محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

محسن چاووشی

تیزر آلبوم یه شاخه نیلوفر

www.MOHSENCHAVOSHI.ws 

نظرات 413 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:59 ب.ظ http://forum.persianmobiles.com/song/11109-a.html

این سایت آلبوم رو برای دانلود گذاشته .اقدام کنید


http://forum.persianmobiles.com/song/11109-a.html

محمد ف چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام
محسن جون کارت فوق العاده عالی بود این را بدون همه باهاتیم.

دوستان عزیز هر کس در هر شهری که هست جاهایی که البوم محسن را قانونی و با هولوگرام توزیع می کنن سریعا اینجا اعلام کنن و تو یاهو سند ال کنن تو وبلاگاشون درج کنن ما نباید بگذاریم دانلود کنن یا غیر قانونی بخرن همه اعلام کنین همه جا همه را اگاه کنین.

مهدی قمرصورت چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:41 ب.ظ

سلام.محسن جان واقعا خسته نباشی گلم.
نمیدونم چطور ازت تشکر کنم فقط میتونم بگم خیلی خیلی ممنون.
با این البوم تمام انتظاراتم رو براورده کردی.من اوروز سی دی به دستم رسید.
از خوشحالی گریم گرفته.انقدر خوشحال بودم که ۵ تا سی دس خریدم.
خیلی خیلی خوشحالم انقدر که نمی تونم توصیفش کنم.
فقط اینو می تونم بگم که بعد از فوت مادرم همیشه اهنگهای شما منو اروم میکرده.به خاطر این لطفت خیلی ممنونم.
امیدوارم که همیشه و در همه جا موفق باشی این ارزوی قلبی منه.

مهدی قمرصورت ۱۹ ساله از تهران

محمد چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام
برای نوشتن این متن خیلی با خودم کلنجار رفتم.
1- از اینکه آلبوم آقای چاووشی مجوز گرفت واقعا از صمیم قلب خوشحالم.
2- آلبوم ی مشکلی داره که فکر میکنم خیلی ها حسش کردن. اونم اینه که حس قبلی توی صدای شما نیست، آهنگ ها جوری تنظیم شده که حس قبلی از صدای شما رو گرفته. البته باید بگم که آهنگ یک شاخه نیلوفر، بغض و کجاست بگو واقعا همونهایی هست که انتظارش میرفت ولی بقیه آهنگها اون حس و حال دلنشین آهنگهای قبلی رو نداشت.
3- متن آهنگها واقعا عالی بود جای تقدیر از آقای ارجینی و صفا را داره.
4- امیدوارم که نظر من باعث دلخوری دوستان نشه. چون من واقعا از طرفداران و دوستداران ایشون هستم و از صمیم قلب برای آقای چاووشی آرزوی خوشبختی و موفقیت پیاپی دارم.
واقعا دلم نمیخواست ی همچین نظری بدم ولی فقط عقیده خودم رو گفتم.
پایدار و موفق باشید.
محمد یعقوبی

مصطفی چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:34 ب.ظ

بار اول گوش دادم ای بد نبود
بار دوم گوش دادم عالی بود
بار سوم گوش دادم محشر بود

ممنون محسن جان مخصوصا ترک 6

مسعود چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.ye-shakhe-nilofar.blogfa.com

پس ما کی میتونیم گوش بدیم .کی میاد شهرستان بابا به خدا مردیم

مسعود چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ب.ظ http://www.ye-shakhe-nilofar.blogfa.com

خوش به حالتون که گوش دادین
ما چیکار کنیم مردیم از کفی

پدرام چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ب.ظ http://www.chavoshi-songs.coo.ir

آهای همیشه و هنوز توی قلبم
خبر داری داره میسوزه قلبم
یه بار شده سراغمو بگیری
سراغ درد و داغمو بگیری

پدرام چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ب.ظ http://www.chavoshi-songs.coo.ir

مثل همیشه فوق العاده بود
chavoshi-songs.coo.ir

سید علیرضا خاتمی چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ب.ظ

آلبوم خدلست محسن جان. خدایی دیوونه کنندست.
به حرفایه این 2.3 نفر که میگن حال نکردیم اصلا توجه نکن.
ما هممون پشتتیم و دوست داریم خیلی زیاد.
کاش می شد یه روز ببینیمت این یکی از آرزوهام...
دلی غمگین تر از دل من هم مگه هست
تو نشون بده دل غمگین اگه هست.

عاشقانه چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام وبا عرض تبریک به محسن چاوشی وهمه ی طرفداران نیلوفری.
گوش نکرده میدونم که آلبوم دیوووووووووووووووونه کننده و عاشقانه است.هنوز آلبوم قم نیومدی اگه میدونید به ماهم بگید.
گفتم که ای بهارم شوق ترانه ام نیست گفتا تو بال بگشا شوق ترانه با من
گفتم ز عشق بازی در کس نشان ندیدم زد بوسه بر لبانم گفتا نشانه از من

سید محمد میر اسماعیلی چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.seied.ir

سلام بر شما درود بر محسن عزیز
درود بر تو که با صبر حق خود را بر همگان نمایان کردی
محسن .محسن چاووشی دوستداریم و برایت دولت عزت و پایداراز خداوند هنر خواستاریم
موفق باشی
برادر شما میر اسماعیلی

بهزاد پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:26 ق.ظ http://www.bezi.ir

سلام

سریع علیه این سایت اقدام کنید داره غیرقانونی اجازه دانلود میده لعنت به این آشغال


http://forum.persianmobiles.com/song/11109-a.html

سروش پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 ق.ظ

عصابم خورده البومت اومده ولی نمیتونم گوش کنم من تو خوزستانم(از البومت اینجا خبری نیست) چی کار کنم

مهدی پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:33 ق.ظ

چرت ترین البوم سال ارزش خرید نداره یک اهنگ حداقل خوب باشه واقعا دیگر محسن چاووشی خواننده نیست داره از بین میره حیف محسن واقعا متاسفم هیچ کاری جدیدی نیست همهش افکت

مهدی پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:35 ق.ظ

سنتوری کجا ای کجا محسن داره بد میشه چرا سبک سنتوری االبوم خودکشی نخوند صدا داخلتر بود حیف بهش بگید فقط اهنگ نرگس و کجاست بگو زیبا بود بقیه چرت

بهزاد پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:03 ق.ظ http://www.bezi.ir

آقا مهدی

یادت باشه اگر آدم کسی رو دوست داشته باشه بخاطر هرچی حتی به خاطر یک شعر یا حتی اصلاً از شعر و آهنگ کسی خوشش نیاد ولی اونو یاده یک خاطره خوب بندازه همواره از اون خوشش میاد مثل گوگوش دیگه انصافاً مثل قدیم نیست ولی چون خیلی با آهنگ هاش خاطره دارن هنوز دوسش دارن شما هم به خاطر همون علی سنتوری از چاوشی خوشت بیاد کافی
ضمناً قرار نیست هر خواننده وقتی یک کاست داد بیرون همه خوششون بیاد!

امیر پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ق.ظ http://rap661.blogfa.com

آأبوم دیروز یعنی چهارشنبه به خرم آباد رسیده....اسم استودیوشو یادم نیست ولی امروز دیگه فکر کنم همه استودیو ها دارن ...منم اسم استودیو رو نگاه میکنم میام اینجا مینویسم.... آأبوم قشنگ بود ولی صدای بالای محسن خوب نبود یعنی حس عاشقی توی صداش نبود با صدای بلند ولی صدای پایینش عالی بود...منتظر بعدی هستیم

محسن پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ق.ظ

به نظر من محسن داره کار درست رو انجام میده هر چند بعضی ها از جمله خودم زیاد با آلبوم حال نکردن ولی اینکه محسن سبک جدیدی رو انتخاب کردباید بهش افرین گفت .نمیشه که همیشه یکنواخت کار کرد.ان شا ا... نوآوری وتنوع رو در کارهای بعدی محسن هم ببینیم.

امیر پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 ق.ظ http://rap661.blogfa.com

ولی احساس واقعی توی آهنگ دلتنگی هست....محشره....واقعا آهنگ عجیبیه

یار قشنگ دلم -----------بیا که تنگ دلم

فرشید پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ق.ظ http://farshid23.blogfa.com

محسن جان خیلی قشنگ بود خسته نباشی دیوونه کاراتم خیلی صدات نازه آقا من روز ۲۳ مهر البومو خریدم سرعت انتشار البوم و پخشش عالی بود بچها تو رو خدا ارجینال بخرید با ۱۵۰۰ تومن هیچی از کسی کم نمیشه.محسن جان خیلی دووووووووست دارم به امید روزی که کنسرت بزاری خیلی دوست دارم ببینمت محسن جان البومت داره فروش میره تند تند من روزی که میخواستم البومو بخرم رفتم انقلاب چون اول اونجا میاد به خدا بعضی ها سه تا سه تا میخریدن
کجاست بگو
.
.
.
دوست دارم هوارتا محسن جان

قابل توجه طرفداران بی خاصیت محسن خا پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ق.ظ

اینجانب دشمن درجه اول محسن خارشی سه شنبه ۲۳ مهر این آلبوم مضحک رو به قیمت گزاف ۱۵۰۰۰ ریال خریدم.وبه سرعت شروع به تکثیر کردم.وتا به حال۱۴۸ سی دی رو به قیمت ۷۰۰ تومان فروختم.در ضمن این البوم مسخره رو روی وبلاگ نازنینم قرار دادم وامار بازدید تا این لحظه ۵۷۴ نفره.اکه تو گوگل نتونستین وبلاگ رو پیدا کنین زیاد تعجب نکنید .


متاسفم براتون

محسن خارشی پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ق.ظ

محسن پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ق.ظ

مثل تو عوضی زیاد پیدا میشه.اگه ۱۰۰۰ تاسی دی هم بفروشی باز هم البوم محسن پر فروش ترین آلبوم تاریخ پاپ میشه

محسن پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ق.ظ

کسی میدونه اینکه صدا دوم رو به صورت سنتی میخونه کیه؟؟

پارسا پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام بر شما
محسن جان عزیز واقا خسته نباشی
واقعا کارت عالی بود شاهکاره بهت تبریک میگم
اما یه صحبتی با طرفداران دارم
دوستان عزیز من قبل از ورود آلبوم هم گفتم
این سبک متال و هر کسی خوشش نمیاد اگه متال باز باشی می گی شاهکاره اگه نباشی میگی چرته
به هر حال شما باید از محسن حمایت کنید واقعا این آلبوم شاهکاره
شعرایی که در این آلبوم هست همشون قوی و سنگینه و هر کشی نمی تونه بفهمه
در ضمن آهنگو بیش از ۵ بار گوش بدید و بعد نظر بدید
و باید از این خوشحا باشید که محسن چاووشی بالاخره مجوز گرفت .

سید علیرضا خاتمی پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ب.ظ

محسن راست میگه تو به تکثیرت ادامه بده ببینیم کی کم میاره.
حسودی خیلی بد دردیه عزیزم.

علیرضا پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ب.ظ

پس یادت باشه 154 بار یاد خودت و خانوادت یاشی.
چه زخم نا تمومی
چه سرنوشت شومی

واقعا همه ی ما هم برای تو متاسفیم

علیرضا پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ب.ظ

بد بودن نه حسود بودن...
معلوم نیست کی اجیرت کرده این کارارو انجام بدی...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ب.ظ

فرشید پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ب.ظ

محسن جون انقدر بزرگه که این جور ادما هر چقدرم بخوان سی دی شو تکثیر کنن بازم بهترین و پرفروش ترین البوم سال میشه البومش بعدشم داداش تو بهتر بری ساسی مانکن گوش کنی تا بفهمی محسن چاووشی چیه حالا برو سی دی تکثیر کن ما اینجا به این مشکل روانی تو که یه جور حسودیو ک...ن سوزیه میخندیم هاها

حالا بماند پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:43 ب.ظ

آقای دشمن محسن این رو بدون که
1 چهارم طرفدارای محسن اراده کنن می تونن تو رو دوباره مث قدیما به موز تبدیل کنن البته اگه همین الان موز نباشی

یه دوست پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:44 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

لطفا نظر بنده حقیر رو در مورد آلبوم بخونید


اول از هر حرفی به محسن عزیز تبریک میگم. من از دو آتیشه های محسن ام و با حرف دوست عزیز موافقم که برا بار اول چیزی از آلبوم دستگیر آدم نمیشه
ولی کلا آلبوم خوبی بود عالی بود ولی به هیچ وجه خیلی عالی نبود چون ته غم بود من اصولا آدم فوق العاده غمگینی ام ولی حالا حالا ها رو دست ابرای پاییزی یا حتی متآسفم و ... آهنگ حسی و غمگین نشنیدم.
من نمیگم این آلبوم بده ولی به نظرم همه ی شما هم موافق باشید که آلبوم متاسفم قوی تر بود زیرا هیچ چیز در اون یکنواخت نبود آهنگسازی ‌‌- مولودی- تنظیم و حتی ترانه های تک تک اهنگ ها زمین تا آسمون با هم فرق داشت
شما شباهت زیادی بین عروس من با نفس بریده - ابرای پاییزی - متاسفم - گل سر - خیانت یا کم تحمل یا حتی فلسطین نمی بینید در صورتی که این آهنگ ها از درون به هم وابسته و مکمل همند.
ولی اگه دقت کنیدمی بینید تنطیم ها و آهنگسازی ها در این آلبوم بد نیستند ولی خیلی نزدیک به هم هستند و تقریبا شبیه هم و بیش از حد یکنواختند.
از صدای محسن هم به نحو احسنت استفاده نشده زیرا در حدود ۸ تراک از آلبوم لحن محسن یکیه در صورتی که محسن در متاسفم از حدود ۶-۷ لحن برای ۹ تراک استفاده کرده شما یه بار لحن محسن در کم تحمل رو با عروس من یا گل سر و ... مقایسه کنید؟
من این آلبوم محسن رو مانند البوم از تو دورم فریدون یه کار کاملا عامه پسند نمیدونم و تا حدودی یه کار فاخر میدونم.
در صورتی که آهنگ های قبلی محسن مردم پسند بود و در هر موقعیتی مردم گوش میدادن مثلا تو هر ماشین آهنگ های محسن اولین گزینه برای گوش دادن بود و هست ولی این آلبوم زیاد غمگینه
این آلبوم حتی از خودکشی هم بدتر نباشه بهتر نیست زیرا توازن موسیقی به هم خورده به اغلب آهنگ ها غمگینن و تراک نشاط آور مانند عروس من - کلاف - حسرت خیس - اهای خبرنداری - تو و فاصله - نمیتونم و خود فریبی اصلا در این البوم وجود نداره
شما آلبوم شوک فرزاد فرزین رو نگاه کنید که چه طور تونسته با کمک محسن آلبومی بسازه و خوب طرفدار پیدا کنه تو اون آلبوم آهنگ یکنواخت اصلا نمی بینید
راک سبک خوبیه ولی محسن جون ولی راک سبک غمگینی نیست میشه شادم راک خوند من میدونم عشق غمگینه ولی این غم رو میشه در غالب آهنگ هایی چون کلاف و حسرت خیس و ... هم بیان کرد که باطنا غمگینن نه مث این البوم که تقریبا یه نگاه سطحی به غم عشق داره
من خیلی از این آلبوم خوشم اومد عالی بود ولی رک بگم به دلم نچسبید
همین که محسن جواز دار شده خوبه ولی من از محسن میخوام در آلبوم بعدی با ابتکار خودش مخلوطی از راک و پاپ یا بهتر بگم مخلوطی از یه شاخه نیلوفر و متاسفم به بازار بده و از محسن میخوام علاوه بر ادامه فعالیت با آقای آهاری از تنظیم کننده و آهنگساز آلبوم متاسفم (که متاسفانه دقیقا نمیدونم کیه ولی به نظرم شهاب اکبریه) ادامه فعالیت بدن
و سعی کنند در هر آلبوم بیش از ۴ تراک فاخر نزارند چون خدای نکرده مانند فریدون طرفداران زیاد خود رو از دست می دهند و باید به فروش کم آلبوم راضی باشند
چه خوب باشه اگر محسن در آلبوم بعدی برت همه سلبقه ها تراک بزاره
در آخر
درود بر محسن چاوشی
درود بر رضا آهاری
درود بر یه شاخه نیلوفر
درود بر متاسفم
درود بر راک
درود بر پاپ
درود بر امیر ارجینی
درود بر حسین صفا
درود بر اسلام ولی محمدی
درود بر من
درود بر شما
درود بر تیم فوتسال
درود بر تیم نوجوانان فوتبال
درود بر تیم ملی ایران
درود بر علی دایی
درود بر علی کریمی
درود بر مهدوی کیا
و .....
درود بر مردم شریف ایران

کسی که بیشتر آلوم رو گوش کرده است پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ب.ظ

با سلام و با احترام به دوستانی که دیدگاهی مانند آقا/خانم "یه دوست" دارند چند نکته از اختلاف نظراتم با این دوستان را عرض میکنم:
1- روز دوم از توزیع یک آلبوم موسیقی برای نقد آن کار و مقایسه اش با البومهایی که حداقل دو سال است که شنیده میشوند به هیچ وجه کافی نیست و لازم است که حداقل چند هفته از تجربه ی شنیدن آن بگذرد.
2- بر خلاف آنچه شما قدرت یا زیبایی یا توانایی محسن چاووشی در تغییر لحن ("که البته به نظر من تغییر رنگ صدا برای آن تعبیری درستتر است) در قطعات آلبوم متاسفم میدانید یکی از نقاط قوت این آلبوم و بهتر است بگویم یکی از نقاط قوت حرکت هنری محسن چاووشی که در این آلبوم مبرز است رسیدن به صدایی واقعی و غیر ساختگی در اجراست. به نظر من وی در این آلبوم صدای حقیقی خود را یافته است و شخصا خیلی خوشحالم که اولین آلبوم رسمی محسن چاووشی با ثبات در رنگ صدای او همراه است. البته منظور این نیست که تنوع اجرای خواننده در آلبوم "متاسفم" نازیباست اما از لحاظ هنری و حرفه ای رسیدن به زیبایی با ثبات و مانایی در اجرا پر ارزشتر است از خلق صرفا زیبایی به هر نحو ممکن.
3- ملودیهای محسن چاووشی در این آلبوم جمعا از ملودیهای آلبومهای قبلی اش ضعیفتر نیست و با توجه به تعداد قطعات آلبوم میتوان گفت که از تنوع ملودیک بیشتری برخوردار است. از لحاظ تقسیم بندی دستگاهی ما در این آلبوم "دلتنگی" را در مایه ی شوشتری میشنویم. "بخش اول و سوم "ناز" را در شور و ابوعطا، "قله ی خوشبختی" را در دشتی، "عصا" را در ماهور و ... . البته روشن است که ساخته های محسن چاووشی برداشتی ردیفی از موسیقی ایرانی را ارائه نمیدهند اما در تمام آثار او ردی پررنگ از موسیقی ایرانی وجود دارد. در قطعاتی مانند "متاسفم" و "دلتنگی" (هردو در شوشتری) بیشتر و در "یه شاخه نیلوفر" و "عروس من" کمتر.
4- آنچه که بسیاری از دوستان در این آلبوم به "راک" تعبیرش میکنند در واقع نوعی موسیقی تلفیقی با ادغامی از سازبندی موسیقی پاپ/راک است که وقتی در زیر صدای محسن چاووشی و ملودیهای ذاتا ایرانی اش قرار میگیرد بیشتر موسیقی فیوژن را بوجود می آورد. البته قطعه ای مثل "تو که نیستی" تنظیمی کاملا راک دارد و "عصا" تنظیمی پاپ، اما کلا در این آلبوم سمت و سوی فیوژن و تلفیق قوی تر و بارزتر است و دقیقا همین ویژگی آلبوم کمی باعث سردرگمی شنوندگان میشود. از این لحاظ اصلا نمیتوان مثل و مانندی تا این زمان در تاریخ موسیق ایرانی برای آن پیدا کرد و این خاصیت پیشرو بودن است که بسیاری در مقابل آن نمیدانند که چه موضعی باید داشته باشند. از یک طرف به خاطر روانی و تجربه ی بیشتر در شنیدن تنظیمهای ساده ای مانند آلبوم "متاسفم" راحتی و سادگی آنها را می پسندند و از طرفی با گذشت زمان و مرور شنیداری بیشتر این آلبوم، آلبومهای قبلی محسن چاووشی برایشان کم رنگتر میشود و این برای گوشهایی که پرورده و آموزش ندیده اند فقط با گذشت زمان و شنیدن بیشتر به دست می آید.
5- از خصوصیات تنظیم های فیوژن با مایه ی راک، حجم بیشتر صدای سازها و استفاده از گیتار الکتریک با افکت های دیستورشن است که طبعا به خاطر وسعت دامنه ی صوتیشان و همچنین حجم صوتی زیادشان فضای زیادی برای صدای خواننده باقی نمی گذارند و دقیقا به همین سبب است که در اغلب قطعات راک خوانندگان با حداکثر حجم صدایشان تا مرز فریاد (و حتی فراتر از آن -جیغ زدن-) میخوانند. بر همین اساس و با توجه به شکل خوانندگی محسن چاووشی که اغلب با گرفتگی بغض آلود صدا همراه است دوباره با نوعی تلفیق شکلی در اجرا روبرو هستیم و این نوآوری دیگری در این آلبوم است. شاید بتوان به طور قطع گفت که حرف اصلی آین آلبوم در نوآوری های آن است و هرچند که ذات نوآوری با پذیرش آنی منافات دارد اما به همان اندازه از دیرپایی و مانایی بیشتری برخوردار خواهد بود.

و باقی موارد اختلاف نطرات موجود بماند برای فرصتی دیگر.
با احترام مجدد به نظرات آقا/خانم "یه دوست" و دیگر صاحبنظران غیرموافق.

یه دوست پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:46 ب.ظ

ممنون از آقا / خانم کسی که مدت بیشتری این آلبوم را شنیده است خیلی خوشم اومد چون کاملا کارشناسی نوشته بودید
مندانش آموز ژیشش دانشگاهی ریاضی ام و سر رشته ای از موسیقی ندارم و از شور و ماهور و اصفهان و شوشتر زیاد سر رشته ای ندارم
اما
شما باید توجه کنید که ۹۰ درصد طرفداران محسن مانند من هستند من در این ۲-۳ روز این آلبوم رو با این که پشت کنکوری ام و سرم شلوغه چند باری گوش دادم و بیشتر بهم چسبید ولی باز میگم این آلبوم خوبه عالیه ولی متاسفم عالی تر بود و از همان روز اول به من بیشتر چسبید .
من سیدی ارجینال این البوم رو به ۳-۴ تا از دوستام (با زور چون پسرا زیاد پول خرج نمیکنن) فروختم اونها هم معتقد بودند متاسفم خیلی قوی تر بود
من فقط میخوام محسن اینجوری غمگین نخونه من متاسف یا حسرت خیس و ابرای ژاییزی رو تاثیر گذار تر میدونم
آره این آلبوم رنگ صدای محسن بد نیست و خوبه ولی کسی که عروس من و نفس بریده و فلسطینش روی سیاوش قمیشی تاثیر گذاشته چرا نباید بازم اونجوری بخونه
و اما در مورد راک بله در این آلبوم چند تراک کاملا راک نیستند و من چون دیدم این آهنگ ها قوی تر شده توصیه میکنم محسن راک تنها نخونه
من با موسیقی زیاد عجین نبودم تا این کهآهنگ شادابی محسن منو به موسیقی نزدیک کرد
من نمیخوام محسن اقتدار خودشو از دست بده شادمهر۳۰ میلیون طرفدار داشت ولی با تغییر سبک (حالا به هر دلیلی) طرفداراش شدن ۲-۳ میلیون (با زور) فریدون ۳۰ میلیون طرفدار داشت ولی با تغییر سبک اونا شدن ۲-۳ میلیون
طرفدارای شادمهر یه شبه که اونو ول نکردند از البوم خیالی نیست به بعد این ریزش شروع شد
نقطه ی مقابل محمد اصفهانی بود که سبکش رو تغییر نداد ولی جوون پسند کرد و طرفداراش ۲ برابر شد.
من نمیخوام محسن این همه طرفدارو از دست بده
من چون مردم رو میـشناسم به نظرم آهنگ هفته ها یا عصا (که عصا رو محسن یه سال و نیم پیش کار کرده بود) تا حدودی نقش تراک Hit رو بازی کنه ولی این کجا عروس من یا متاسفم کجا
مردم ساده پسندن و نباید یه روزه اونا رو به کار فاخر عادت داد بهتر بود محسن از این آهنگ ها کمتر حداقل در این آلبوم استفاده میکرد.
آره این آلبوم خوبه ولی به هواداران محسن تعداد زیادی زیاد نمیکنه و اگه کم نکنه خدا رو باید شکر کنیم (البته تو این چند روزه این طور که من تو جامعم بگی نگی کم هم شده)
راستی مسئله مهم از اینجا به بعده
محسن نباید از کنسرت و کلیپ فرار کنه همه میدونیم با تصویر تاثیر بیشتر میشه همون کاری که برا سنتوری و تراکاش به وجود اومد
موضوع بعدی تلویزیون و سینماست محسن مخصوصا به سینما باید توجه کنه چون نصف محبوبیت شادمهر برا خوندن رو فیلم های سینمایی بوده
شنیدم محسن دیگه نمیخواهد فیلم سینمایی بخونه محسن نکن این کارا رو!
ممنون

یه دوست پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 ب.ظ

اگه شما ایراد و مشکلی در دید من می بینید لطفا بزرگواری کنید و در همین جا بهم بگید ممنون

الناز پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ

کسی که خودت رو ( قابل توجه طرفداران بی خاصیت محسن خا) معرفی کردی...تو از موسیقی و هنر چی میدونی؟ لعنت به تو و شماهایی که غیر مجاز سی دی ها رو پخش می کنید.........امیدوارم یه روزی حسابی حالت گرفته بشه و حقتو بذارن کف دستت..........

محسن چاووشی عزیز انقدر طرفدار داره که می تونن سوسکت کنن!

انقدر از این آلبوم بد بگو و از روش رایت کن تا جونت در بیاد!

امیر پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ب.ظ http://rap661.blogfa.com

ببابا بزارین مام بیایم وسط یه چی بگیم.

من کاملا با نظر (( کسی که بیشتر آلوم رو گوش کرده است)) موافقم. این آأبوم با چند بار شنیدن واقعا نظر من رو عوض کرد. نظر دیروز من رو در همین نظرات میتونین پیدا کنین که راضی نبودم.
از دیروز تا الان گوش دادم. واقعا آلبوم استثنایی هست.
این آلبوم میتونه سازها و موسیقیه غنی ایران رو به خارج معرفی کنه. این کار باید بالاخره در ایران انجام میشد و زحمتش رو محسن چاوشی کشید و سختیا و عواقبش رو پذیرفت. این تغییر سبک نه تنها از هوادارای محسن کم نمیکنه بلکه اونهارو قول میدم چند برابر کنه. اگر این ۳ روز رو میبینین که هوادارا سر درگمن چرا که فضا فضای جا افتاده ای نیست هنوز. شما این آأبوم رو به هیچ وجه نمیتونین با آلبوم با افت فریدون یا شادمهر مقایسه کنین چرا که اونها از نظر بار موسیقیایی خیلی افت داشتن در حالی که آقای چاوشی بار موسیقیایی رو نسبت به آلبومهای قبلیش چندین برابر کرده.
سازی مثل گیتار و ویلن و سه تار و.... زیاد در آهنگهای قبلی مثل نفس بریده و عروس من و متاسفم و... به گوش نمیخورد ولی در این آلبوم قطه ای مثل عصا رو گوش میدیم که گیتار کلاسیک اون واقعا آرامش بخش هست و ویلن و سه تار و مخصوصا پیانو...

امیر پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ب.ظ http://rap661.blogfa.com

یادتون نره که آلبوم متاسفم بعد از حدود یک سال و نیم در بین مردم جا افتاد پس صبر کنید چون آلبومهای ماندگار با بقیه فرق دارن... آلبوم بنیامین یا حمید عسکری واقعا زیبا بودن و بعد از مدت کمی جا افتادن اما ماندگار نبودن...اما آلبوم نفرین..خودکشی و... درسته یه کم دیر جا افتادن اما هرگز از یاد نرفتن و هنوز خیلیا اونهارو گوش میدن...........
محسن جان خسته نباشی....دستت درد نکنه.........

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:06 ب.ظ

با سلام و با احترام به دوستانی که دیدگاهی مانند آقا/خانم "یه دوست" دارند چند نکته از اختلاف نظراتم با این دوستان را عرض میکنم:
1- روز دوم از توزیع یک آلبوم موسیقی برای نقد آن کار و مقایسه اش با البومهایی که حداقل دو سال است که شنیده میشوند به هیچ وجه کافی نیست و لازم است که حداقل چند هفته از تجربه ی شنیدن آن بگذرد.
2- بر خلاف آنچه شما قدرت یا زیبایی یا توانایی محسن چاووشی در تغییر لحن ("که البته به نظر من تغییر رنگ صدا برای آن تعبیری درستتر است) در قطعات آلبوم متاسفم میدانید یکی از نقاط قوت این آلبوم و بهتر است بگویم یکی از نقاط قوت حرکت هنری محسن چاووشی که در این آلبوم مبرز است رسیدن به صدایی واقعی و غیر ساختگی در اجراست. به نظر من وی در این آلبوم صدای حقیقی خود را یافته است و شخصا خیلی خوشحالم که اولین آلبوم رسمی محسن چاووشی با ثبات در رنگ صدای او همراه است. البته منظور این نیست که تنوع اجرای خواننده در آلبوم "متاسفم" نازیباست اما از لحاظ هنری و حرفه ای رسیدن به زیبایی با ثبات و مانایی در اجرا پر ارزشتر است از خلق صرفا زیبایی به هر نحو ممکن.
3- ملودیهای محسن چاووشی در این آلبوم جمعا از ملودیهای آلبومهای قبلی اش ضعیفتر نیست و با توجه به تعداد قطعات آلبوم میتوان گفت که از تنوع ملودیک بیشتری برخوردار است. از لحاظ تقسیم بندی دستگاهی ما در این آلبوم "دلتنگی" را در مایه ی شوشتری میشنویم. "بخش اول و سوم "ناز" را در شور و ابوعطا، "قله ی خوشبختی" را در دشتی، "عصا" را در ماهور و ... . البته روشن است که ساخته های محسن چاووشی برداشتی ردیفی از موسیقی ایرانی را ارائه نمیدهند اما در تمام آثار او ردی پررنگ از موسیقی ایرانی وجود دارد. در قطعاتی مانند "متاسفم" و "دلتنگی" (هردو در شوشتری) بیشتر و در "یه شاخه نیلوفر" و "عروس من" کمتر.
4- آنچه که بسیاری از دوستان در این آلبوم به "راک" تعبیرش میکنند در واقع نوعی موسیقی تلفیقی با ادغامی از سازبندی موسیقی پاپ/راک است که وقتی در زیر صدای محسن چاووشی و ملودیهای ذاتا ایرانی اش قرار میگیرد بیشتر موسیقی فیوژن را بوجود می آورد. البته قطعه ای مثل "تو که نیستی" تنظیمی کاملا راک دارد و "عصا" تنظیمی پاپ، اما کلا در این آلبوم سمت و سوی فیوژن و تلفیق قوی تر و بارزتر است و دقیقا همین ویژگی آلبوم کمی باعث سردرگمی شنوندگان میشود. از این لحاظ اصلا نمیتوان مثل و مانندی تا این زمان در تاریخ موسیق ایرانی برای آن پیدا کرد و این خاصیت پیشرو بودن است که بسیاری در مقابل آن نمیدانند که چه موضعی باید داشته باشند. از یک طرف به خاطر روانی و تجربه ی بیشتر در شنیدن تنظیمهای ساده ای مانند آلبوم "متاسفم" راحتی و سادگی آنها را می پسندند و از طرفی با گذشت زمان و مرور شنیداری بیشتر این آلبوم، آلبومهای قبلی محسن چاووشی برایشان کم رنگتر میشود و این برای گوشهایی که پرورده و آموزش ندیده اند فقط با گذشت زمان و شنیدن بیشتر به دست می آید.
5- از خصوصیات تنظیم های فیوژن با مایه ی راک، حجم بیشتر صدای سازها و استفاده از گیتار الکتریک با افکت های دیستورشن است که طبعا به خاطر وسعت دامنه ی صوتیشان و همچنین حجم صوتی زیادشان فضای زیادی برای صدای خواننده باقی نمی گذارند و دقیقا به همین سبب است که در اغلب قطعات راک خوانندگان با حداکثر حجم صدایشان تا مرز فریاد (و حتی فراتر از آن -جیغ زدن-) میخوانند. بر همین اساس و با توجه به شکل خوانندگی محسن چاووشی که اغلب با گرفتگی بغض آلود صدا همراه است دوباره با نوعی تلفیق شکلی در اجرا روبرو هستیم و این نوآوری دیگری در این آلبوم است. شاید بتوان به طور قطع گفت که حرف اصلی آین آلبوم در نوآوری های آن است و هرچند که ذات نوآوری با پذیرش آنی منافات دارد اما به همان اندازه از دیرپایی و مانایی بیشتری برخوردار خواهد بود.

و باقی موارد اختلاف نطرات موجود بماند برای فرصتی دیگر.
با احترام مجدد به نظرات آقا/خانم "یه دوست" و دیگر صاحبنظران غیرموافق.

/

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:08 ب.ظ

با سلام و با احترام به دوستانی که دیدگاهی مانند آقا/خانم "یه دوست" دارند چند نکته از اختلاف نظراتم با این دوستان را عرض میکنم:
1- روز دوم از توزیع یک آلبوم موسیقی برای نقد آن کار و مقایسه اش با البومهایی که حداقل دو سال است که شنیده میشوند به هیچ وجه کافی نیست و لازم است که حداقل چند هفته از تجربه ی شنیدن آن بگذرد.
2- بر خلاف آنچه شما قدرت یا زیبایی یا توانایی محسن چاووشی در تغییر لحن ("که البته به نظر من تغییر رنگ صدا برای آن تعبیری درستتر است) در قطعات آلبوم متاسفم میدانید یکی از نقاط قوت این آلبوم و بهتر است بگویم یکی از نقاط قوت حرکت هنری محسن چاووشی که در این آلبوم مبرز است رسیدن به صدایی واقعی و غیر ساختگی در اجراست. به نظر من وی در این آلبوم صدای حقیقی خود را یافته است و شخصا خیلی خوشحالم که اولین آلبوم رسمی محسن چاووشی با ثبات در رنگ صدای او همراه است. البته منظور این نیست که تنوع اجرای خواننده در آلبوم "متاسفم" نازیباست اما از لحاظ هنری و حرفه ای رسیدن به زیبایی با ثبات و مانایی در اجرا پر ارزشتر است از خلق صرفا زیبایی به هر نحو ممکن.
3- ملودیهای محسن چاووشی در این آلبوم جمعا از ملودیهای آلبومهای قبلی اش ضعیفتر نیست و با توجه به تعداد قطعات آلبوم میتوان گفت که از تنوع ملودیک بیشتری برخوردار است. از لحاظ تقسیم بندی دستگاهی ما در این آلبوم "دلتنگی" را در مایه ی شوشتری میشنویم. "بخش اول و سوم "ناز" را در شور و ابوعطا، "قله ی خوشبختی" را در دشتی، "عصا" را در ماهور و ... . البته روشن است که ساخته های محسن چاووشی برداشتی ردیفی از موسیقی ایرانی را ارائه نمیدهند اما در تمام آثار او ردی پررنگ از موسیقی ایرانی وجود دارد. در قطعاتی مانند "متاسفم" و "دلتنگی" (هردو در شوشتری) بیشتر و در "یه شاخه نیلوفر" و "عروس من" کمتر.
4- آنچه که بسیاری از دوستان در این آلبوم به "راک" تعبیرش میکنند در واقع نوعی موسیقی تلفیقی با ادغامی از سازبندی موسیقی پاپ/راک است که وقتی در زیر صدای محسن چاووشی و ملودیهای ذاتا ایرانی اش قرار میگیرد بیشتر موسیقی فیوژن را بوجود می آورد. البته قطعه ای مثل "تو که نیستی" تنظیمی کاملا راک دارد و "عصا" تنظیمی پاپ، اما کلا در این آلبوم سمت و سوی فیوژن و تلفیق قوی تر و بارزتر است و دقیقا همین ویژگی آلبوم کمی باعث سردرگمی شنوندگان میشود. از این لحاظ اصلا نمیتوان مثل و مانندی تا این زمان در تاریخ موسیق ایرانی برای آن پیدا کرد و این خاصیت پیشرو بودن است که بسیاری در مقابل آن نمیدانند که چه موضعی باید داشته باشند. از یک طرف به خاطر روانی و تجربه ی بیشتر در شنیدن تنظیمهای ساده ای مانند آلبوم "متاسفم" راحتی و سادگی آنها را می پسندند و از طرفی با گذشت زمان و مرور شنیداری بیشتر این آلبوم، آلبومهای قبلی محسن چاووشی برایشان کم رنگتر میشود و این برای گوشهایی که پرورده و آموزش ندیده اند فقط با گذشت زمان و شنیدن بیشتر به دست می آید.
5- از خصوصیات تنظیم های فیوژن با مایه ی راک، حجم بیشتر صدای سازها و استفاده از گیتار الکتریک با افکت های دیستورشن است که طبعا به خاطر وسعت دامنه ی صوتیشان و همچنین حجم صوتی زیادشان فضای زیادی برای صدای خواننده باقی نمی گذارند و دقیقا به همین سبب است که در اغلب قطعات راک خوانندگان با حداکثر حجم صدایشان تا مرز فریاد (و حتی فراتر از آن -جیغ زدن-) میخوانند. بر همین اساس و با توجه به شکل خوانندگی محسن چاووشی که اغلب با گرفتگی بغض آلود صدا همراه است دوباره با نوعی تلفیق شکلی در اجرا روبرو هستیم و این نوآوری دیگری در این آلبوم است. شاید بتوان به طور قطع گفت که حرف اصلی آین آلبوم در نوآوری های آن است و هرچند که ذات نوآوری با پذیرش آنی منافات دارد اما به همان اندازه از دیرپایی و مانایی بیشتری برخوردار خواهد بود.

و باقی موارد اختلاف نطرات موجود بماند برای فرصتی دیگر.
با احترام مجدد به نظرات آقا/خانم "یه دوست" و دیگر صاحبنظران غیرموافق.

/

علی پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ

میبینم که محسن چاوشی خیلی بزرگ شده این همه دشمن؟آفرین به جراتت ..خوشحالم که این همه شعر فاخر....خوشحالم که به موسیقی جهانی نزدیک شدید...توی دوره ای که ساسی مانکن ها و .......... طزفدارهای چاوشی حال کنید چاوشی از همه خواننده ها ی بی خاصیت داخلی و خارجی جدا شد

سعید پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ب.ظ

بله منم میترسیدم که چاوشی متاسفم را تکرار کنه اما لذت بردم .....کجاس بگو ویرانم کرد.مرحبا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 ب.ظ

ندیدم یه آلبوم انقد زود نقد بشه .....افرین چاوشی

رضا پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:30 ب.ظ

یه آلبوم کاملا حرفه ای

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:32 ب.ظ

با سلام و با احترام به دوستانی که دیدگاهی مانند آقا/خانم "یه دوست" دارند چند نکته از اختلاف نظراتم با این دوستان را عرض میکنم:
1- روز دوم از توزیع یک آلبوم موسیقی برای نقد آن کار و مقایسه اش با البومهایی که حداقل دو سال است که شنیده میشوند به هیچ وجه کافی نیست و لازم است که حداقل چند هفته از تجربه ی شنیدن آن بگذرد.
2- بر خلاف آنچه شما قدرت یا زیبایی یا توانایی محسن چاووشی در تغییر لحن ("که البته به نظر من تغییر رنگ صدا برای آن تعبیری درستتر است) در قطعات آلبوم متاسفم میدانید یکی از نقاط قوت این آلبوم و بهتر است بگویم یکی از نقاط قوت حرکت هنری محسن چاووشی که در این آلبوم مبرز است رسیدن به صدایی واقعی و غیر ساختگی در اجراست. به نظر من وی در این آلبوم صدای حقیقی خود را یافته است و شخصا خیلی خوشحالم که اولین آلبوم رسمی محسن چاووشی با ثبات در رنگ صدای او همراه است. البته منظور این نیست که تنوع اجرای خواننده در آلبوم "متاسفم" نازیباست اما از لحاظ هنری و حرفه ای رسیدن به زیبایی با ثبات و مانایی در اجرا پر ارزشتر است از خلق صرفا زیبایی به هر نحو ممکن.
3- ملودیهای محسن چاووشی در این آلبوم جمعا از ملودیهای آلبومهای قبلی اش ضعیفتر نیست و با توجه به تعداد قطعات آلبوم میتوان گفت که از تنوع ملودیک بیشتری برخوردار است. از لحاظ تقسیم بندی دستگاهی ما در این آلبوم "دلتنگی" را در مایه ی شوشتری میشنویم. "بخش اول و سوم "ناز" را در شور و ابوعطا، "قله ی خوشبختی" را در دشتی، "عصا" را در ماهور و ... . البته روشن است که ساخته های محسن چاووشی برداشتی ردیفی از موسیقی ایرانی را ارائه نمیدهند اما در تمام آثار او ردی پررنگ از موسیقی ایرانی وجود دارد. در قطعاتی مانند "متاسفم" و "دلتنگی" (هردو در شوشتری) بیشتر و در "یه شاخه نیلوفر" و "عروس من" کمتر.
4- آنچه که بسیاری از دوستان در این آلبوم به "راک" تعبیرش میکنند در واقع نوعی موسیقی تلفیقی با ادغامی از سازبندی موسیقی پاپ/راک است که وقتی در زیر صدای محسن چاووشی و ملودیهای ذاتا ایرانی اش قرار میگیرد بیشتر موسیقی فیوژن را بوجود می آورد. البته قطعه ای مثل "تو که نیستی" تنظیمی کاملا راک دارد و "عصا" تنظیمی پاپ، اما کلا در این آلبوم سمت و سوی فیوژن و تلفیق قوی تر و بارزتر است و دقیقا همین ویژگی آلبوم کمی باعث سردرگمی شنوندگان میشود. از این لحاظ اصلا نمیتوان مثل و مانندی تا این زمان در تاریخ موسیق ایرانی برای آن پیدا کرد و این خاصیت پیشرو بودن است که بسیاری در مقابل آن نمیدانند که چه موضعی باید داشته باشند. از یک طرف به خاطر روانی و تجربه ی بیشتر در شنیدن تنظیمهای ساده ای مانند آلبوم "متاسفم" راحتی و سادگی آنها را می پسندند و از طرفی با گذشت زمان و مرور شنیداری بیشتر این آلبوم، آلبومهای قبلی محسن چاووشی برایشان کم رنگتر میشود و این برای گوشهایی که پرورده و آموزش ندیده اند فقط با گذشت زمان و شنیدن بیشتر به دست می آید.
5- از خصوصیات تنظیم های فیوژن با مایه ی راک، حجم بیشتر صدای سازها و استفاده از گیتار الکتریک با افکت های دیستورشن است که طبعا به خاطر وسعت دامنه ی صوتیشان و همچنین حجم صوتی زیادشان فضای زیادی برای صدای خواننده باقی نمی گذارند و دقیقا به همین سبب است که در اغلب قطعات راک خوانندگان با حداکثر حجم صدایشان تا مرز فریاد (و حتی فراتر از آن -جیغ زدن-) میخوانند. بر همین اساس و با توجه به شکل خوانندگی محسن چاووشی که اغلب با گرفتگی بغض آلود صدا همراه است دوباره با نوعی تلفیق شکلی در اجرا روبرو هستیم و این نوآوری دیگری در این آلبوم است. شاید بتوان به طور قطع گفت که حرف اصلی آین آلبوم در نوآوری های آن است و هرچند که ذات نوآوری با پذیرش آنی منافات دارد اما به همان اندازه از دیرپایی و مانایی بیشتری برخوردار خواهد بود.

و باقی موارد اختلاف نطرات موجود بماند برای فرصتی دیگر.
با احترام مجدد به نظرات آقا/خانم "یه دوست" و دیگر صاحبنظران غیرموافق.

/

محمد پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:43 ب.ظ

خاک بر سر ملت نفهم و شیش و هشت باز ایران ..موزیک و شعر خدا ....نزدیک به موسقی جهانی ......بد بختا باید به این آدم افتخار کنید

soshiant پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام و تبریک
تبزیک به محسن عزیزم دمت گرم
من نمیدونم چی تو صدای شماست که دل ما عاشقا رو این جوری دیوونه میکنه.برای دومین باره که با شنیدن آلبوم محسن چاوشی گریه میکنم.
قشنگ ترین البومی بود که تا حالا گوش دادم ،خیلی قشنگه.
به دوستان توصیه میکنم آهنگ ها رو با هندزفوری یا هدفون گوش بدن، که به عمق کار آهنگساز ااین کار یعنی آقای آهاری پی ببرن . زیر صداها واقعا عالین.
در پایان از دوستان خواهش می کنم آلبوم رو اورجینال بخرن ،به خدا ارزش نداره به خاطر 1000 تومن زحمت های چندین ساله ی یه گروه رو از بین ببریم.
دیوونتم محسن جووووووووووون

زهره پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:47 ب.ظ

من فکر میکنم خیلی زوده برای نقد ولی من گوش دادم بسیار محکم شروع میشه .....اما من هنوز گنگم...۱۰۰ بار گوش دادم اما نمیدونم باید چه کنم

استاد چاوشی پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام
تبریک تبریک تبریک
محسن جان البوم فوق العادتو تبریک میگم
عالی بود
ولی حق محسن در این سالها خورده شد و لی خدارو شکر که حق به حقدار رسید
البومت رو بارها گوش دادم و هزاران بار دیگر گوش میدهم
محسن جان مراقب دشمنان باش که در کمین نشستن
.......
دوستان العان به نظر شما وقت خوبی برایه نقد البوم هست؟
به نظر من البوم باید شنیده بشه به صورت کامل بعد نقد بشه
....
دوست عزیز شادمهر هنوزم برایه من که یه جوون ایرانیم خواننده و اهنگ ساز بی نظیر هستش و هنوزم با صدایه اون زندگی میکنم وقتی اهنگ شادمهر میاد بیرون البته شاید یک اهنگ در یک البوم اینجوری پیش بیاد شاید اولش به نظر من خوب نباشه ولی بعد یه مدت که اهنگو گوش میدم تازه میفهمیدم که اشتباه میکردم و به قدرت استاد شادمهر عقیلی یه بار دیگه پی میبرم
اهنگ اونه که بتونه موندگار بشه نه اینکه با یه ماه یا یه سال گوش دادن دیگه از بین بره
..........................
قابل توجه همه
تویه وبلاگ یگانه یه اقایی به نام یه دوست هست که خودشو دوست نزدیک یگانه معرفی کرده و هر چی از یگانه میگه درست بوده
اقایه چاوشی من فکر میکنم که این یه دوست همون باشه
یه دوست جون برو بساطو جایه دیگه پهن کن اینجا جایه خوبی برایه گرفتم معرکه نیست....اخه کیو دیدی که بعد از گذشتن ۲ روز از بیرون اومدن البوم شروع به نقد بی منطق بکنه؟
....................
زنده باد استاد چاوشی و همه دوستانی که در اماده کردن البوم به محسن عزیز کمک کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد