.ظ

سلام محسن جان ای سلطان صدای ایران - من حسین هستم از اصفهان که سال ۸۴ اومدم دیدمت - واقعا از صمیم قلب دوستت دارم - چند تا عکس باهات انداختم که خیلی توپ شده- اگه میشه برام ایمیل کن که عکساتونا براتون بفرستم - ممنون میشم- قربونت برم- فدات بشم - بمیرم برای این صدای زیبات که تا ابد بهترین صداست - علی یارت

حسین جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:08 ق.ظ http://www.hmcs.blogfa.com

سلام محسن عزیز .به وبلاگم سری بزن. بی صبرانه منتظر من خودم سیزدهم . یک شاخه نیلوفری که به ما ارمغان میدهی می مانم .نمیتونی درک کنی که چقدر دوستت دارم .دیدانه وار .از چند جا ردت رو گرفتم تا بتونم ببینمت.از بچه های خوش و حسام السلطنه و قصر الدشت گرفته تا رد پای یکی از فامیلاتون توی لهستان .تورو خدا یک جایی رو بگو تا بتونم زیارتت کنم.سال نو بر شما و همسر گرامیت (اگر شایعه نباشد) مبارک باد

حامد جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:49 ق.ظ http://Www.SarcheshmehUs.Blogfa.com

اخ که چه لذتی داره......ناز اون صدا تو کشیدن...... محسن خان چاووشی.......اخه چی بهت بگم.....بابا اخرشی..... به مرگ حامد اخرشی.....این اهنگ شادابی رو به قران خودتت گوش کن...... اخه چی خوندی.....؟؟؟؟؟ هستم تا اخرش...ولی تو رو خدا......تو به علی.....یه اهنگ به عنوان عیدی بده بیرون...اخه حامد حاکان صبح و بعد از ظهر اهنگ میده... ولی تو نمیدی ؟؟؟؟ بدجور پایه هستم تا اخرش ......انشا..... مجوز رو میگیری و همه این خستگیا از تنت بیرون میره....

از ته دلم میگم...... خیلی دوستت دارم.....

سال نو بر هنجره ترنه های زخمی......استاد محسن خان چاووشی مبارک.........به همسرش شما هم تبریک میگم....
انشا... سال بعد همین موقع خانواده ۲ نفره شما به یه خانواده ۳ نفر تبدیل بشه...انشا......

حسین جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:12 ق.ظ http://www.hmcs.blogfa.com

محسن جان یه آهنگ جدید و جالب با ورژنی متفاوت از اما بازم نیومدی با صدای تو و مریم حیدرزاده درست کردم دانلودش کن از وبم

Emrah جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:26 ق.ظ

سلام محسن خان
خیلی کرتیم
قلب ما بچه های پایین شهر به عشق تو میتپه
صفای وفا تو با مرام

"رفیق روزهای خوب رفیق خوب روزها
همیشه ماندگار من همیشه در هنوزها"

سمانه جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام اقا محسن


سال نو به محسن وهمه دوستارانش مبارک.امیدوارم سال خوبی داشته باشید.

Mohamad جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:17 ق.ظ

سلام
عید رو به شما تبریک میگم
پس آقا محسن این آلبوم جدیدت کی بیرون میاد
امیدوارم این بار بهت مجوز بدن تا حقت ضایع نشه.

مهدی(marg007) جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ق.ظ

سال نو مبارک امیدوارم که همگی سال خوبی داشته باشین محسن جان امیدوارم سال جدید همراه با موفقیت برای تو باشه

وحید جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ق.ظ http://www.vahid-eshgh.blogfa.com

سلام محسن جان سال نو رو تبریک میگم امیدوارم ساله خوبی داشته باشی
آقا محسن من خیلی وقت منتظر یک شاخه نیلوفر هستم پس این آلبوم کی بیرون میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد