محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

مصاحبه حسین صفا با روزنامه کارگزاران

 

www.MOHSENCHAVOSHI.ws

نظرات 69 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ق.ظ http://chavoshist.blgfa.com


حسین صفا بخاطر کفتر چاهی و زخمش تا ابد در یادم هست

بی سنگ صبور چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ق.ظ http://bsangesabur.blogfa.com

دارم دق می کنم از این مسخره بازی

Ali4boy-علی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:18 ب.ظ http://ali4boy.Tk

قربون
.
.
صدای
.
.
خسته ی
.
.
محسن
.
.
علی !

farshad پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ق.ظ

salam be hameye doostan chand roozi natoonestam biam.agha hojat ma kochike hameye doostan alal khosoos shomam hastim.
be omide shekoftane yek shakhe niloofar

تنها ترین پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 ب.ظ

محسن جون مبادا یه وقت زیاد استرس داشته باشی .. خوب نیس برات عزیزم.

به خدا توکل کن ... خدا با توئه مواظب خودت باش گلم...!

یه دوست پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 ب.ظ

محسن خیلی خوبی...



من خیلی عاشقتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

عشق دو حرفی جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ق.ظ

محسن جون یه کوه از عاشقا پشت سرت وایسادن نا امید نباش. عشق با ماست.

تنهاترین جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ب.ظ

****محسن چاوشی****
* *
* *
* *
* *
* *
*

حجت س جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام به همه دوستانی که عاشق محسن هستید و لحظه لحظه با آهنگاش زندگی زندگی میکنید.

آقا فرشاد عزیز ما کوچیکتر از اونی هستیم که شما کوچیک ما باشید.
من نوکر دونه دونه هوادارای محسن هستم فدای همشونم میشم اللخصوص آقا فرشاد گل که با نظر دادناش همه ماهارو امیدوار میکنن.

به امید شکفتن یک شاخه نیلوفر..................

آرزومه که یه لحظه روبروی من بایستی آخه قلبم نگرونه توی شهری که تونیستی

تو خیال کن آدمای همه دنیا تو یه شهره توی شهر بی تو اما دل من با همه قهره

توی شهری که تونیستی همه جاروغم گرفته هر کجا رفتی صدام کن عزیزم دلم گرفته

شدم اون غریبه ای که تونباشی نمی ارزه دارم از نفس می افتم مث یه گیاه هرزه

به امید شکفتن یک شاخه نیلوفر..................

غریبه جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ب.ظ

محسن عزیزم .
اگه از صدای زیبات تعریف میکنن ...
اگه از ترانه هاییی که میخونیی تعریف میکنن....
اگه آدمهای دورو ورت معروف و محبوب شدن .....
و............ اینکه من الان دارم برات پیام میذارم فقط به خاطر اینه که تو زیباترینی .

هرچی هم که درباره تو صحبت و بحث بشه بازم کمه ......

(غریبه: کوچک ترین عضو خانواده بزرگ هواداران محسن عزیز)

رضا شوماخر شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 ق.ظ

برای مهناز.د.خ.ا.ن که همه ی ترانه های محسن چاووشی را از حفظ بوده و هست و جاده ی چالوس برای من یادآور او و صدای سحرانگیز چاووشی ست:
می خوام اینجا با تو باشم/زیر بارونا دوباره/ولی افسوس نه تو هستی/نه دیگه بارون می باره...

من با زخم زبونات رفیقم/مرهم بذار با حرفات رو زخم عمیقم.

هیچکس شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ق.ظ http://Hichkas.info

آلبوم جدید محسن چاوشی کی میاد به ویبسایتها و بازار ؟

میثم خالدیان دزفولی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.zolal-e-dez.blogfa.com

یک شاعر جز شعر چیزی ندارد(هرآنچه دارم تقدیم به تو محسن چاووشی):

و"من" که دیگر دلیلی برای خنده نداشت
همیشه لبریز بود از سوال پشت سوال

نشست و دوباره گیتار را گرفت بغل
که هم نوازی کند بلکه با سه تار جلال

به یاد چهره ی ماه و حجاب ابریتان
گلایه،گریه....وشد رود رود آب زلال

از آن طرف در دلش جنگ بود و آخر کار
نکشت،زرتشت نیچه، خدای لا یتزال

شریح را آن حرامی به منصبی زده است
که اعتراض ابوذر ندید و آه بلال

شکسته کشتی من غرق شد، در آینه ای
به چشم و ابروی خود می رسی" احب جمال"؟

تنها ترین شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:38 ب.ظ

محسن اگه تو نبودی چطوری این زندگی لعنتی رو تحمل می کردم...


زندگی من از وقتی شروع شد که صدای تو دلمو لرزوند...



دوست دارم .... تا ابد

زنده باد ***محسن چاوشی***

حمید یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:11 ب.ظ http://www.imsorryfarzad.blogfa.com

سلام اقای فرزاد ...
با کمال شرمنگدی دارم این پیام رو مینویسم ....
سایت mchavoshifans خراب بود . اومدم اینجا پیام بدم .

اقا فرزاد . این اهنگها که جدید از چاوشی پخش شده ؟؟!
من چون صدام بد نیست ، دوستام گفتند روش بخون .
منم خوندم . نامردا میگن میخوایم پخشش کنیم ..

من نمیدونم چیزه مهمی هست یا نه . اما یاده اون کلیپ متاسفم افتادم که چقدر مسخرشون کردین ..

خواهش میکنم با من این کارو نکنین .. چون من اصلا قصد این کارو نداشتم .

اینم لینک اهنگا که اگه بعدا دیدید تعجب نکنید . خواهش میکنم تو سایت هم بنویسید که طرفداران هم از من دلخور نشن .


kari nakon

http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=463187


shahre bi to

http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=463188


chibegam az koja begam

http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=463189


بازم ببخشید .. اگه پیامی داشتید به وبلاگ بیا که نوشتم

نجم الدین هاشمی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ق.ظ

مجتبی دو حرفی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ق.ظ http://blakmoon.parsiblog.com

باز هم به امیدی به سایت سر زدیم امااااااااااااااااااااا....
بگذریم ترجیح میدم حسمو نسبت به محسن با رباعی بیان کنم.


من قرعه به نامم از ازل افتاده:



یک مرد همیشه در هچل افتاده



در عشق تو بدجور گرفتار شدم



مثل مگسی که در عسل افتاده!

farshad دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ق.ظ

salam be hameye doostan.hjat jan bishtar az in mano sharmande nakon.vaghean chizi jadidi nemishe goft faghat gozare zamane ke hame chizo sabet mikone va sabet mikone ke ki mitoone mandegar bashe.
be omide shekoftane yek shakhe niloofar baraye hameye shoma azizane havadar.
fadaye hamatoon

حجت ـ س سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام

آقا فرشاد واسه ما که تحمل این چند ماه کار خیلی شاخی نیست چون ما امتحانمونو پس دادیم یعنی اینکه با وجود این همه سالی که گذشت هنوز امیدمونو از دست ندادیم.البته امیدواری شما قابل تحسین و همین امید داشتنته که ممنو خرابت کرده.

به قول معروف : چیزی که دیر بشه دروغ نمی شه.ماهم به آرزوی خودمون می رسیم.
خلاصه اینکه ظلم هیچ وقت باقی نمی مونه چه بسا که محسن جان هم طاقتش خیلی زیاده وبا وجود این همه ظلمی که بهش شده هنوز سرشو خم نکرده.

به امید شکفتن یه شاخه نیلوفر

یا علی

تنها ترین چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ب.ظ

زنده و جاودان باد **** محسن چاوشی****

یه دوست چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام آقا این آلبوم جدید محسن در این بازار بی آهنگی خیلی لازمه منتطر آلبوم هستم ان شا الله با مجوز هم می یاد.
ماهم برای این که آقا محسن گل سود کنه نفری ۲ - ۳ تا سی دی می خریم تا سود آقا محسن بیشتر بشه و
رکورد بزنند.

مجتبی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام محسن عزیز.
به خدا قسم اولین کارتو که شنیدم دیوونه شدم(نفرین).
الان هم که کارات روز به روز دارن بهتر میشن من هو دارم دییوونه تر میشم. هر وقت کاراتو گوش میدم به خدا گریم میگیره.
خیلی دوست دارم.
انشاا... بیاییم توی کنسرتت.

حجت ـ س چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:01 ب.ظ

آخ چی می شه یه روز بیایم تو سایت محسن ببینیم که آلبوم هاش مجوز پخش گرفته..

به امید اون روز...

farshad چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:32 ب.ظ

salam be hameye havadaraye mohsen chavoshi omidvaram ke haletoon khob bashe.hohate aziz in omido man az mohsen yad gereftam in na omid nashodanam hamintor.doostan hamin sabr va shakhsiate mohsene azize ke dar kenare sedash inghadr azizesh karde ma ham chon havadara oon hastim bayad azash yad begirئ.
hazeate ali aleyhesalam mifarmayan bozorgtarin gonah naaomidist.
doostan be omide shekoftane yek shakhe niloofar baraye hameye doostarane tanha sedaye eshgh mohsen chavoshi
bebakhshid ke engilish minevisam chon farsim khob nist bazam be omide shekoftane yek shakhe niloofar

تنها ترین چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:34 ب.ظ

آقا فرشاد کاملا بانظراتتون موافقم...... ما نا امید نمی شیم.

* به امید شکفتن یه شاخه نیلوفر*


** زنده باد محسن چاوشی**

شباهنگ چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ب.ظ

برادر من آقای چاوشی در مورد مطلبی که درج کردی و گفتی رادیو فردا هم بدون اجازه تو آهنگاتو پخش میکنه باید عرض کنم. شما باید آرزوت باشه که رادیو فردا آهنگاتو پخش کنه اون موقع که کسی تو رو نمی شناخت البته در خارج این صدای آمریکا بود که آهنگاتو پخش می کرد.
من عاشق صدات هستم اما دوست بزرگوار من باج دادن یا به عبارتی دستمال کشیدن برای گرفتن مجوز مثل خوندن آهنک فلسطین از اعتبار خودت کم می کنه.
مردمی باشی خیلی بهتره.
می تونی یه داریوش جدید باشی.
تو خودت هستی طرز فکر می گم. صدای آزادی باش نه صدای دستمال کشی.
همیشه بخون عاشق صدات هستم

محسن پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ق.ظ

خیلی عذر میخوام دوست عزیز داریوش خر کی باشن که شما داری حرف مفت میزنی بعدش هم محسن نیازی به دستمال کشی شما نداره شما چه بگی چه نگی داداش من محسن توی ایران میمونه و با همه سختیها مبارزه میکنه چون بچه جنوبه بچه جنگه بچه سختیه مثه نامردایی نیس که رفتن اونور شما بهتره همونا رو گوش کنی عزیز من هر کی مرده وای میسه و مبارزه میکنه
در پایان باید بگم خدا چیزای زیبایی رو خلق کرد و یکی از این شاهکارهای خداوند حنجره محسن چاووشیه که به نظر من یه کار خداییه که انقدر صدای یک آدم میتونه احساس داشته باشه جذاب و از یادنرفتنی باشه
با تشکر از همتون....................

farshad پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:22 ق.ظ

salam be hameye havadaraye mohsen chavoshi be hameye havadaraye vagheyi.tanha tarin tanhaye aziz mamnoonam ke shomam ba man movafeghi chize ziadi ajibi nist chon hamamoon tarafdare mohsen chavoshi azizim.dooste aziz shabahang fekr nemikonam vase ye asheghe mohsen chavoshi injor harf zadan jaleb bashe behtare yekam dar afkaret tajdide nazar koni.fekr nemikonam mohsen niazi be oon chizayi ke shoma gofti dashte bashe chon age bekhad kheili rahat mitoone bere oonghadr honarmand hast ke afrade ziadi bashan ta saportesh konan.mohsen faghat vaseye ma havadaras ke inghadr namardio sakhtio adamayi ke hata arzeshe harf zadanan nadarano tahamol mikone in joor bardasht fekr nemikonam dorost bashe.dar akhar hameye havadaraye mohsen bayad az hameye harfa va karash hemayat konan.khoshhalam ke ye nafar dige ham peyda shod nevesht be omide shekoftane yek shakhe niloofar be omide roozi ke hame in jomlaro benevisan chon ma ba omid zendeyim hamoonjoori ke mohsene azizemoonam goft.

be omide shekoftane yek shakhe niloofar

فاطمه پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ب.ظ

خداجون ازت می خوام خودت مواظب آهنگای محسن باشی یه وقت نذاری نامردا(( یه شاخه نیلوفرشو)) پر پرکنن.


چی بگم ازکجا بگم دردمو با کیا بگم

بهتره که دم نزم حرفی ازعشقم نزم

ازعشقی که گم شدورفت عاشق من گم شدورفت

عشقی که بی فروغ نبود برای من دروغ نبود

بغض نشسته تو گلوم وقتی نشستی روبروم

من ازخودم چرا بگم باید از اون چشا بگم

خیره تو چشم مست تو دست می دم به دست تو

دل از زمونه می کنم حرف دلم رو می زنم

چه حالتی داره چشات نرگس بیمار چشات

چشم تو خوابم می کنه مستو خرابم می کنه

وقتی نشستی رو به من ناز عاشقی بگو به من

بذار چشات دل ببره این جوری باشه بهتره

چشات اگه پس نزنن چشمای سر سپردمو

میشه فراموش کنم خاطره های مردمو



سمانه پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام
آیا این رادیو امکان اینو داره که از طرق کسی تغذیه بشه؟
چقدر ممکنه محسن عزیز برای ما جوابی بذار ممنون.

تنها ترین پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:08 ب.ظ

جناب شباهنگ بهتره بدونید محسن مردمی ترین خواننده ایرانه.. شما نیازی نیست که بهش بگی چی بخونه چی نخونه . خودش بهتر از ما می دونه . در ضمن اینو بدون که اون خوانندهایی که تا عرصه بهشون تنگ شد از ایران رفتن مردمی نیستن و اینجا جایی ندارن..جایگاه محسن که با وجود اینهمه مشکل هنوز صبوره و با شرافت کار می کنه در نظر مردم هست وهمین باعث محبوبیت روز افزونش می شه...

* به امید شکفتن یه شاخه نیلوفر *

حجت پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ب.ظ

با عرض سلام
«ایام فاطمیه رو به محسن چاوشی و دوستداران محسن چاوشی تسلیت عرض می کنم»
راستش لحظه ای که داشتم وارد سایت می شدم فکر کردم یه خبر خوبی از محسن دادن ولی بعدش متوجه شدم بازم یه اتفاق بدی افتاده.ایشاللا یه روزی بیاد که بجز خبرای خوش چیز دیگه ای رو تو این سایت ننویسن.
شباهنگ از این حرفات خیلی ناراحت شدم وبرات اظهار تاسف می کنم.
فکر کنم شما یا محسن چاوشی رو نمیشناسی یا اینکه بلد نیستی حرف بزنی وگرنه به انگشتات عذاب نمی دادی تا این مزخرفات رو بنویسی.
این چندتا نکته رو محض اطلاع بهت میگم :
یکم :اگه محسن چاوشی آرزوش بود که رادیو فردا و پس فردا و... آهنگاشو پخش کنن تا حالا رفته بود اونور تا خیلی زودتر از اینا صداش از رادیو فردا پخش بشه.
دوم :محسن چاوشی طرفداری مثل تو نمیخواد تا عاشق صداش باشی چون هر چی می خونه از ته دلش می خونه (نه بخاطر اون چیزی که گفتی)و اگه حرف دلش رو (که حرف دل همست) دوست نداشته باشی نمیتونی طرفدارش باشی.
سوم :محسن چاوشی خیلی هم مردمیه،این رو از این همه طرفداری که داره میتونی بفهمی.واگه تو از یکی از آهنگاش خوشت نمیاد دلیلش نیست که محسن مردمی نباشه چون محسن همین آهنگ رو(فلسطین) واسه همدردی با کسایی خونده که هم نوعش هستند.
چهارم :محسن چاوشی هیچ وقت نمیخواد جای کسی دیگه باشه یا از کسی تقلید کنه چون خودش میتونه برای دیگران الگو باشه.
پنجم :محسن چاوشی آزاد هست وآزاد میخونه،آزادی واقعی این نیست که هرکس هرچی دلش بخواد بخونه،آزادی واقعی اینه که آدم درست بخونه،اما این بعضی از آدمای نامرد بودن که نذاشتن اینطوری بشه و اوضاع محسن رو به هم زدن،ولی این هم زیاد طول نمی کشه و بزودی صدای آزاد محسن رو همه خواهند شنید...
عضو کوچکی از خانواده بزرگ هواداران محسن چاوشی.

«به امید شکفتن یک شاخه نیلوفر»
«به امید شکفتن یک شاخه نیلوفر»

احد جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام داش محسن

اومدم سالروز آزادسازی شهرتو بهت تبریک بگم .

راستی با این آهنگات گل کاشتیا .اگه یه شاخه نیلوفرت هم شکوفه بزنه دیگه گلبارون میکنی.

دروغ چرا من به تو وابسته ام

کورشم اگه دروغ بگم کورشم

بدون عزیزم نمیخوام یه لحظه

تو زندگیت وصله ناجورشم

farshad شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:59 ب.ظ

salam be hameye chavoshi dostane aziz.omidvaram hame khob bashin.khoshhalam ke havadaraye mohsen inghadr az nazare tarze fekr be ham nazdikan.khoshhalam az in ke mohsen bekhatere havadarash hamchin neveshtehayi mide.mohsen jan to ba in hame tarafdar nabayad tanha bashi bayad khodeto neshoon bedi.biay too havadarat va bahashoon yeki bashi too in ejtemayi ke nemidoonam dar moredesh chi begam.hatman honare to mitoone shoroye doostihaye bozorgi beshe beyne havadarat.be omide roozi ke biaymo az in site befahmimke ye shakhe niloofar oomad.

#be omide shekoftane yek shakhe niloofar#

... شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:45 ب.ظ

اگر چه هیچ کس نیومد سری به تنهاییت نزد


اما تو کوه درد باش طاقـــــــــــــــــــــــــــت بیار و مرد باش

محمد رضا یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.sepantaaa.blogfa.com

من اون خبرا رو که گفتین به همه ی هواداران برسونین رو تو ۲ تا از وبلاگام گذاشتم تا همه بخونن
www.respinaa63.blogfa.com
www.sepantaaa.blogfa.com
موفق باشین

حجت یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ب.ظ

دنیا قراره تا به کی اینجور باشه تا کی قراره حرف حرف زور باشه

با این همه ظلمو ستم انگار دنیا چیزی نداره تا به اون مغرور باشه

تنها ترین یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:59 ب.ظ

پیش تو از یاد بردم روزهای سختی ام را

عشق مدیون تو هستم لحظه خوشبختی ام را






میثم خالدیان دزفولی یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 ب.ظ http://zolal-e-dez.blogfa.com

انتظار
هی انتظار
که نوری بدمد
این بار کویریست دنیای من و من
ناباورانه مدوم که شاید ببویم
یک شاخه نیلوفر
را.....


میثم خالدیان دزفولی

علی نصر اصفهانی یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ب.ظ

man ali nasr hastam az esfahan .man yeki az tarafdarane motoasebe shoma hasta .
maaaaaaaaan bazakhme zabonaaaaat rafigham
marham bezar baharfat ru zakhme amigham

farshad دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:13 ب.ظ

salam khedmate hameye havadaraye mohsen chavoshi doostan mesle in ke gharar nidt khabare jadidi beshe.
omri peye aghyar davidim az yar bemandimo be maghsad naresidim

#be omide shekoftane yek shakhe niloofar#

تنها ترین دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ب.ظ

آینه وشمعدون نمی خوام من لب خندون نمی خوام



هر چی که خندس واسه تو هر چی غمه برای من

حجت چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:06 ب.ظ

سلام

خداحافظ...

محمد پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ق.ظ

حسین صفا یه کم داره خودشو گم میکنه .

farshad پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ب.ظ

salam.bacheha ma hame darim yeknavakht mishim bacheha pishnahad bedid chikar konim .in modire web dare chikar mikone mikhad haminjoori pish bere bekhoda man faghat bekhatere mohsene miam net bad inam az .............felan bye

شباهنگ پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ

مرسی از لطف دوستان.
تا وقتی ذهن ما ایرانیا تا این حد افراطی عمل می کنه چیزی نباید گفت.
داریوش صدای نسل بیداره. ا. من نگفتم از کسی تقلید کنه. گفنم آزاد بخونه. به نظرت تو ایران دانشجویان تو زندان نسیتن یا نمی بینی یا چیزی نمی دونی من اگه گفتم از فلسطین چرا خوند واسه اینه که تو ایران دردمند بیشتره. نمی دونستم فلسطین از ایرانی هم نوع تره.
مورد دیگه اگه رادیو فردا پخش نمی کرد رادیو جوان رادیو پیام پخش می کرد .راست می گین اصلا احتیاجی نداره که رادیوی پخش کنه
.من تعیین تکلیف نکردم.وقتی که در کنار بزرگان موسیقی ایران که از این رادیو پخش میشد به یکباره آهنگ نفس بریده محسن این رادیو میزاشت من با غرور به کسایی که دور و برم بودند می گفنم ببین چقدر معروفه .
کاملا واضحه تمام این حرفا که زده می شه برای گرفتن مجوزه. محبوب ترین خواننده حال حاضر ایران می دونم اگه آلبوم مجوز بدی رکورد میلیونی می شکونی . اما چی بگم.
از دوستانی که نظر دادن ممنون.قصد ناراحت کردن نداشتم.
باید یاد بگیریم به نظرات هم احترام بزاریم. نظرتون کاملا محترمه.موفق باشین.

میثم خالدیان دزفولی پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 ب.ظ http://zolal-e-dez.blogfa.com

شعری از خودم تقدیم به محسن چاووشی ، کسی که صدایش روزن ایست در دیوار ،پنجره ایست رو به غم چرا که (صدا،صدا،تنها صداست که می ماند...*فروغ فرخ زاد)
اما شعر خودم:



اول دلم به عشقتان سلام کرد

بعدا زبان شروع به کلام کرد



فرقی نمی کند چه چیز یا کسی

این گونه داستان ما،درام کرد



حالا نمی شود شما به خاطر

اینکه مرا لبان سرخ،خام کرد



توضیح کوچکی دهی چرا؟چرا؟

این زن چه زود مرد را تمام کرد؟



می شد اگر خدا میان ما نبود

این را هوس نه این که عشق نام کرد

حجت جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام به محسن وهمه عزیزان (بخصوص به آقا فرشاد گل که خیلی دوسش دارم)

شباهنگ بهتر می دونم به این بحث فلسطین و آزاد خوندن محسن و.... دیگه دامن نزنیم (آقا ایرانه دیگه میخوای بخواه نمیخوای هم نخواه باید بسوزی و بسازی همینطوری که محسن داره میسوزه و میسازه).
چون طرز فکری ما کسایی که اینجا نظر میدیم خیلی با هم فرق میکنه وتنها تفاهمی که با هم داریم دوست داشتن محسنه بهتره که دیگه با هم بحث نکنیم و نقاط مشترکمونو تقویت کنیم و با هم دشمن نباشیم اینطوری محسن هم خوشحال می شه.
ولی در کل فکر کنم نظر محسن با نظر ما متفاوت باشه
اگه حرفی هم زدم نادیده بگیر و منو ببخش. همه اینا بخاطر تعصبی بود که به محسن داشتم.
ایشاللا آلبوم های محسن هم (با مجوز) بیاد و هممون صفا کنیم....
*به امید شکستن طلسم مجوز گرفتن محسن چاوشی سلطان موسیقی ایران*

میثم خالدیان دزفولی جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 ب.ظ http://zolal-e-dez.blogfa.com

این فکر احمقانه اس که چاوشوشی ترانه ای رو برای مصلحت و یا مجوز گرفتن بخونه ...
اگه فلسطین - یادگار حیدر - امام رضا و راه کربلا رو خونده عقیده شه باورشه و کسایی هم که مخالف نظام و دین و هر چیز دیگه ای هستن از این خواننده ی معتقد و مسلمان سو استفاده نکنن.
یا علی

farshad شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ب.ظ

salam be hameye chavoshi doostane aziz.hojat jan man koochike shomam shoma be man lotf dari.shabahange aziz ma ham be nazaret ehteram gozashtim.age az daste man narahat shodi man mazerat mikham be ghole doostemoon hojat bayad noghate moshtarekemoono taghviat konim.vali shabahang jan mikham ino bedoonam albate ghablesh begam man dariusho az hameye khanandeha yek levele kari balatar midoonam albate nazare mane vali barha goftam age dariusho mohsen too do salone kenare ham concert dashte bashan va dariush majani bashe vali vase mohsen pooli bashe man miram concerte mohsen chon az tahe ghalb doosesh daram bebakhshid ziadi tozih dadam mikhastam ino bedoonam shabahange aziz age dariush too iran bood mitoonest in ahangharo bekhoone?be har hal dostan ma hame ye hadafe moshtarek darim oonam eshghe mohsen pas bayad ba ham doost bashim.tanha chizi ke too in ejtemaye ma mitoone be ma kmak kone omid be zendegie hamin.too in ejtemayi ke daran pesarasho motad mikonan dokhtarasham fased pas ma bayad joloye hameye ina vaysim che dokhtar bashim che pesar.dar akhar bazam az hojate aziz mamnoonam ke kheili be man lotf dare manam asheghe hameye havadaraye mohsene azizam.


#be omide shekoftane yek shakhe niloofar#
*به امید شکستن طلسم مجوز گرفتن محسن چاوشی سلطان موسیقی ایران*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد